تیراندازی مرگبار در شمال برادوی در فارگو برگ یکی مرده یکی در بیمارستان

FARGO — پلیس تایید کرده اند که یک نفر کشته و یک است که در حال حاضر در بیمارستان و عمل جراحی پس از حادثه تیران

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

FARGO — پلیس تایید کرده اند که یک نفر کشته و یک است که در حال حاضر در بیمارستان و عمل جراحی پس از حادثه تیراندازی در 2500 بلوک از برادوی N., صبح سهشنبه, مارس 12. فراخوان "عکس اخراج" در آمد در 7:40 صبح از منطقه درست در کنار شمال فارگو Hornbacher است.

با توجه به فارگو اداره پلیس اطلاعات عمومی افسر جسیکا Schindeldecker زمانی که ماموران در صحنه وارد شدند آنها در بر داشت یک وسیله نقلیه است که سقوط کرده بود در 7th Street N. و برادوی است. او می گوید: کارآگاهان در حال مصاحبه با شاهدان و ممکن است مظنون اما می گوید آنها باور دارند که همه درگیر در تیراندازی است برای محاسبه. آنها به جستجو برای هر فرد است.

پلیس نیست و انتشار هر گونه اطلاعات در مورد قربانی یا هر مظنون است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

صحنه فعال باقی می ماند این روز به عنوان افسران و K-9 در حال راه رفتن دیده می شود به محله های اطراف مسدود کردن دو بلوک محیط از 8 خیابان N. و برادوی به 25th Ave. N. به خیابان 20. N.

Police are investigating reports of a shooting on north Broadway in Fargo Tuesday morning, May 12. (WDAY)

پلیس در حال بررسی گزارش ها از تیراندازی در شمال برادوی در فارگو صبح سهشنبه, مارس 12. (WDAY)

Schindeldecker می گوید که آنها در حال نگه داشتن این منطقه ضبط کردن چرا که آنها هنوز مطمئن شوید که چه مناطق درگیر شدند در این حادثه بنابراین تا زمانی که آنها یک تصویر بهتر از این رویداد رخ داده است که آنها همچنان به حفظ این منطقه مسدود شده.

استیسی Halbakken Zeller که زندگی یک بلوک و نیم از صحنه گفت: در حالی که او را نمی شنوند و هر چیزی در این صبح همسایگان خود را از شنیدن آنچه که آنها مشکوک بود تصادف خودرو و از آنجا که این چیزی است که او یک "آرام آرام محله" آن را متزلزل کرده و همسایگان خود است.

WDAY و انجمن فارگو-مورهد باید اخبار خدمه در صحنه و به روز رسانی خواهد شد این در حال توسعه داستان زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس است.

Emergency crews are on the scene of a shooting on north Broadway in Fargo, May, 12. (submitted)

خدمه اورژانس در صحنه تیراندازی در شمال برادوی در فارگو, مه 12. (فرستاده شده)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن