Decolonise آینده ما

یک decolonised فن آوری بین المللی سبز جدید مقابله معنی فراوان سرمایه گذاری در آموزش و پژوهش به صورت محلی به من

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

یک decolonised فن آوری بین المللی سبز جدید مقابله معنی فراوان سرمایه گذاری در آموزش و پژوهش به صورت محلی به منظور توسعه مهارت های خود ما سبز دیجیتال عوام که در آن داده ها از بخش دولتی استفاده شده است نسبت به سیاستهای سبز با بهره گیری مردم و از کجا تهیه امتیازات محلی سبز شرکت هایی که احترام به عدالت اجتماعی و کرامت انسانی خود را ساخت کد منبع در دسترس و الگوریتم خود را auditable.

جهانی سبز قرارداد جدید باید تشویق دیجیتال نوآوری اجتماعی و به جای اعطای میلیون دلار قرارداد به دره سیلیکون باید institutionalise آن در جامعه و شهروند سطح برای تضمین آن مقیاس پذیری و تداوم.

مستقل و زبانی جوامع را تشویق به خود را توسعه تکنولوژی و محتوای دیجیتال و برای حفظ و صادرات فرهنگ خود را به دیجیتال و سبز و محیط زیست است. سیاست های عمومی را تضمین کند که با به کارگیری از فن آوری در یک مقیاس گسترده نیست و بیشتر ایجاد نابرابری محرومیت و یا تحمیل ارزش ها و شیوه های که خارجی هستند به جوامع میزبان. به جای آن خواهد شد یک فرصت برای نجات و توسعه بیشتر دانش محلی و پیدا کردن راه حل های سیاره ما به فوریت نیاز به مقیاس آنها و repurpose آنها را در کشورهای دیگر بدون نوآوری موانع اعمال شده توسط زمان مالکیت معنوی نظام است.

بسیار نوشته شده است در مورد فرصت های بزرگ برای شرکت های سرمایه داری به سود حاصل از سبز قرارداد جدید با توجه به لزوم پیشرفت های تکنولوژیکی برای مبارزه بیولوژیکی آب و هوا و شرایط اضطراری. Monetising آب و هوا-دستیابی به موفقیت فن آوری می تواند معقول و منطقی انگیزه لازم را به آن مورد است.

آن دسته از کشورهایی که یک مالکیت معنوی رژیم مطلوب به سرمایه و نامتقارن colonially-سرچشمه دسترسی به (زبان انگلیسی) دانش یک مزیت بزرگ. این خواهد شد و سپس این مفهوم را میرسانند افزایش تمرکز ثروت در شمال و جدید استعماری و وابستگی برای جنوب, اما همچنین بسیار آهسته سیاره ای گسترده به کارگیری این فن آوری به دلیل عملکرد مالی خواهد بود اولویت بندی بیش از دسترسی.

بین المللی DGND پول در دسترس برای سرمایه گذاری مخترعان (حتی در غرب) می تواند برای جبران تحقیقات خود را (شبیه به دارو ثبت اختراع, استخر, امروز کار می کند) و توسعه فناوری می تواند تبدیل به بخشی از حوزه عمومی به طوری که مردم در جنوب سازگار می تواند تکرار و درخواست آب و هوا-فن آوری دستیابی به موفقیت سریع ارزان و در مقیاس عظیم بنابراین نیاز به مبارزه با تغییرات آب و اضطراری است.

Decolonisation از ویژگی های استاندارد نیز حاکی از اعلام آنها به عنوان کالاهای عمومی و decolonising اعتباربخشی بر روی زیرساخت های ملی و منطقه ای epistemic جوامع است. این تنش در اطراف انتقال تکنولوژی در حال حاضر شده است در خط مقدم سازمان ملل متحد تنوع زیستی و آب و هوا, کنفرانس ها و کنوانسیون برای سه دهه گذشته; های دیجیتال سبز جدید مقابله خواهد به سرعت به نفع موقعیت جنوبی در این زمینه است.

ریشه در محلی در غیر متمرکز و در دیجیتال عوام منطق: کسانی که از ویژگی های سیاست های است که خواهد شکست دیجیتال استعمار و است که می تواند demilitarize, decentralise اگر نه از بین بردن قدرت Silicon Valley.

کلمات نهایی

تنها تدریجی نیروهای بین المللی اقدام در هماهنگی کامل را می توانید در مورد این تغییر بود. ما نمی توانیم به از دست دادن بینایی از تحولات ساختاری که مورد نیاز است.

زیستی نادان و مردسالار سرمایه داری باید اصلاح در ذات خود: حسابداری. قانون-شرکت-زد خصوصی داوری مبتنی بر حل و فصل اختلاف چارچوب باید برچیده شود و یک عوام مبتنی بر اتصال به حقوق بشر و سیستم قضایی با صلاحیت جهانی باید تصویب رسید.

پول باید decolonised و بانک مرکزی باید yanked از شاخکهای از بانکداران قرار داده و در خدمت مردم خوب است. دیجیتال عوام باید بهبود از نظامی و نظارت بر اتحاد استخراجی بزرگ با تکنولوژی غول.

ما باید چالش دانشگاه ها و رسانه ها به فاش کردن حقیقت کارکرد نظام سرمایهداری ما نمی توانیم همچنان به دست داده که در آن تحول جنگ باید مبارزه کرد. ما مشخص شده اند برخی از کلید gatekeepers از گذشته استعماری اکنون زمان آن است که ما به صورت سرکش نیروهای علیه بشریت است.

بین المللی دیجیتال و فمینیستی سبز معامله جدید است که decolonizes آینده ما است و ما گونه های' امید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب