DemocracyWatch: آفریقایی جنسیت, کارگران ضربه سخت توسط lockdown قوانین

آسیاقزاقستان یک هشدار از وزیر بهداشت Yelzhan Birtanov که مردم در تظاهرات برنامه ریزی شده در معرض خطر دستگیری د

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

آسیا

قزاقستان یک هشدار از وزیر بهداشت Yelzhan Birtanov که مردم در تظاهرات برنامه ریزی شده در معرض خطر دستگیری درخواست فعالان از دولت را متهم به استفاده از همه گیر برای سرکوب آزادی بیان.

قرقیزستان در انتخابات پارلمانی اکتبر برنامه ریزی شده ممکن است به تعویق افتاد با توجه به این ویروس است.

هند تقریبا 200 کارگران مهاجر کشته در تصادفات جاده ای در دو ماه اول از سراسر کشور coronavirus مستند.

هند در مقیاس هند کار کودک مشکل شد نشان داد که هزاران نفر از قاچاق کودکان فرستاده شده بودند در بازگشت به خانه پس از کارخانه ها بسته شده است.

هند/کشمیر مقامات ذکر شده coronavirus در امتناع از بازگشت اجساد جنگجویان شورشی به خانواده خود را.

سریلانکا رئیس جمهور است و تاسیس یک نیروی کار فعلی و سابق نظامی سران برخی از متهم به جنایات جنگی به "نظم و انضباط" ملت به عنوان پارلمان معلق باقی مانده زیرا این بیماری همه گیر.

چین دولت چین به طور سیستماتیک منتقل اویغوری مردم به کار با دستمزد پایین کارخانه شغل برای شرکت های جهانی مانند نایک آدیداس و Uniqlo به عنوان بخشی از پست-همه گیر برنامه های بازیابی.

استرالیا بومی جوامع شده اند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر این ویروس در سرزمین های شمالی, متهم پلیس از تهدید و ارعاب در اجرای آنها از مستند اقدامات است.

خاورمیانه/شمال آفریقا

عراق کردستان عراق نیروهای امنیتی حمله حداقل چهار روزنامه نگاران و بازداشت دو نفر دیگر بودند که پوشش تظاهرات در برابر coronavirus محدودیت.

لبنان اتیوپی صدای کارگران مهاجر به دنبال پناهگاه در خود سفارت در بیروت پس از از دست دادن شغل خود به دلیل بیماری همه گیر.

سوریه ضد رژیم اعتراض در دولت-برگزار خاک ادامه داد: برای دومین روز به عنوان همه گیر مرکب بحران اقتصادی موجب شده توسط سال-جنگ داخلی.

مراکش بیش از 500 مراکشی باقی مانده گیر کرده در خارج دو اسپانیایی انکلاوها سه ماه پس از دولت خود بسته مرزها.

آفریقا

کنیا پلیس اقدام شده است به طور مستقیم مرتبط به قتل پانزده مردم از دولت تحمیل حکومت نظامی در ماه مارس با توجه به یک گزارش تنظیم مقررات. حدود 200 تن از نایروبی اعتراض علیه افزایش خشونت پلیس.

اوگاندا دولت متوقف شد ارسال HIV دارو برای کارگران جنسی در گیر یک # teamnigel بررسی یافت.

سومالی ترکیبی از coronavirus جاری شدن سیل و هجوم ملخ بود افزایش تهدید به سومالی از قاچاقچیان انسان, کارشناسان هشدار داده است.

جمهوری دموکراتیک کنگو که بیماری همه گیر چراغ دادگاه جنایی بین المللی به تاخیر در ارسال نیروی کار به Ituri منطقه به بررسی گزارش از حمله به غیرنظامیان است.

سیرالئون مخالفان APC حزب متهم جمهور ژولیوس Maada زیستی از بهره برداری از بحران برای تضعیف democractic کنترل و توازن.

اتیوپی انتخابات پارلمانی برنامه ریزی شده برای ماه اوت تاخیر شد "تا زمانی که این بیماری همه گیر است".

مالاوی اتحادیه اروپا انصراف بودجه برای تاخیر در انتخابات گفت: آن انحراف پول برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

رواندا پنجاه و یک نفر بازداشت شدند در حالی که جمع آوری به دعا در نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

اروپا

ارمنستان چند رسانه ها منتشر شده به بیرون درز نام و تاریخ تولد از 132 نفر که مرده بود از این ویروس در چه سخنگوی وزارت بهداشت به نام "نقض حقوق بشر".

آذربایجان سه نفر از اعضای اپوزیسیون جبهه حزب بودند و بنا به گزارش ها دستگیر و برای بار دوم در طول پس از همه گیر شروع برای 'قرنطینه نقض'.

اسپانیا بیست و شش خانواده کروناویروس قربانیان به ارمغان آورد یک طرح دعوی در دادگاه در برابر رئال مادرید منطقه ای دولت بعد از اسناد و مدارک پیشنهاد مراقبت از ساکنان خانه با زمینه ای شرایط پزشکی بوده است ترياژ شده برای جلوگیری از انتقال آنها به بیمارستان.

ترکیه سه اعضای برجسته ترکیه مخالفان دستگیر شدند و خود را ایمنی بخشیده و بدون مجلس تصویب در چه سیاستمداران مخالف به عنوان یک توصیف "عمران کودتا".

بریتانیا تجزیه و تحلیل توسط گروه مبارزات انتخاباتی قرار وثیقه برای بازداشت شدگان مهاجرت از 42 وثیقه موارد در طول همه گیر پیدا دفتر خانه تصمیم گیری "سنگدلانه غیر ضروری و خلاف بهداشت عمومی مشاوره و دستورالعمل".

فرانسه در مقیاس بزرگ در اعتراض به خشونت پلیس رفت جلوتر با وجود اینکه به طور رسمی ممنوع اعلام کرد به دلیل مستند محدودیت.

آمریکا

برزیل دولت دستور وزارت بهداشت برای حذف ماه از coronavirus داده ها از وب سایت رسمی.

برزیل هزاران نفر از مردم به مبارزه طلبیده مستند برای نشان دادن در برابر دولت را از دست داده و همه گیر.

برزیل کمیته حمایت از روزنامه نگاران به نام دولت به اضافه کردن آزادی بیان پادمان به یک خبر جعلی' لایحه.

پرو حداقل بیست و روزنامه نگاران کشته شده اند از coronavirus پس از شروع این بیماری همه گیر اغلب پس از گزارش این بیماری همه گیر بدون محافظ تجهیزات کمیته حمایت از روزنامه نگاران گفت.

اکوادور یک روزنامه نگار مورد حمله قرار گرفت توسط یک نسبی با اتهام وابستگی به دولت های محلی پس از انتشار گزارش انتقادی از مقامات' پاسخ به همه گیر.

اکوادور یک چوب دینامیت منفجر خارج مستقل تلویزیونی در چه کارکنان بر این باور بود که تلافی یک سری از گزارش ها در مورد دولت-اجرای بيمارستان گفته خرید coronavirus حفاظت دنده در قیمت های متورم.

آب و هوا و محیط زیست

جهانی تولید گازهای گلخانه ای در سطح دی اکسید کربن در اتمسفر افزایش یافته است به شدت به یک اوج جدید در این سال با وجود تاثیر coronavirus بحران است.

کربن اعتبارات به تعویق افتادن بعدی سازمان ملل متحد در اجلاس آب و هوا به نوامبر سال 2021 به دلیل coronavirus ترک پروژه برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای در کشورهای در حال توسعه در برزخ سرمایه گذاران گفت.

آلمان دولت محرک اقتصادی شامل افزایش مالیات برای وسایل نقلیه با افزایش انتشار گازهای گلخانه ای و را شامل نمی شود یک دور انداختن یارانه برای احتراق موتور وسایل نقلیه با وجود فشار از ماشین لابی.

اتحادیه اروپا برخی از ترین در اروپا شرکت های آلاینده در میان دریافت کنندگان coronavirus نجات پول تحقیقاتی یافت می شود.

انگلستان شرکت های هواپیمایی و خودروسازی و نفتی مهندسین بهره مند میلیاردها دلار از اقتصادی دولت نجات قصد دارد با وجود وزرای اطمینان در سبز بازیابی از coronavirus بحران است.

انگلستان یک مطالعه از نرخ های بالاتر از coronavirus مرگ و میر در میان گروههای اقلیت های قومی مورد انتقاد قرار گرفت برای بی توجهی به آلودگی هوا.

کره جنوبی بهبود اقتصادی برنامه های اعلام شده توسط دولت را به طور مستقیم آدرس جمهور مون جائه-در تعهد برای رسیدن به خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای و یا به پایان زغال سنگ تامین مالی فعالان گفت.

خبر خوب

نیوزیلند وزارت بهداشت اعلام کرد این کشور coronavirus-رایگان.

نپال Coronavirus محدودیت باعث کاهش آلودگی و ایجاد یک بستر مناسب برای پرندگان.

انگلستان تحت فشار از # teamnigel دولت منتشر شد جزئیات بیمه خدمات درمانی coronavirus معاملات از جمله داده های قرارداد با آمازون, مایکروسافت, گوگل, علمی و Palantir.

ارمنستان سفارت آمریکا اعلام کرد که توقف کمک های مالی یک وب سایت ترویج اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس زیر یک # teamnigel بررسی است.

پیوستن به ما DemocracyWatch Facebook group.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن