تقاضا برای ربات آشپز در ما افزایش می یابد به عنوان آشپزخانه مبارزه با Covid-19

توسط: AP | هیوارد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 5:04:10 pm کانگ Kuan, معاون رئیس جمهور, آشپزی د

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | هیوارد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 5:04:10 pm
us news, robot cooks in us, us coronavirus cases, us lockdown, covid pandemic, world news, indian express کانگ Kuan, معاون رئیس جمهور, آشپزی در Chowbotics دارای یک سفارشی سالاد ساخته شده توسط خود شرکت رباتیک سالاد-ساخت کیوسک در دفتر مرکزی این شرکت در هیوارد کالیفرنیا. (AP Photo/تری ارزان)

روبات است که می تواند طبخ – از کوه در می رم از همبرگر برای پخت نان – در تقاضای رو به رشد به عنوان ویروس-با احتیاط آشپزخانه سعی کنید برای قرار دادن فاصله بین کارگران و مشتریان.

شروع این سقوط قلعه سفید, برگر, زنجیره ای را تست یک بازوی ربات است که می تواند طبخ سیب زمینی سرخ کرده و غذاهای دیگر. ربات دوبله Flippy ساخته شده توسط پاسادنا کالیفرنیا مبتنی بر Miso رباتیک. قلعه سفید و Miso شده است بحث در مورد همکاری برای حدود یک سال است. کسانی که در مذاکرات شتاب که COVID-19 زده گفت: قلعه سفید معاون رئیس جمهور جیمی ریچاردسون.

ریچاردسون گفت: این ربات می تواند آزاد کردن کارکنان برای کارهای دیگر مانند ضد عفونی جداول و یا دست زدن به افزایش تعداد تحویل سفارشات. لمسی-محیط زیست رایگان است که به حداقل می رساند تماس نیز به طور فزاینده مهم برای مشتریان است. "جهان فقط شکل در نظر افکار اطراف ایمنی مواد غذایی" ریچاردسون گفت.

Flippy در حال حاضر هزینه 30,000 تومان با یک دلار از 1500 هزینه سرویس ماهیانه. در اواسط سال آینده, Miso امیدوار به ارائه ربات به صورت رایگان اما هزینه بالاتر از هزینه های ماهانه.

ربات سرویس غذا در یک روند حتی قبل از coronavirus همه گیر به بیمارستان ها, دانشگاه, سالن های غذاخوری و دیگران تلاش برای دیدار با تقاضا برای, تازه, سفارشی گزینه های 24 ساعت یک روز در حالی که نگه داشتن هزینه های کار در چک. ربات سرآشپزها به نظر می رسد در مکان هایی مانند خالق برگر رستوران در سان فرانسیسکو و دال.komm قهوه رسانه ها در کره جنوبی.

در حال حاضر برخی می گویند روبات ها ممکن است تغییر از یک تازگی به یک ضرورت است. مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری می گوید خطر ابتلا COVID-19 از دست زدن و یا مصرف غذا در خارج از خانه کم است. هنوز متعدد وجود داشته است شیوع بیماری در میان رستوران کارکنان و مراجعان.

"من انتظار می رود در دو سال آینده شما بسیار قابل توجهی رباتیک تصویب در مواد غذایی فضا به دلیل COVID" گفت: Vipin جین از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Blendid یک دره سیلیکون راه اندازی.

Blendid به فروش می رساند یک ربات کیوسک است که باعث می شود انواع تازه مخلوط. مشتریان می توانند سفارش از یک برنامه گوشی های هوشمند و نیشگون گرفتن و کشیدن این دستور را اگر آنها می خواهند بیشتر kale یا کمتر زنجبیل برای مثال. یک یا دو بار در روز Blendid کارمند پر کردن مجدد مواد تشکیل دهنده.
تنها تعداد انگشت شماری در حال حاضر عامل در اطراف سان فرانسیسکو اما پس از همه گیر آغاز شد Blendid آغاز شده است بحث قرارداد با بیمارستان ها, شرکت ها, مراکز خرید و مواد غذایی.

"چه استفاده می شود به جلو فکر کردن – در سال گذشته قبل از COVID – تبدیل شده کنونی تفکر" جین گفت.

به عنوان سالاد تعطیل هیوارد کالیفرنیا مبتنی بر Chowbotics شروع به گرفتن بیشتر سوالات در مورد سالی یک ربات به اندازه یک یخچال است که باعث می شود انواع سالاد و کاسه. سالی اجازه می دهد تا مشتریان را انتخاب کنید از 22 مواد غذایی ذخیره شده در داخل دستگاه. می توانید آن را حدود 65 کاسه یک روز قبل از آشپزخانه کارگران نیاز به دوباره پر کردن مواد تشکیل دهنده.

قبل از این در سال Chowbotics تا به حال فروخته شده در سراسر 125 از آن $35,000 روبات ها در درجه اول به بیمارستان ها و کالج ها. اما پس از coronavirus آمار فروش را شروع به پریدن کرد بیش از 60% مدیر عامل شرکت ریک Wilmer گفت: با توجه به علاقه رو به رشد از فروشگاه های مواد غذایی, ارشد, زندگی جوامع و حتی وزارت دفاع.

ویلکینسون پخت Co., که BreadBot مخلوط اشکال و bakes قرص نان نیز بیشتر سوالات.
Randall Wilkinson, مدیر عامل شرکت از Walla Walla, شرکت مستقر در واشنگتن گفت: BreadBot در خدمت تغییر نیاز دارد. خریداران مواد غذایی دیگر می خواهند خود خدمت می کنند گزینه های مانند زیتون, میله, اما آنها هنوز هم می خواهید تازه و مواد غذایی محلی. دیدن چگونه است که مواد غذایی ساخته شده است نیز به آنها اعتماد به نفس بیشتری گفت.

ربات آشپز نیست و همیشه موفق بوده است. Spyce یک بوستون رستوران با یک ربات-اجرای آشپزخانه بسته در ماه نوامبر به retool منوی آن است. Zume یک راه اندازی دره سیلیکون ساخته شده است که پیتزا با ربات های خود را تعطیل پیتزا کسب و کار در ماه ژانویه است. آن را در حال حاضر ساخت ماسک صورت و زیست تخریب پذیر takeout ظروف.

حداکثر سالمند مدیر پژوهش از مواد غذایی آتی آزمایشگاه در پالو آلتو در کالیفرنیا موسسه آینده شک و تردید در مورد آینده غذا دبستان روبات پس از همه گیر کاسته است. "مواد غذایی بسیار شخصی است و به آن نیاز دارد را شامل انسان," او گفت:.

سالمند نیز نگران آن است که با تمرکز بر روی خودکار آماده سازی مواد غذایی در این بیماری همه گیر را تغییر توجه از دیگر مشکلات در سیستم غذایی مانند شیوع بیماری در میان گوشت کارگران صنعت یا تولید وانت. "ما نمی توانیم به طور خودکار راه ما را از این بیماری همه گیر به دلیل همه گیر می گذارد بسیار بیشتر از آنچه که می تواند خودکار" سالمند گفت.

خودکار شرکت های مواد غذایی اصرار آنها در حال تلاش برای جایگزین انسانی کارگران است. در قلعه ریچاردسون می گوید Flippy اجازه خواهد داد که مدیران به نقل کارگران به درایو از طریق خطوط و یا کمک به آنها را پوشش یک شیفت اگر یک کارمند تماس در بیمار است. Wilmer از Chowbotics می گوید: سالی در واقع ممکن است ایجاد شغل از آنجا که آن را نگه می دارد فروش مواد غذایی در زمان از بعد زمانی که آن را نمی خواهد در دسترس بوده است قبل از.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن