کرامر بلوک لایحه او همکاری اسپانسر در کاخ سفید درخواست

بیسمارک — وزیر بهداشت ، کوین کرامر R-N. D. مسدود شده دو حزبی تلاش برای اعمال تحریم بر چین در اوایل این ماه پس

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

بیسمارک — وزیر بهداشت ، کوین کرامر R-N. D. مسدود شده دو حزبی تلاش برای اعمال تحریم بر چین در اوایل این ماه پس از امضای این لایحه به عنوان یکی از هفت شرکت حامیان مالی فقط دو هفته قبل از.

کرامر گفت: انجمن اخبار خدمات او برگزار شد تا این لایحه را به اتفاق آرا تصویب در مجلس سنا پس از آخرین لحظه درخواست از کاخ سفید است. اخبار کرامر را در اعتراض به این لایحه در اصل گزارش سیاسی.

اولین دوره سناتور گفت: وزارت خزانه داری و وزارت امور خارجه بخش آورده جلو چند ویژگی های اصلاحات به این لایحه که با هدف تنبیه کردن چین برای آن های اخیر فشار به تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال. کرامر گفت که او تا به حال دیده می شود نیست و پیشنهاد تغییر زمانی که او در اعتراض به این لایحه اما او گفت که کاخ سفید از او خواست به شی طوری که آنها می تواند در نظر گرفته شود.

کرامر گفت: حمایت از ایده این لایحه اما او موضوع را با روند. اگر او تا به حال نه مخالف این لایحه را تصویب کرد که به موجب آراء رضایت تنها با تعداد انگشت شماری از سناتورهای ایستاده در اتاق طبقه و هیچ ورودی از شاخه های اجرایی و سازمان های, او گفت:.

"ما قرار است به ترین در جهان مشورتی بدن نمی ترین در جهان ضربه یک" کرامر گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حال حاضر کرامر گفت که او با اعتماد به نفس این لایحه تصویب خواهد شد این هفته با دو یا سه تجدید نظر از خزانه داری را به اصلاحات است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر قدرت به اعمال برخی تحریم ها در چین اما تا کنون تصمیم به انجام این کار. وزیر امور خارجه مایک Pompeo اعلام کرد در ماه مه که در هنگ کنگ است که دیگر مستقل از چین یک اعلامیه که می تواند راه ایالات متحده معاملات با این مستعمره سابق بریتانیا.

این اولین بار نیست کرامر را مسدود کرده است قانون او قبلا پشتیبانی برای دلجویی از مغلوب ساختن پیشی جستن.

کرامر که به عنوان یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن اولین و وفادار ترین هواداران را در کنگره مسدود سنا قطعنامه در ماه دسامبر که به طور رسمی به رسمیت شناخته شده و محکوم کرد, ترکیه و نسل کشی از مردم ارمنستان. کرامر گفت: در زمان او مسدود قطعنامه به دلیل کاخ سفید شده بود و درگیر شدن در تلاش های دیپلماتیک با ترکیه است.

دو سال قبل از آن کرامر co-حمایت از یک قطعنامه مشابه به عنوان یک عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده. باب منندز سناتور. D-N. J., و بازیگر Dean Cain انتقاد کرامر برای اقدام hypocritically. سنا قطعنامه به اتفاق آرا تصویب یک هفته بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن