کاستر stuns زمینه در کنتاکی برای 1st, حرفه ای جام پیروزی

کاستر رانندگی فقط در خود 20th, جام, نژاد, و برای اولین بار در مدار در کنتاکی 1.5 مایل بیضی, ضرب و شتم از سری ق

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

کاستر رانندگی فقط در خود 20th, جام, نژاد, و برای اولین بار در مدار در کنتاکی 1.5 مایل بیضی, ضرب و شتم از سری قبلی قهرمانان مارتین Truex جونیور و کوین Hoffman در فینال راه اندازی مجدد برای به دست آوردن اولین پیروزی جام حذفی.

"ماشین ما خیلی خوب بود." کاستر که اول شد rookie به پیروزی در جام جهانی پس از سال 2016 گفت: Fox پخش پس از خارج شدن از ماشین خود را. "بدیهی است که آن را ساده ترین مسیر به تصویب بنابراین ما به نوعی گیر عقب وجود دارد (برای خیلی از مسابقه) اما بهترین ماشین من تا کنون رانده در زندگی من است.

"منظورم این است که ژن (هاس تیم co-owner) من نمی توانم بگویم چگونه خدا را شکر من برای او در نظر گرفتن یک شات در من است."

22 سال از بهترین حرفه ای پایان قبل از یکشنبه پنجم بود که او یک هفته پیش در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این قطعا از شروع سال ما می خواستیم" کاستر گفت. "قطعا راه در بعضی از نقاط. باور نکردنی ماشین."

Truex از Joe Gibbs Racing, به پایان رسید, دوم, .271 ثانیه پشت سر گذاشت.

"در پایان وجود دارد" Truex گفت: "فقط کمی بد شانس از دست دادن منجر به (رایان) Blaney که برای اولین بار راه اندازی مجدد (با 30 دور) توسط یک زن و شوهر از هزارم و سپس به 4 (Hoffman) هنگامی که (نهایی) احتیاط بیرون آمد-ما در کنار هم. این نوع از راه این همه چیز به برخی از زمان.

"فوق العاده سریع ماشین و من احساس می کنم ما در این بازی در حال حاضر گفت:" Truex بود که برای او کاملا به طور متوسط بیش از پنج مسابقه قبلی با هیچ top سپاس دو 10s بالا و به طور متوسط در پایان فقط بهتر از 18.

مت DiBenedetto رانندگی در فصل اول خود را با مشهور چوب برادران مسابقه تیم سوم به پایان رسید.

Hoffman, Custer را Stewart-هاس مسابقه تیمی که دوباره از شماره 1 موقعیت با دو تا رفتن چهارم بود.

"ما در موقعیت به نفع خود شما می دانید" Hoffman گفت. "آن را از طریق تبدیل 1 و 2 و سپس مارتین فقط قضاوت نادرست در سیرجهت مخالف مبداء مسابقه و نوع رو به عقب از ما و من تا به حال برای چک کردن و بعد چیزی که من می دانم که من چهار گسترده ای در جلو رک و بی پرده و سپس 12 (Blaney) آمار تخلیه (در صحن) رفت و برگشت از مسیر مسابقه."

Hoffman بد شانس تبدیل به موفق باشید برای Custer.

"برای رسیدن به پیروزی لین در rookie سال است که یک معامله بزرگ" Hoffman گفت. "واقعا خوشحال ژن و همه در هاس اتوماسیون و به خصوص کول. او با این نسخهها کار واقعا سخت است."

یکی دیگر از سابق سری قهرمان, Kurt Busch پنجم بود.

هفت بار قهرمان جام Jimmie Johnson آخرین صرف تعطیلات آخر هفته تماشای مسابقه در Indy در تلویزیون پس از آزمایش مثبت برای COVID-19. این نخستین بار در 666-مسابقه حرفه ای است که او از دست رفته یک شروع است. اما در طول هفته متعاقب آن او دو بار آزمایش منفی بود و پشت در خود را Hendrick Motorsports کامارو.

جانسون برنده 83 جام نژادها زد در پنج برای خیلی از مرحله نهایی در کنتاکی و سوم در حال اجرا هنگامی که او چرخید از پشت و توسط Brad Keselowski در یک راه اندازی مجدد با 19 دور به رفتن. او به پایان رسید 18.

از سری قهرمان Kyle Busch از Joe Gibbs Racing آغاز شده از قطب خود را از دست داد که منجر به Aric Almirola در دامان 10. او هرگز می تواند منجر به عقب و به پایان رسید تا در پایان 21st. برنده 56 جام نژادها در زندگی حرفه ای او هنوز برای برنده شدن در سال 2020 است. Almirola که رهبری یک مسابقه-بالا 128 دور و برنده مرحله اول هشتم به پایان رسید.

Keselowski برنده مرحله 2.

دو نفر از برندگان در کنتاکی -- Truex جونیور و مت Kenseth -- شروع مسابقه از عقب زمین به دلیل عدم قبل از مسابقه بازرسی دو بار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب