کروکستون را Ox Cart روز هنوز هم برای ماه اوت سازمان دهندگان می گویند

سازمان کروکستون سالانه Ox Cart روز یک هفته ای جشنواره به جشن تاریخ Red River Valley در حال پیش رفتن با برنامه

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

سازمان کروکستون سالانه Ox Cart روز یک هفته ای جشنواره به جشن تاریخ Red River Valley در حال پیش رفتن با برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد به عنوان برنامه ریزی شده در ماه اوت.

اما در نور از coronavirus تهدید آنها به دنبال جدول زمانی از نمایشگاه ایالتی مینه سوتا رهبران قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه به انصراف از آن با توجه به جس Bengtson, جشنواره صندلی.

در این سال Ox Cart روز برای مجموعه Aug. 17-23 با بیش از 60 وقایع برای مردم در تمام سنین در مکان های مختلف در سراسر کروکستون.

رویدادهای خاص عبارتند از: دو-روز صنعت و فروشنده عادلانه سیرک با مضمون خیابان, سرگرمی, آبجو مزه میزبانی چندین منطقه کارخانه های لبنی و یک خیابان رقص با موسیقی توسط گروه ادای احترام "روغن مار."

Bengtson گفت: در این سال اعضای این کمیته که سازماندهی و اجرای این رویداد تا به حال گفتگو با رهبران شهر هنرمندان و فروشندگان و سهامداران به عنوان آنها سعی می کنند به بهترین تصمیم در مورد برگزاری این جشنواره در حالی که ایمنی عمومی در ذهن است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای کسب اطلاعات بیشتر آنلاین به www.crookstonoxcartdays.com. برای تماس با سازمان, ایمیل crookstonoxcartdays@gmail.comارسال پیام از طریق رسانه های اجتماعی و یا تماس بگیرید و یا متن (701) 610-6454.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن