کرواسی حاکم محافظه کاران پیروزی بزرگ در انتخابات پارلمانی

توسط: AP | زاگرب (کرواسی) | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 12:03:26 pm Andrej Plenkovic مرکز کرواسی از اقدام

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: AP | زاگرب (کرواسی) | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 12:03:26 pm
Croatia's ruling conservatives win big in parliamentary vote Andrej Plenkovic مرکز کرواسی از اقدام نخست وزیر در جشن با اعضای حزب در زاگرب, کرواسی پنج شنبه, 5 جولای سال 2020 است. حاکم محافظه کاران اکثریت برنده کرواسی انتخابات پارلمانی برگزار می شود یکشنبه در میان سنبله در جدید کروناویروس موارد به عنوان آخرین عضو اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه تکیه بیشتر به سمت راست. (عکس از آسوشیتدپرس)

حاکم محافظه کاران اکثریت برنده کرواسی انتخابات پارلمانی برگزار می شود یکشنبه در میان سنبله در جدید کروناویروس موارد به عنوان آخرین عضو اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه تکیه بیشتر به سمت راست.

با بیش از 90 درصد از آرا شمارش حاکم کرواتی اتحادیه دموکرات یا HDZ برنده 66 کرسی در کرواسی 151-صندلی مجلس است و به احتمال زیاد برای تشکیل یک دولت ائتلافی جدید با کوچکتر گروه های جناح راست.

Andrej Plenkovic اقدام نخست وزیر و HDZ رهبر ستایش آنچه که او به عنوان یک "نتیجه بزرگ و یک پیروزی بزرگ است."

"چنین نتیجه برای HDZ است که ما پیروزی است نه تنها بزرگ است بلکه یک تکلیف" Plenkovic گفت.

"این یک تعهد است چرا که ما تا به حال یک رابطه جنسی خشن قیمومیت کامل از چالش های پشت سر ما و چالش های پیش رو از ما حتی بزرگتر است."

یک اتحاد به رهبری لیبرال حزب سوسیال دموکرات و یا SDP اصلی ترین حزب مخالف برنده 41 کرسی در جایگاه سوم است جناح راست میهن جنبش به رهبری قوم خواننده میروسلاو Skoro با 16 کرسی است.

SDP رهبر Davor Bernardic اذعان به شکست و پیشنهاد او خواهد استعفا موقعیت رهبری. "البته این یک نتیجه بد و من آماده رفتن هستم," او گفت:.

میهن جنبش به تازگی شکل گرفته و به سرعت محبوبیت به دست اورد با وجود خشم عمومی بیش از برخی از آن به شدت سخت-خط و نمایش ملی. حزب اعتقاد بر این است که رنده دور برخی از آرا از HDZ که تحت سلطه صحنه سیاسی در کرواسی پس از به دست آوردن استقلال از صرب به رهبری یوگسلاوی در سال 1991.

کرواسی مواجه شده است و افزایش coronavirus موارد که به دنبال بازگشایی مرزهای این کشور و کاستن از مستند, قوانین, تلاش برای نجات آن منبع اصلی درآمد گردشگری در امتداد ساحل دریای آدریاتیک.

انتخابات درصد مشارکت در انتخابات شد 46 درصد پایین ترین در کشور 10 انتخابات پارلمانی پس از به دست آوردن استقلال از صرب به رهبری یوگسلاوی در سال 1990.

هیچ اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک در جشن پیروزی حزب حاکم مقامات و هواداران آن است.

یک کشور از 4.2 میلیون نفر کرواسی نگه داشته است شیوع این بیماری تا حد زیادی تحت کنترل گزارش 113 کشته و حدود 3,100 تایید عفونت.

اما Plenkovic انتقاد قرار گرفته بود بیش از یک شیوع در مسابقات تنیس سازمان برتر نواک جوکوویچ در شهر ساحلی زادار. حدود 3.8 میلیون نفر واجد شرایط برای رای دادن.

رای دهندگان توصیه می شد خود را متوسط و دور ماندن از مراکز رای دهی اگر آنها به حال یک تب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن