پرده زمان برای بودجه اتحادیه اروپا بدون سوخت های فسیلی

هر هفت سال یکبار منحصر به فرد اروپایی معاشقه مراسم می گیرد. عضو آهن از جزئیات بلوک هفت سال طولانی مدت اتحادیه

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

هر هفت سال یکبار منحصر به فرد اروپایی معاشقه مراسم می گیرد. عضو آهن از جزئیات بلوک هفت سال طولانی مدت اتحادیه اروپا با بودجه, ترسیم چقدر برای خرج کردن در همه چیز از راه آهن به کشاورزی و اکتشاف فضا.

به طور معمول والس شامل اختلافات بین 'صرفه' ایالت های شمالی که استدلال می کنند در برابر یک درک انتقال ثروت به 'بی بند و بار' اعضا در مرکز و شرق اروپا. بحث این است که یک بازی با حاصل جمع صفر متمرکز تنها در اندازه قابلمه.

اما در حال حاضر بیش از هر زمان بحث در مورد آینده بودجه باید کنار مناقشات سیاسی بیش از اندازه و به جای اطمینان از کیفیت-هزینه های خط با اصول اروپایی سبز معامله است. به عنوان یک شروع رهبران اتحادیه اروپا باید تحریم سوخت های فسیلی از توسعه منطقه ای و انسجام بودجه دو بخش از بودجه اتحادیه اروپا به معنای بستن شکاف بین غنی و فقیر نقاط اروپا.

موسیقی پس زمینه برای این رقص متفاوت است. اروپا در حال حاضر می یابد خود را در تلاطم یک بیماری همه گیر بهداشت عمومی است که ناشی از رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی درست در لحظه ای که اتحادیه اروپا به کشتی سوار در بلند پروازانه اروپایی سبز معامله و تبدیل اقتصاد خود را برای رسیدن به بی طرفی آب و هوا تا سال 2050.

رسیدن به اهداف از معامله خواهد بود به خصوص دشوار است برای انرژی بر اقتصاد کشورهای مرکزی و شرقی اروپا که بزرگترین دریافت کنندگان این انسجام بودجه و در طول تاریخ با تکیه بیشتر بر سوزاندن سوخت های فسیلی است. قابل توجه بخش از جمعیت در این مکان نیز بستگی دارد پوسیدگی سوخت های فسیلی در صنایع برای معیشت خود را پس از تأمین عادلانه و اجتماعی-فقط انتقال' دور از انرژی است که چالش های اضافی.

این افزایش ریسک برای ریاست کمیسیون Von der Leyen زمانی که او پرده برداری جدید-نگاه بودجه اتحادیه اروپا در پایان ماه مه به عنوان بخشی از 750 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا همه گیر بازیابی بسته است. انسجام بودجه رقم مرکزی به این کمیسیون طرح با 55 میلیارد یورو دیگر برنامه ریزی شده و افزایش تا 40 میلیارد یورو برای فقط انتقال صندوق پول اختصاص داده شده برای کمک به حرکت اتحادیه اروپا مناطق به ویژه کسانی که در مرکز و شرق اروپا دور از سوخت های فسیلی-وابستگی.

اما فقط به عنوان بحث بیش از اندازه از بودجه اتحادیه اروپا نتواند علامت تا بیش از حد پیشنهاد کمیسیون که در آن فاقد صریح ممنوعیت سوخت های فسیلی سرمایه گذاری است. در واقع این پیشنهاد وعده انحراف در نحوه بودجه از جمله می توان به سر برد. اگر بودجه برای سوخت های فسیلی هستند مستثنی نیست آشکار از بودجه اتحادیه اروپا این خطر وجود دارد که کشورهای عضو ادامه خواهد داد تا کسب و کار به طور معمول با آب و هوا-wrecking سرمایه گذاری است.

همانطور که دیدیم در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر به رغم رشد کر خواستار اروپایی سبز معامله می شود در 'قلب recovery' برخی از خواست اتحادیه اروپا برای کنار گذاشتن این معامله در دسترس نباشد.

در حالی که جمهوری چک بعدها معکوس آن موضع به نفع معامله جوهر بود و در عین حال خشک در بیانیه ای از هشت عمدتا اروپای مرکزی کشورهای عضو حمایت از سوزاندن سوخت های فسیلی گاز به عنوان یک سوخت انتقال'. این تماس ها به وضوح ناسازگار به عنوان آژانس بین المللی انرژی (IEA) است گفت: به صراحت که سوخت های فسیلی هیچ جایی در ترکیب انرژی اگر دولت ها به دیدار آینده کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اهداف.

در کشور همسایه لهستان دولت با شور و شوق استقبال از پیشنهاد کمیسیون اضافی برای بهبود بودجه این کشور را برای سومین ذینفع. رئیس جمهور آندره Duda رفت تا آنجا به ادعای اعتبار برای مقدار لهستان را دریافت chalking تا موفقیت به نامه او فرستاده بود به تازگی به بروکسل.

اما در حالی که خوشحال به دریافت تمام پول لهستان است که به سختی متعهد به اهداف تعیین شده توسط کمیسیون: آن است که هنوز هم تنها کشور هنوز به اتخاذ اتحادیه اروپا هدف از آب و هوای بی طرفی. ورشو به سلامتی شش میلیارد یورو آن را دریافت خواهد کرد از این فقط انتقال صندوق به بازسازی آن مناطق زغال سنگ در حالی که شمارش در زغال سنگ به قدرت خود نیاز به انرژی در دهه های آینده.

انسجام بودجه پتانسیل را دارند که اساسا تبدیل اروپا است. سرمایه گذاری برای انرژی در مقیاس کوچک و تولید کنندگان که به طور مستقیم تولید اقتصادی محلی درآمد و یا جامعه محور, راه حل برای حرکت به دور از سوخت های فسیلی نشان می دهد پتانسیل که این را برای تصویربرداری های مختلف در آینده است. شواهد نیز نصب شده است که مطمئن ترین راه برای بهبود اقتصادی از این بیماری همه گیر خواهد شد و از طریق اقدامات محرک اقتصادی که به طور همزمان آدرس خطر تغییر آب و هوا.

کمیسیون بودجه پیشنهادی است که به منظور قرار دادن اروپا در یک مسیر به انعطاف پذیری در شیوه ای که رهبران سیاسی در مرکزی و شرق اروپا هنوز به درک مهم نیست موافق و درونی. اما مگر این کمیسیون به وضوح مانع سوخت های فسیلی و مجموعه بلند پروازانه آب و هوا صرف اهداف برای بودجه اتحادیه اروپا, هیچ تضمینی وجود ندارد که کشورهای منطقه نمی خواهد ادامه حرکت به همان سوخت های فسیلی لحن و عقب نگه داشتن وعده های اروپایی سبز معامله برای بقیه.

این رقص که اروپا نمی تواند به نشستن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب