COVID افزایش همچنان به عنوان داکوتای شمالی بازدید یک رکورد دیگر برای فعال موارد

آخرین گزارش فاش 783 فعال coronavirus موارد در داکوتای شمالی با نقاط داغ در Burleigh و Cass استان ها در ادامه ب

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

آخرین گزارش فاش 783 فعال coronavirus موارد در داکوتای شمالی با نقاط داغ در Burleigh و Cass استان ها در ادامه به رشد می کنند.

داکوتای شمالی دیده است COVID-19 عفونت به سرعت در حال صعود در این ماه با فعال موارد بیش از سه برابر در سه هفته گذشته. اما بر خلاف فلوریدا لوئیزیانا و تگزاس و دیگر به شدت ضربه ایالت داکوتای شمالی است که در میان کشورهای در تست سرانه و نرخ مثبت آزمون باقی مانده است نسبتا کم است.

جمعیت مراکز ادامه به بزرگترین هاب ویروسی انتقال است. موارد افزایش یافته است به طور پیوسته در Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو و Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. جدیدترین بخش بیانیه گزارش 159 فعال موارد در Cass و 184 در Burleigh که به تازگی پدید آمده است به عنوان بد ترین آمار شهرستان در دولت است.

و 22 مورد جدید در Burleigh و 26 مورد جدید در Cass آمده پس از هر دو شهرستان گزارش نسبتا پایین شماره جدید از شنبه مثبت بی باک مختصری با روشنایی ضعیف تابیدن از امید که مورد شمارش شروع شد به فلات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اخیر coronavirus افزایش نیز می آید به عنوان برخی از قطعات از داکوتای شمالی عرضه مرحله جدید از بازگشایی مجدد برنامه فقط در هفته گذشته است. روز دوشنبه فارگو شهردار Tim Mahoney اعلام کرد فاز دوم این شهر را بازگشایی استراتژی باز کردن درب به کتابخانه های شهرستان در سالن پذیرایی و دیگر ساختمان های دولتی. ماهانی گفت: این شهرستان تا به حال هیچ برنامه ای برای تنظیم آن بازگشایی استراتژی که در آن نقطه در زمان.

و در اوایل این هفته رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اعلام کرد که دولت برنامه ریزی برای شروع K-12 کلاس در ماه آینده تسلیم اکثر نظارتی کنترل به مدرسه تخته را موضعی تصمیم گیری در مورد فرد آموزش و COVID تست.

روز پنج شنبه در این گزارش همچنین موید آن است که یک ویروسی, شیوع رو به رشد در جمعیت غربی بخش از داکوتای شمالی. ویلیامز شهرستان به ویژه دیده رو به رشد شیوع در هفته گذشته اضافه کرد 11 مثبت پنج شنبه در مجموع 67 فعال موارد است.

و این آخرین رقم ممکن است شامل تعداد قابل توجهی از تایید موارد مثبت در Williams شهرستان است. هفته گذشته شرکت انرژی هس Corp. فاش کرد که "چند" پیمانکاران در یک شرکت گیاه در Tioga تا به حال آزمایش مثبت است. یک سخنگوی تگزاس مبتنی بر شرکت Ohmstede خدمات صنعتی که در حال حاضر قرارداد از Tioga هس گیاه تایید کرد که هشت نفر از کارکنان خود را آزمایش مثبت و اشاره کرد که بسیاری یا همه کسانی که کارکنان می تواند خارج از دولت ساکنان این معنی که موارد خود را نمی خواهد تعداد نسبت ویلیامز شهرستان اعداد منتشر شده توسط وزارت بهداشت ،

در حالی که داکوتای شمالی گزارش موارد باقی می ماند کوچکی از این گزارش در دیگر نقاط کشور دولت اخیر سنبله آینه ملی روند. متحده در سراسر جنوب و خورشید کمربند منفجر شد و با موارد جدید در هفته های اخیر با بسیاری از شهرهای بزرگ دست و پنجه نرم برای مدیریت کامل مورد می شمارد.

داکوتای شمالی را مثبت نرخ متریک که حساب برای دولت در سطوح بالا تست شده است همچنین رشد شاخص تا در طی این ماه, ضربه 2.5% پنجشنبه شاخص بدتر شدن گسترش یافته است.

وزارت بهداشت می گوید 89 اهالی داکوتای شمالی کشته شده اند از این بیماری از زمان شروع این بیماری همه گیر در ماه مارس از جمله 73 ساکنان Cass County است. هیچ مرگ ناشی از کوروناویروس گزارش شده در Burleigh شهرستان است.

آخرین افشای شامل مرگ یک فرد در غرب Montrail شهرستان گزارش شده به عنوان یک زن در 60s با شرایط بهداشتی اساسی.

بورگوم گفت: دولت ظرفیت برای انجام حداقل 5000 تست در هر روز و از او خواست ساکنان به دنبال تست اینکه آیا آنها باید علائم یا نه. دولت قرار است در تست توده حوادث در دولت بزرگترین مناطق مترو برای بیش از یک ماه است.

در مجموع 4,668 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 3,796 بازیافت.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 242,778 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن