کروز غار له White Sox تبادل نظر در دوقلوها برنده

شیکاگو — Nelson Cruz رفت 4-برای-5 با دو خانه اجرا می شود, دو, دو برابر و هفت RBIs و جیک غار حفر اولین-زمین با

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

شیکاگو — Nelson Cruz رفت 4-برای-5 با دو خانه اجرا می شود, دو, دو برابر و هفت RBIs و جیک غار حفر اولین-زمین باز یافته گرند اسلم به قدرت دوقلوها مینه سوتا به 14-2 پیروزی برابر میزبان Chicago White Sox در بعد از ظهر یکشنبه.

مینه سوتا فوران نه اجرا می شود در دو نوبت ارائه مقدار زیادی از حمایت right-hander Kenta Maeda در تیم خود اولین است. مائدا (1-0) برگزار شیکاگو به دو اجرا می شود در چهار بازدید با شش strikeouts و یک پیاده روی در پنج نوبت به دوقلوها به دست آورده 2-1 برنده سری به فصل افتتاحیه آخر هفته.

White Sox استارت Reynaldo لوپز خارج شد پس از مواجهه هفت به علاوه batters و ضبط فقط دو outs, پیاده روی در خارج از زمین با آموزش کارکنان در کنار. دو مرد بودند با پایگاه های خالی قبل از لوپز (0-1) صادر شده و یک جفت از پیاده روی در اطراف کروز ، که به ارمغان آورد تا غار که مخالف-میدان گرند اسلم ارسال شیکاگو چپ fielder الی Jimenez کوبیدن به دیوار در تعقیب.

Jimenez دراز در پشت او در هشدار مسیر برای چند دقیقه قبل از گرفتن توجه از مربیان. او در سمت چپ بازی دوم در زمین باز یافته.

جانباز left-hander Gio Gonzalez تلاش برای شیکاگو در باشگاه اولین زیر لوپز با 3 2/3 نوبت شش-اجرای هفت ضربه امداد با یک پیاده روی و سه strikeouts. پیش نویس توسط White Sox در سال 2004 Gonzalez شد دو بار معامله از سازمان اما امضا به عنوان یک عامل رایگان این offseason به تقویت تبادل کارکنان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Rookie مرکز fielder رابرت لوئیس قرار داده و جوراب سفید در هیئت مدیره با اولین لیگ برتر صفحه اصلی اجرای دو-اجرای شات به مرکز میدان پنجم. آدم انگل که وارد این بازی برای Jimenez دو برابر شده است و دو بار تا به حال سه بازدید برای شیکاگو است.

Jorge Polanco, لوئیس Arraez و Marwin Gonzalez اضافه شده دو بازدید هر کدام برای مینه سوتا است. Gonzalez پوش به ثمر رساند با یک اجرا خانه برابر کلوین Herrera در نهم. کروز شد 40 در تاریخ 1 ژوئیه به ثمر رساند و چهار اجرا می شود.

رهبری 2 2/3 نوبت یک ضربه رهایی از لوئیس Thorpe, دوقلو' اغل گاو یا حشم نیز محدود شیکاگو بود که outhit 13-6. تورپ چپ بازی پس از ضربه در پای چپ توسط یک توپ ضربه زد.

تیم برنده به ثمر رساند حداقل 10 اجرا می شود در هر بازی از این سری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب