مدرک در دست مجری سابق استو Bickel شکار برای اولین کار مربیگری

به عنوان Bickel در زمان یک صندلی در جعبه مجازات به مدت پنج دقیقه از تنهایی در این ویدئو صفحه نمایش بالا یخ دید

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

به عنوان Bickel در زمان یک صندلی در جعبه مجازات به مدت پنج دقیقه از تنهایی در این ویدئو صفحه نمایش بالا یخ دیدم یک صحنه از سال 1976 کلاسیک مارتین اسکورسیزی فیلم "راننده تاکسی" که در آن رابرت دنیرو بازی نیویورکر در معرض ابتلا به متناسب با خشونت به نام Travis Bickle (بدون ارتباط). بر روی صفحه نمایش بزرگ دنیرو sneered به یک آینه در صحنه یاد تمرین خود را پسر سخت خط. "شما جوری حرف میزنی به من؟" "شما جوری حرف میزنی به من؟" و جمعیت roared تصویب آن دوباره و دوباره.

کمتر از یک دهه بعد همه چیز خیلی ساکت تر استو در Bickel هاکی جهان است. روز پنج شنبه بعد از ظهر در بهار او صحبت های خود را به تازگی به اتمام تحصیل در رشته ارتباطات که از لحاظ فنی در زمان ده سال است به پایان رسید با فقط سه سال کامل از مدرسه کار می کنند. مانند بسیاری از grads کالج های اخیر در میان coronavirus همه گیر است که به هم خیلی از زندگی عادی وارونه Bickel است که به دنبال یک کار مربیگری را از راه دور و کسانی که او را خوب می شناسند مانند چشم انداز خود را.

"او می خواهد به یک مربی و او را برای رفتن به یک جهنم از یک مربی است. او که با حضور بازیکنان و عاشق یک در یک آموزش. او را احترام و او یک ببر بر روی یخ با بچه ها" گفت: Gophers سر مربی باب Motzko که تا به حال Bickel در کارکنان خود را به عنوان یک دانش آموز دستیار برای دو فصل گذشته. "او مایل به رفتن در هر کجا که او نیاز به رفتن به یک پا در درب در مربیگری و هنگامی که او می شود و او به سرعت افزایش یابد."

افزایش سرعت و کسانی که با دستکش خاموش شد نشانه های Bickel را بر روی یخ های روز. او به جلو در ادن پریری دبیرستان و برای نیم فصل در ایالات متحده آمریکا که در آن کالج ارائه می دهد چند بود. پس از یکی دیگر از نیم فصل در آمریکای شمالی لیگ هاکی و یک سوئیچ به دفاع Bickel رفت و به یک باز ازمایش برای USHL را Sioux Falls رم و تصمیم به سعی کنید جدید تهاجمی تر استفاده از 6-4 قاب برای پیدا کردن یک نقطه فهرستی. اولین شانس او برای مبارزه با او آن را گرفت و این تیم است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"که به پایان رسید تا نوع بودن نقش من حک شده برای خودم" Bickel به یاد می آورد این فصل او در میان پنالتی دقیقه رهبران در USHL. "این قطعا نیست من انجام شده بود چرا که من می دانستم که من می خواستم به بازی بازی های کالج هاکی و بدیهی است که شما نمی توانید مبارزه در کالج. اما برای پیدا کردن نقش من در تیم سوم بود که بخشی از آن را. من نمی پشیمانی از انجام آن در همه. من فکر می کنم آن را به من کمک کرد که من به طرفدار هاکی به یک کمی از آن را تجربه کنند."

Gophers شد آینده چند فصل که در آن آنها تا به حال دیده می شود بازیکنان با استعداد مانند اریک جانسون, Phil Kessel و کایل Okposo bolt برای طرفدار هاکی پس از یک فصل کامل. سپس-مربی دان لوسیا این ایده را دوست داشت از در آوردن یک دانشجوی سال اول مانند Bickel خود را بر روی یخ حضور و انتظار او خواهد چوب در اطراف برای مدت چهار سال.

"ما این واقعیت است که او به ارمغان آورد برخی از چقرمگی او مسن تر بود او می تواند جناح و یا دفاع و تا به حال برخی از تطبیق پذیری به او" لوسیا گفت. "او قطعا اضافه شدن یک عنصر از سختی به این تیم است. استو نبود ترس می گویند: "f-شما به علاوه او یک دانش آموز خوب. استو همیشه با لحن نرم اما او در بازی و شخصیت او را تغییر خواهد کرد. من تنها ناامیدی بود که ما فقط تا به حال او را برای یک سال است."

در واقع پس از آن جامد فصل 2007-08 با Gophers که در طی آن او انجام 4.0 معدل, یک پیشنهاد برای بازی چک در آناهایم اردک سیستم خود را ارائه و Bickel دیدم آن را به عنوان گام بعدی در حرفه خود.

"من از نوع حال و نگرش است که من می خواستم برای نگه داشتن بالا رفتن تا آنجا که من می تواند چالش, خودم, خودم را به آن را به سطح بعدی همیشه," او گفت:. "هنگامی که این فرصت به وجود آمد به ثبت نام, من در حال حاضر 21 ساله. من دو سال بعد از دبیرستان در USHL, بنابراین من واقعا نمی شد که در مقایسه با دیگر پیوستند که قصد رفتن به AHL. این بود که ترکیبی از همه چیز, اما من احساس آن زمان من به جلو حرکت کند."

او بعد از سه فصل تندرست بین اهل و ECHL قبل از گرفتن در 51 بازی و بازی در زمستان کلاسیک در 2011-12 با رنجرز. بعد Bickel امضا به عنوان یک عامل رایگان با وطن مینه سوتا وحشی و در نه بازی های بیشتر در سطح NHL قبل از اتمام کار خود را با سن دیگو در AHL. با صدمات و ضربات مغزی نصب و رو به چشم انداز به عمل جراحی Bickel گوش دادن به بدن خود و آویزان پد دو سال پیش هنگامی که او در 31.

"من می خواهم قطع شده است از هم جدا و در کنار هم قرار چند بار در حال حاضر. برای من نبود برای رفتن به ارزش انجام عمل جراحی دیگری" او گفت:. "من شروع به فکر کردن در مورد زندگی رفتن به جلو و بدون عمل جراحی من احساس مثل من در حال رفتن به قادر به بازگشت به اسکیت در 100 درصد است. پس از آن نوع را مجبور به تصمیم گیری کمی است."

به طوری که او آمد به مینه سوتا, امضا برای یک دانشجو دستیار با Motzko و شروع به پریدن کرد و سر به گرفتن مدرک خود را و دائم کار مربیگری. خارج از کلاس درس Bickel آموخته است که وجود دارد تفاوت های ظریف به مربیگری که بازیکنان همیشه نمی بینم و به اشتراک گذاشته شده خود را تازه کشف دانش با سابق خود رنجرز مربی.

"شما متوجه خیلی سریع هنگامی که شما به مربیگری که شما نمی یاد به عنوان یک بازیکن که شاید شما فکر می کنید شما می دانستید زمانی که شما بازی" Bickel گفت. "من تا به حال صحبت کردن با جان Tortorella به تازگی پس از من به مربیگری و توضیح داد که این نوع باز چشم خود را به برخی از چیزهایی."

در حال حاضر Bickel حال کار بر روی تلفن گرفتن نام خود را به تیم های که دارای دهانه خود به مربیگری کارکنان و به دنبال به جلو به میدان re-opening بنابراین او می تواند بر روی یخ. در طول تمام زمان او هنوز به تماشای "راننده تاکسی" است اما قول داد به انجام این کار قبل از بیش از حد طولانی است.

"من هنوز دیده نشده فیلم" Bickel با لبخند گفت:. "من به آن را دریافت در."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب