Dauksavage در نوسان از چیزهایی که برای East Grand Forks

تنها در این زمان Dauksavage فرود اشتباه است. "زمانی که من آمد من فرود آمد بر کسی پا" Dauksavage گفت. "من می دا

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

تنها در این زمان Dauksavage فرود اشتباه است.

"زمانی که من آمد من فرود آمد بر کسی پا" Dauksavage گفت. "من می دانستم که چیزی اشتباه بود حق دور. من سعی کردم برای قرار دادن فشار بر روی آن ایستاده و من توانستم. من crawled شده به حاشیه به خارج شدن از راه."

این بازی یک بازی در برابر Rothsay on Dec. 27 به پایان رسید Dauksavage ارشد نجومی و بسکتبال حرفه ای در شرق چنگال ارشد بالا شش بازی فصل. چپ مچ پا شد در دو جا شکسته. یک بشقاب بود در پیچ برای نگه داشتن همه چیز با هم. او نیز دچار برخی آسیب عضلانی.

"پس از آن اتفاق افتاد من پرسید: من هنگامی که من قادر خواهد بود به بازی دوباره" Dauksavage گفت. "او گفت:," آیا شما بازی ورزشی تابستان? امیدوارم شما می توانید به عقب و بازی با آن.' "

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Dauksavage ثابت کرده بود سریع شفا دهنده است.

از شرق چنگال سن 19-و-تحت بیس بال تیم آغاز کردم و در اواسط ماه ژوئن Dauksavage دهکدهای از دست رفته تنها شش بازی. او نقش خود و گاهی اوقات رزین.

"دکتر گفت: این امر می تواند شش تا هفت ماه به بهبود" Dauksavage گفت. "اما آن را شفا واقعا خوب است. من آماده بازی در اواسط ماه آوریل است."

East Grand Forks مربی بیس بال مایک Lukkason گفت که او را نمی بینم Dauksavage علاقه مچ پا و یا نشان دادن هر گونه نشانه ای از ناراحتی.

"این احتمالا بیشتر از یک ذهن چیز گذشته آسیب" Lukkason گفت. "من را دیده اند این آسیب تأثیر او.

"Colton یک شکاف به شکاف قدرت hitter. او نمی خواهد قرار داده و بسیاری از توپ بیش از نرده ها. اما او می خواهید بازدید خود و او نشانی از یک کار خوب در خود."

گفت: Dauksavage: "من احساس می کنم مثل من 99 تا 100 درصد بازگشت. هر یک بار در در حالی که من احساس بی دست و پا در مچ پا مانند آن را در همه وجود دارد. من (مردد) در ابتدا کمی عصبی در حال اجرا بر روی آن. اما من پشت در نوسان از چیزهایی است."

Dauksavage بود sparkplug به عنوان ذخیره برای ارشد بالا, تیم بسکتبال, به طور متوسط 8.3 امتیاز یک بازی قبل از رفتن به پایین با آسیب.

در بیس بال او به طور منظم در قلب سفارش. Dauksavage ضربه .318 پنبه حلاجی شده در شماره 5 نقطه در صف.

او امیدوار است برای حمل با بیس بال فراتر از این تابستان. Dauksavage اتحاد شفاهی متعهد به بازی بیس بال در بمیجی دانشگاه دولتی.

در حال حاضر, اما, 18 ساله خوشحال است فقط به رقابت در برابر پس از دوره نقاهت بعد از آسیب ویرانگر.

"من نمی خواهم به نشستن در طول فصل بسکتبال," Dauksavavage گفت. "ما با داشتن یک فصل خوب (اتمام 26-3). اما آن را به. نشستن سخت بود.

عالی بود به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد برای بیس بال. این احساس بسیار خوبی قادر به حرکت دوباره. پس از از دست رفته در پایان فصل بسکتبال من رفتن به این تابستان بیشتر ارزشمند است. بیس بال همواره چنین بخش بزرگی از زندگی من است. من احتمالا آن را درک کمی بیشتر در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب