Covid-19: سنگاپور سر به سوی بدترین رکود اقتصادی تا کنون در نزدیک به دو دهه

توسط: PTI | سنگاپور | به روز شده: مه 26, 2020 3:42:25 pm کارگران مهاجر پیاده روی در خارج از اتاق خود

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | به روز شده: مه 26, 2020 3:42:25 pm
Covid-19: Singapore heads towards worst-ever recession in nearly two decades کارگران مهاجر پیاده روی در خارج از اتاق خود در خوابگاه در میان coronavirus شیوع بیماری در سنگاپور است. (رویترز)

سنگاپور سمت خود بدترین رکود اقتصادی تا کنون در نزدیک به دو دهه به عنوان کشور مواجه شدید رکود اقتصادی با توجه به COVID-19 همه گیر است که آلوده 32,343 مردم در انتخابات گفت: در روز سه شنبه. تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) از سنگاپور می رود که به کوچک شدن بین 4 و 7 درصد در این سال را از قبل پیش بینی شده طیف وسیعی از انقباض بین 1 و 4 درصد وزارت تجارت و صنعت (شرکت) گفت.

آخرین باری سنگاپور ارسال شده کامل-سال انقباض در طول داتکام مجسمه در سال 2001 زمانی که رشد کاهش 1.1 درصد است. آن بدترین رکود اقتصادی تا کنون اتفاق افتاده در طول بحران مالی آسیا در سال 1998 است. اقتصاد کاهش 2.2 درصد و سپس با توجه به کانال اخبار آسیا گزارش.

تجارت و وزارت صنایع گفت: بخش های مانند ساخت و ساز و دریایی و مهندسی دریایی شده اند به شدت با کمبود نیروی انسانی با توجه به شیوع عفونت در میان کارگران خارجی به ویژه کسانی که زندگی در خوابگاه.

سنگاپور در روز سه شنبه گزارش داد 383 جدید کروناویروس موارد که همه کارگران خارجی زندگی در خوابگاه. تنها یک بیمار است که یک سنگاپوری ملی یا مقیم دائم (خارجی). تعداد کل coronavirus موارد در سنگاپور در حال حاضر در 32,343 وزارت بهداشت گفت.

روز سه شنبه کاهش در تولید ناخالص داخلی عمیق تر به قلمرو منفی نشانه سوم تجدید نظر این کشور به سیاستگذاران در کمی بیش از سه ماه و به دنبال یک هشدار بانک مرکزی در ماه گذشته از یک بدتر از حد انتظار رکود کانال اخبار آسیا گزارش اشاره کرد.

تجارت و وزارت صنایع گفت: آخرین جمع و جور ساخته شده است با در نظر گرفتن کاهش در تقاضای خارجی چشم انداز سنگاپور و انتظار می رود تاثیر اقتصادی از کشور "مدار شکن" اقدامات است.

اما هشدار داد که با وجود جمع و جور کردن وجود دارد همچنان به درجه قابل توجهی از عدم اطمینان بیش از طول و شدت COVID-19 شیوع و همچنین به عنوان مسیر بهبود اقتصادی در هر دو جهانی و اقتصاد سنگاپور.

در ارزیابی خود وزارت گفت: این بیماری همه گیر است اختلال در فعالیت اقتصادی در اقتصادهای بزرگ جهان مانند آمریکا و چین شده اند سخت تر از انتظار می رود.

نیز وجود دارد که "مهم" عدم قطعیت در اقتصاد جهانی آن گفت: با استناد به این خطر پس از آن امواج از عفونت در اقتصادهای بزرگ مانند آمریکا و منطقه یورو که بیشتر اخلال در فعالیت های اقتصادی است. "به ویژه اگر عفونت شروع به افزایش و اقدامات سختگیرانه مانند مستندات و جنبش محدودیت دوباره تحمیل رکود در این اقتصاد می تواند شدید تر و طولانی تر از حد انتظار" وزارت گفت.

در ضمن سنگاپور است با احتیاط آماده سازی خود برای پایان آن "مدار شکن" دوره هفته آینده و برای بازگشایی آن فعالیت های اقتصادی از ژوئن 2 در مراحل.

سخت اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود به تدریج برداشته در سه مرحله با از سرگیری فعالیت های اقتصادی که مطرح نیست خطر انتقال ویروس در مرحله اول. این "مدار شکن" اقدامات برای اولین بار اعلام کرد در مارس 7 و شد بیشتر و سخت تر پس از سه هفته با بیشتر محل های کار بسته و گردهمایی های اجتماعی ممنوع است.

این کشور 'مدار' بیشتر ضعیف داخلی فعالیت های اقتصادی و مصرف داخلی تجارت و وزارت صنایع گفت. مصرف کننده-مواجهه با بخش های خرده فروشی و خدمات غذایی در میان کسانی که تحت تاثیر این فاصله امن قوانین. شرکت در اکثر بخش ها به خصوص کسانی که نمي تواند به طور کامل از خانه نیز مشغول به کار تحت کاهش ظرفیت به عنوان یک نتیجه از تعطیلی و کاهش تقاضا در آن ،

توسعه ملی وزیر لارنس وانگ روز دوشنبه در گفت و سنگاپور را به "حرکت با احتیاط" در خروج از آن COVID-19 "مدار شکن" به عنوان هنوز هم وجود دارد "hidden موارد" عفونت گردش در میان جمعیت عمومی است.

لارنس این اظهارات را در حالی که با استناد به نمونه ای از هشت قبل از مدرسه کارکنان که تست مثبت برای این ویروس پس از یک توده تست ورزش.

همانطور که از دوشنبه, سنگاپور به حال 607 بيماران تحت درمان در بیمارستان ها و 15,592 مردم در انزوا برای علائم خفیف. در حالی که ویروس کشنده تاکنون 23 زندگی می کند تا کنون در کشور 15,738 بیماران بهبود از بیماری های وزارت بهداشت گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب