مرگ و میر در آخرین مکزیک مسمومیت با الکل افزایش می یابد به 18

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:53:59 am ده نفر در مکزیک کشته شده اند از نوشیدن

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 7:53:59 am
Death toll in latest Mexico alcohol poisoning rises to 18 ده نفر در مکزیک کشته شده اند از نوشیدن الکل تقلبی با متانول آوردن تلفات در آخرین حادثه به 18 مقامات روز دوشنبه گفت:. (بازنمودی تصویر)

ده نفر در مکزیک کشته شده اند از نوشیدن الکل تقلبی با متانول آوردن تلفات در آخرین حادثه به 18 مقامات روز دوشنبه گفت:.

تقلبی مشروب به هزینه بیش از یک صد زندگی در این کشور پس از coronavirus همه گیر آغاز شد.

دولت ایالت جنوبی گوئررو گفت: آخرین 18 مرگ و میر رخ داده است و در اطراف کوه شهرستان تلپا دی کمنفرت پس از ساکنان نوشید تکیلا-نوع نوشیدنی از کمی شناخته شده علامت های تجاری. به نام "رانچو Escondido."

یکی دیگر از 16 نفر در بیمارستان بستری شدند برای علائم مسمومیت; چهار باقی می ماند در بیماری جدی است. منطقه شناخته شده است برای آن فقیر کشاورزی hamlets.

این Guerrero وزارت بهداشت گفت: مشروب بود به عنوان برچسب "مقطر آگاو," کاکتوس مانند گیاه که از هر دو تکیلا و mescal ساخته شده است. چون تکیلا تولید صرفا محدود به مناطق خاص و نوشیدنی های ساخته شده در خارج از این مناطق هستند که گاهی اوقات دارای برچسب "آگاو مشروب."

گروه گفت: حداقل سه مارک های دخیل بودند در مسمومیت: "رانچو Escondido" "Jalón" و "100 Años."

این گروه گفت که این قربانیان بودند مراجعه کننده به بيمارستان های جدی مانند بیماری است که آنها به سرعت در حال درگذشت. مقامات کشف و ضبط 505 بطری مشروب از چهار فروشگاه در این منطقه است.

از جمله مرگ و میر باید نصب شده در مکزیک پس از coronavirus مستندات آغاز شد و بسیاری از شهرها ممنوع و مشروع مشروب فروش است. بسیاری از مردم نیز شغل خود را از دست شد و ظاهرا قادر به خرید بیشتر حرفه ای ساخته شده سبز. اما مقامات گفته اند که آیا مسمومیت بوجود آمده اند از هر کدام از این عوامل است.

در ماه مه مقامات گفت: به عنوان بسیاری از 40 نفر بعد از نوشیدن متانول در دو کشور در مرکزی مکزیک. مظنون مشروب در این مورد کمی شناخته شده با نام تجاری به نام "Refino" که تقریبا ترجمه به عنوان "بسیار خوب."

در اواخر آوریل 25 نفر در ایالت خالیسکو پس از نوشیدن یک نام تجاری ارزان از عصا الکل شناخته شده به عنوان "ال Chorrito."

متانول یک سمی پسر عموی الکل اتانول در حالت عادی سبز و نمی توان بوی یا طعم در نوشیدنی. این باعث می شود اندام و آسیب های مغزی و علائم آن شامل درد قفسه سینه و تهوع و تنگی نفس, کوری و حتی کما شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب