منتقد رهبر چین اخراج از حزب در پیوند به اتهام

توسط: AP | پکن | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:58:52 pm رن با انتقاد از تبلیغات است که به تصویر کشیده

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: AP | پکن | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 4:58:52 pm
The sudden silence of Ren Zhiqiang, a vocal member of the Communist Party, signals a retreat from the principles that led China out of poverty. رن با انتقاد از تبلیغات است که به تصویر کشیده یازدهم و دیگر رهبران به عنوان نجات چین از این بیماری بدون ذکر که در آن شروع و اشتباهات احتمالی از جمله سرکوب اطلاعات در آغاز شیوع بیماری است. (Jialun دنگ/نیویورک تایمز)

رئیس سابق دولت متعلق به شرکت املاک و مستغلات که علنا انتقاد رئیس جمهور چین را از دست داده و coronavirus همه گیر شده است اخراج از حزب کمونیست و پیگرد قانونی خواهد داشت به اتهام فساد مالی حزب جمعه اعلام کرد.

رن Zhiqiang که تا به حال تبدیل شدن به شناخته شده برای صحبت کردن در مورد سانسور و دیگر موضوعات حساس ناپدید شد و از نمایش عمومی در ماه مارس پس از انتشار یک مقاله حاضر که متهم یازدهم از نادرست شیوع آغاز شد که در ماه دسامبر در مرکز شهر ووهان.

رن, 69, است, متهم فساد, اختلاس و گرفتن رشوه و سوء استفاده از موقعیت خود در یک شرکت دولتی به نظم و انضباط بازرسی کمیسیون Xicheng در پکن گفت: در وب سایت خود را.

رئیس و معاون حزب از Huayuan گروه اخراج شد از حزب حاکم و در مورد او تبدیل شده بود به دادستان آژانس گفت. آن را به هیچ جزئیات از جرائم.

یازدهم که شد حکم رهبر حزب در سال 2012 به سرکوب انتقاد تشدید سانسور و سرکوب غیر رسمی در سازمان است. ده ها تن از روزنامه نگاران کارگری و فعالان حقوق بشر و دیگران را زندانی شده است.

در یک تفسیر است که گردش در رسانه های اجتماعی رن انتقاد یک Feb. 23 ویدئو کنفرانس با 170,000 مقامات برگزار شد در اوایل بیماری همه گیر که در آن Xi اعلام کرد سفارشات برای پاسخ به این بیماری است.

رن اشاره نمی Xi نام اما گفت: "ایستاده بود وجود ندارد امپراتور نشان دادن لباس های جدید خود را, اما یک دلقک است که تا به حال محروم کردن لباس خود و اصرار بر بودن امپراتور."

رن با انتقاد از تبلیغات است که به تصویر کشیده یازدهم و دیگر رهبران به عنوان نجات چین از این بیماری بدون ذکر که در آن شروع و اشتباهات احتمالی از جمله سرکوب اطلاعات در آغاز شیوع بیماری است.

"مردم نمی بینم هر گونه انتقاد در این کنفرانس است. آن را نمی بررسی و افشای حقیقت" رن نوشت: با توجه به کپی منتشر شده توسط چین در دیجیتال نیوز یک وب سایت در کالیفرنیا است. "هیچ یک بررسی و یا در زمان مسئولیت. اما آنها در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت با تمام انواع از دستاوردهای بزرگ."

رن به حال اولیه نظامی حرفه ای و پدر و مادر او هر دو سابق مقامات بالا در حزب کمونیست منجر به تماس او را در یک princeling یک بارها مورد استفاده قرار ارجاع به فرزندان از بنیانگذاران جمهوری خلق – از جمله Xi.

که وضعیت ممکن است ارائه کرده اند او را با برخی از مصونیت از پیگرد قانونی اگر چه او به نظر می رسد به عبور یک خط با انتقاد یازدهم شخصی رهبری, آیا با نام و یا مفهوم.

رن زد به مشکل چند سال پیش, زمانی که رسانه های دولتی گزارش شده بود متهم به نقض حزب سیاسی "نظم و انضباط است." خود را از عضویت در حزب قرار داده بود در مشروط شدن برای یک سال است. او در اوایل طلسم مشکل در اواسط 1980s.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن