ایجاد یک hyperlocal زیرساخت های مراقبت: COVID-19 کمک های متقابل گروه

گروه هایی که نسبت به مفهوم کمک های متقابل باید از این پتانسیل به عنوان کمک های متقابل در عمل در خارج از چارچوب

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

گروه هایی که نسبت به مفهوم کمک های متقابل باید از این پتانسیل به عنوان کمک های متقابل در عمل در خارج از چارچوب رسمی و اماکن تاکید بر افقی و برابری. به عنوان انگلستان COVID-19 متقابل کمک سایت یادداشت:

"کمک های متقابل است که در آن یک گروه از مردم سازماندهی برای دیدار با نیازهای خود را در خارج از چارچوب رسمی از سازمان های غیر دولتی و دولت است. آن است که با تعریف یک حالت افقی سازماندهی که در آن همه افراد به همان اندازه قدرتمند است. وجود دارد هیچ "رهبران" و یا غیرمنتخب 'فرمان کمیته' در کمک های متقابل پروژه وجود دارد این است که تنها یک گروه از مردم که با هم کار کنند به عنوان برابر است. کمک های متقابل نیست در مورد "صرفه جویی" هر کسی آن را در مورد افرادی که با هم در یک روح همبستگی برای حمایت و نگاه کردن به یکدیگر است."

این پتانسیل را دارد که تبدیل روابط اجتماعی و منجر به تغییر در فرهنگ سیاسی.

البته این بیشتر درک سیاسی از کمک های متقابل است نه لزوما در آغوش گرفت و با تمام گروه های اجتماعی که ثبت نام کرده اند خود را بر روی پلت فرم. برای برخی از, این به سادگی ممکن است یک راه برای کمک به آسیب پذیر همسایگان در روح خیریه که پیداست بیشتر در رابطه سلسله مراتبی که در آن 'یاران' در حال قدرتمند تر از مردم آنها کمک کند.

من دوباره به سیاسی بالقوه از COVID-19 کمک های متقابل گروه در پایان این مقاله پس از ارائه جزئیات بیشتر در مورد چگونه آنها سازماندهی و چگونه آنها با استفاده از رسانه های دیجیتال به انجام این کار.

کمک های متقابل گروه و hyperlocal دیجیتال, سازماندهی

آن را دشوار است برای شناسایی تاریخ دقیق زمانی که برای اولین بار COVID-19 کمک های متقابل گروه ایجاد شد اما بسیاری از آنها تاسیس شد حدود 10 تا 15 مارس سال 2020 است. وجود دارد تماس استراحتی در Facebook و Twitter برای مردم را به راه اندازی یک گروه در محل خود با راه اندازی یک Facebook صفحه و یا یک گروه واتساپ. مردم پس از آن می تواند ثبت نام لینک خود را به Facebook یا واتساپ گروه در یک لیست توسط دانش مشترک یک شرکت تعاونی است که طرح های ابزار دیجیتال برای تغییر رادیکال. این پایگاه داده بود و بعد از ادغام با لیست گروه های حفظ ملی سایت برای COVID-19 کمک های متقابل گروه ها اجازه می دهد بازدید کنندگان یک راه آسان برای پیدا کردن گروه فعال در منطقه خود است.

اما چگونه شد این محلات تعریف شده ؟ چگونه شرکت کنندگان در تصمیم گیری در مرزهای خود را به محله و به خصوص در شهرهای بزرگی مثل لندن ؟ نقشه انتخاباتی بخش های بسیار مفید در این رابطه آنها به عنوان شرکت کنندگان مجاز به استفاده از یک چارچوب برای تعیین محلات: تعریف کمک های متقابل گروه شد و بر اساس انتخابات جغرافیای انگلستان است.

هنوز هم بسیاری از گروه های خدماتی بزرگ انتخاباتی بخش تصمیم به شکستن به میکرو-گروه های متمرکز در محلات کوچکتر از بخش و یا حتی خاص در خیابان. دلیل این است که به عنوان سازماندهی کمک های متقابل گروه در زمان خاموش کنندگان متوجه شدم که کوچکتر بهتر است: 'میکرو-گروه' می تواند دریافت به دانستن نیازهای خاص خود را در منطقه گرانول جزئیات و تسهیل روابط بین همسایگان. در مناطق که در آن مردم نمی دانند که خود را به همسایگان این کمک به ایجاد اعتماد به اعتراف خود آسیب پذیری و درخواست کمک از غریبه ها می تواند بسیار چالش برانگیز است. جغرافیایی و نزدیکی به کمک وزش این ترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن