Dachtler امید شروع به نورد از جرم و جنایت نفرت پاسخ سقوط 2020

Dachtler به مدت طولانی تلاش برای پل زدن شکاف بین اجاره و مالکان در گرند فرک. اخیر جرم و جنایت نفرت در بخش او ن

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

Dachtler به مدت طولانی تلاش برای پل زدن شکاف بین اجاره و مالکان در گرند فرک. اخیر جرم و جنایت نفرت در بخش او نشان می دهد نشان دهنده اهمیت ادامه به ساخت بیشتر استقبال جامعه Dachtler گفت.

"این است که در مورد ایجاد یک جامعه که در آن هر کس احساس می کند مانند آنها امن آنها استقبال آنها حق دارند برای رفتن در مورد کسب و کار خود و نه احساس ترس یا احساس نمی مانند کسی مراقبت می کند یا این که هیچ کس مراقبت," او گفت:.

Dachtler در حال کار برای اجرای پنج طرح به عنوان او منجر شورای اسلامی در پاسخ به این حادثه که چند مستاجران جنوبی خیابان ششم اصلی گفته فریاد زد یک عبارت با, معمولا شناخته شده روابط به سفید برتری از پشت بام خود را به اجاره خانه در ساعات اولیه صبح از مارس 26.

اگر چه هیچ هزینه ثبت شد, پلیس, طبقه بندی آن به عنوان رفتار آشوبگرانه. چنین طبقه بندی عمل استاندارد برای جرائمی است که در نتیجه یک گزارش صرف نظر از این که آیا جرم و جنایت نتایج رسمی اتهامات عنوان شده علیه. زیرا این جرم خاص نیز درگیر یک عبارت نژادپرستانه و داشت به تهدید نسبت به غیر سفید ساکنان محله آن نیز طبقه بندی شده به عنوان یک جرم و جنایت نفرت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

زیر اعلام شد که در آن یک جنایت نفرت سند ملاقات با مستاجران به بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده بود و به توضیح دهد که چرا اقدامات آنها نامناسب است. برخی از ساکنان به نام سند پاسخ مضر نشان می دهد که پس از این حادثه سند شد بیشتر در رابطه با متهمان از قربانیان. سند انکار کرد که مورد بود اما عذرخواهی برای هر ناخواسته صدمه دیده است او ایجاد می شود.

"من فکر کردم که من در انجام آنچه درست بود," او گفت:. "من قطعا نبود تلاش می شود مضر به هر کسی. چون من فکر کتی انجام یک کار بزرگ از ابراز احساسات است که مردم باید به خوبی به یک دیگر من هم نمی خواهم به دور از آنچه که کتی می گفت."

سند ملاقات با هایدی قلعه که در گزارش جرم و جنایت و خانواده اش در هفته گذشته پس از جلسه شورای. قلعه گفت: آنها تا به حال یک مکالمه خوب است و او بود که با نتیجه راضی است. او گفت: هرالد او هنوز هم به دنبال اتهامات عنوان شده علیه مستاجران در نزدیکی خانه اگر چه اتهامات هنوز واصل شده.

در ضمن Dachtler همچنان به همکاری نزدیک با چندین سازمان های محلی برای اجرای او در برنامه های بلند مدت اولین مراحل است که او امیدوار خواهد شد نورد از این سقوط. آنها در حال کار با UND به معرفی کلاس ها و سمینارها برای UND دانش آموزان و آن را بر زندگی در یک جامعه و حقوق خود و مسئولیت و به عنوان یک مستاجر. او همچنین شروع کار به سمت عدالت ترمیمی مرحله از طرح که با هدف کمک به بهبود ارتباط بین اجاره و مالکان در بخش.

Dachtler در نظر دارد برای کار با High Plains نمایشگاه مسکن مرکز به ارائه مسکن عادلانه عمل آموزش به ساده کردن ارتباطات در مورد خواص اجاره از طریق یکی از شهرستان و بخش و به منظور بهبود درک در مورد این شهر سه-strike برنامه برای اجاره خواص. او گفت که او امیدوار روشن پیشرفت خواهد ساخته شده اند در این طرح ظرف یک سال و نیم.

"من نمی پیش بینی یک دسته از سیاست های جدید و یا احکام که در حال رفتن به بیرون آورده و به شورای چرا که من فکر می کنم آنچه که ما در کتاب قوی است," او گفت:. "این فقط یک ماده از اجرای و درک چه کسی مسئول چه قطعه ای از جمع آوری داده ها و اجرای. ... وجود دارد چیزهایی که ما نیاز به سفت کردن ؟ چیزهایی وجود دارد که می تواند برداشته شود و یا چیزهایی که ما نیاز به اضافه کردن ؟

"این است که واقعا در خدمت به عنوان یک تاسف کاتالیزور برای انجام این کار است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب