COVID-19: انگلستان اعلام سختگیرانه تر lockdown قوانین برای انگلستان پیش از عید

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:10:45 pm بریتانیا ردیابی هماهنگ کننده جان نیوت

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 31, 2020 3:10:45 pm
UK confident COVID-19 tracking system will be in place before lockdown eased بریتانیا ردیابی هماهنگ کننده جان نیوتن گفت: این برنامه بود لازم نیست قبل از متعارف پیگیری و ردیابی می تواند شروع. تصویر توسط Pippa Fowles / شماره 10 خیابان داونینگ.

میلیون ها نفر از خانواده ها در شمال انگلستان از جمله کسانی که در منچستر برادفورد و لستر شهرستانها صورت سختگیرانه تر lockdown قوانین از بقیه بریتانیا از روز جمعه در میان می ترسید سنبله و موج دوم COVID-19 موارد است.

این قوانین شامل ممنوعیت خانوار از mingling با هم داخل خانه می آید و فقط پیش از عید جشنواره که معمولا شامل مختلف خانواده با هم.

"ما به طور مداوم به دنبال در آخرین داده ها در گسترش coronavirus و متاسفانه ما شاهد افزایش نرخ انتقال در بخش هایی از شمال انگلستان" گفت: انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock.

وزیر گفت که دولت کار کرده است با رهبران محلی در سراسر منطقه و ریاست جلسه اقدام محلی طلا کمیته که بر اساس این اطلاعات تصمیم بر آن شد که در Greater Manchester, بخش هایی از غرب ایالت یورکشایر درشمال انگلستان و شرق Lancashire فوری عمل لازم بود.

هنکاک گفت: "گسترش است که عمدتا به دلیل به خانواده ها نشست و نه مطیع اجتماعی فاصله.

"ما این اقدام با قلب سنگین اما ما می توانید ببینید افزایش نرخ coronavirus در سراسر اروپا و مصمم به انجام هر کاری که لازم است برای نگه داشتن مردم در امن".

وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی اعتراف کرد که برای کسانی که آماده شدن برای جشن عید Al Adha بیش از آخر هفته با دوستان و خانواده این محدودیت ها را "به عنوان یک" اما خواست مردم به دنبال قوانین جدید برای محافظت در برابر مرگبار coronavirus.

"مساجد و دیگر مکان های عبادت بازگشایی برای نماز و جمعی از عبادت اما در های مختلف اجتماعی فاصله گرفته و COVID-19 راه امن است. این به این معنی است که در حالی که مساجد می تواند باز باقی می ماند بسیاری از شما قادر به انجمن خوش آمدید, به عنوان بسیاری از نمازگزاران همانطور که قبل از" این بخش گفت.

مخالفت حزب کارگر انتقاد از دولت برای عدم وضوح بیش از اقدامات و اعلام آنها "در اواخر شب" در روز پنج شنبه.

"هیچ کس نمی خواهد استدلال می کنند با قرار دادن در محل های محلی اقدام به کاهش انتقال coronavirus. اما اعلام اقدامات موثر به طور بالقوه میلیون ها نفر از مردم در اواخر شب در توییتر یک کم جدید برای دولت ارتباطات در طول این بحران گفت:" کار رهبر Keir Starmer.

در ضمن موضعی سختگیرانه تر محدودیت در حال حاضر در محل در بلکبرن اعلام کرد جمعه گذشته که دیدم استخرهای سرپوشیده و سالن تناسب اندام و رقص studios, داخل ورزشگاه و امکانات ورزشی باقی مانده بسته را ادامه خواهد داد.

از شنبه این امکانات تفریحی باز خواهد شد در لوتن آوردن آن را در خط با بقیه بریتانیا است که بیرون آمدن از مستند در فاز طی این ماه است.

آخرین اقدام در شمال انگلستان است که گفته می شود در پاسخ به روند افزایش در تعداد موارد در هر 100000 نفر در این منطقه است.

به این معنی نزدیک به 4 میلیون نفر در این مناطق نمی شود مجاز به ترکیب با دیگر خانواده ها به غیر از کسانی که در به اصطلاح حمایت از حباب از دوستان نزدیک و بستگان در خانه های شخصی و یا باغ.

مقررات را به مقامات محلی و نیروهای پلیس این قدرت برای به اجرا درآوردن این محدودیت ها و جزئیات بیشتر در این خواهد بود مجموعه ای از زمانی که مقررات منتشر شده است.

خانواده ها ممکن است به مهمان نوازی به عنوان مثال بارها و بارها اما جدید هدایت خواهد شد و روشن است که دو خانواده باید به مهمان نوازی با هم.

در حالی که جمع آوری اجتماعی محدودیت در محل باقی می ماند در شهر لستر — اولین منطقه به صورت موضعی مستند در انگلستان — منطقه بهره مند خواهند شد از بلند کردن اجسام از محدودیت هایی که صورت گرفت در جولای 4 در سراسر انگلستان و تمام محدودیت های محلی در حال حاضر در محل در همسایه قصبه ادبی و ویگستن به پایان خواهد رسید.

این معنی از دوشنبه, رستوران ها, کافه ها و آرایشگری در لستر سیتی می توانید به کسب و کار اما اوقات فراغت مراکز ورزشگاه و استخر بسته باقی خواهد ماند.

علاوه بر سینما و موزه ها باز خواهد شد و مراسم مذهبی خواهد بود قادر به گرفتن محل.

هر کسی با هر coronavirus علائم از جمله یک تب جدید و مداوم سرفه است که خواسته برای منزوی کردن بلافاصله و به صورت رایگان coronavirus آزمون.

وزارت بهداشت گفته است که هر کس باید همچنان به لحاظ اجتماعی فاصله و به طور منظم به شستن دست های خود را برای کمک به این ویروس را بیشتر به طوری که تمام مناطق از لستر می تواند بازگشت به حالت عادی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب