مرگ 5-year-old boy جرقه ضد نژادپرستی تظاهرات در برزیل

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 2:17:02 pm مردم زانو زدن و بالا بردن

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 2:17:02 pm
Miguel da Silva death, Miguel da Silva, Brazil protests, protests in Brazil, World news, Indian Express مردم زانو زدن و بالا بردن مشت خود را در همبستگی در اعتراض به نژادپرستی و نفرت از جنایات در طول یک زندگی ماده تظاهرات در Sao Goncalo برزیل. (عکس از آسوشیتدپرس)

مرگ 5 ساله میگوئل دا سیلوا روز سه شنبه به موجب اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی در رسیف, برزیل خبرگزاری فرانسه گزارش شده است. امنیت فیلم نشان می دهد که پسر بچه در حال سقوط به مرگ خود را از طبقه بالای ساختمان است که در آن مادر خود را به عنوان یک داخلی کمک کند. پسر باقی مانده بود در مراقبت از مادر خود کارفرما یک زن سفید, زمانی که حادثه رخ داده است.

دا سیلوا, همراه مادرش برای کار بعد از مدرسه بسته شد حساب COVID-19 بیماری همه گیر. مادرش او را با کارفرمای خود در حالی که او از خانواده سگ برای پیاده روی به عنوان در هر گزارش. امنیتی و دوربین های فیلم را نشان می دهد زن با فشار دادن یک دکمه در ساختمان خدمات آسانسور و ارسال و پسر جوان بدون همراه به طبقه بالا. پس از خروج از آسانسور پسر صعود یک بالکن نرده های از دست رفته و تعادل و سقوط به مرگ او DW گزارش شده است.

به زودی پس از مرگ او صدها نفر از تظاهرکنندگان حمل 'Black Lives Matter' نشانه هجوم به خیابان های Recife, پایتخت شمال شرقی ایالت پرنامبوکو در برزیل. در میان مداوم جهانی همه گیر معترضان دیده می شد با پوشیدن ماسک صورت آنها به عنوان پیاده از این شهرستان در دادگاه عدالت تا ساختمان که در آن دا سیلوا درگذشت خبرگزاری فرانسه گزارش داد.

این می آید به عنوان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس رفت و برگشت از طریق ایالات متحده به دنبال وادار سازد کشتار غیر مسلح سیاه جورج فلوید است. سربازان گارد ملی مستقر شدند و حکومت تحمیل شده بود در شهرهای مختلف پس از تشدید اعتراضات به شورش و درگیری آغاز شد و بین تظاهرکنندگان و پلیس.

با بیش از 672,000 موارد ثبت شده و 35,930, مرگ و میر, برزیل دوم-بدترین آمار COVID-19 همه گیر در جهان است. ایالات متحده در صدر لیست با بیش از 1,920,061 Covid-موارد مثبت و 109,802 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن