COVID-19 نشان می دهد ذاتی vindictiveness مهاجرت بازداشت

اما این روند روشن است: در کشور و در تمام مناطق جهان—تایلند, قبرس و ترینیداد و توباگو به نام فقط چند—به عنوان م

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

اما این روند روشن است: در کشور و در تمام مناطق جهان—تایلند, قبرس و ترینیداد و توباگو به نام فقط چند—به عنوان مقامات کرد به کوچک شدن خود را در زندان جمعیت اغلب با هدف قرار دادن سطح پایین مجرمین و کسانی که از نزدیک به پایان می رسد از جمله آنها سرسختانه مقاومت در نظر گرفتن اقدام هماهنگ برای خالی بازداشتگاه. در بسیاری از موارد بازداشت شدگان محدود باقی می ماند با وجود این واقعیت است که همه گیر است حذف پایه و اساس قانونی برای بسیاری از بازداشت ساخت آن غیر ممکن است به اخراج مردم به عنوان مرز بسته شده و پروازها شده اند به حالت تعلیق درآمد.

در این راه COVID-19 کمک کرده است نشان می دهد یک واقعیت ناراحت کننده درباره بازداشتگاه های اداره مهاجرت که اگر چه طولانی به رسمیت شناخته شده توسط فعالان و کارشناسان در حال حاضر باید تحت تاثیر قرار بر عموم: که بازداشت شدگان در مهاجرت بازداشت اغلب نمی لذت بردن از همان حقوق را به عنوان افرادی که تحت پیگرد قانونی برای ارتکاب جرم.

برای دهه کشورها به طور فزاینده ای متکی بر بازداشت به کنترل جنبش از پناهجویان و مهاجران مستند نشده و به منظور تسهیل در تبعید. برگزار شد در پشت میله های زندان در برخی از موارد برای مدت زمان نامحدود صدها هزار نفر از مردان و زنان و کودکان محروم از آزادی خود را هر روز برای ورود به کشور بدون اجازه و یا اسناد و مدارک. هنوز با وجود گسترش بازداشت امکانات اغلب محافظت از نظارت عمومی را افزایش می دهد که این آسیب پذیری از بازداشت شدگان به سوء استفاده.

تلاش برای بهبود شفافیت بیشتر در مورد بازداشت است و در نتیجه مدت طولانی است که یک هسته جنبه از کار ما در جهانی بازداشت پروژه: ما به دنبال توسعه دقیق و سیستماتیک اطلاعات در مورد کسی است که محروم از آزادی های خود که در آن آنها قفل شده است و شرایط آنها در صورت بازداشت—اطلاعات است که کمک می کند تا ما را به نگه دارید دولت به حساب و اطمینان بهتر و گسترده تر از درک اغلب شرایط وخیم که مهاجران و پناهجویان در سراسر جهان است. پس از استقرار ما در سال 2005 جهانی بازداشت پروژه (تولید ناخالص داخلی) را مستند کرده است بیش از 2.300 بازداشتگاه در سراسر جهان و اطلاعات در شیوه ها در نزدیک به 100 کشور جهان است.

امروز به عنوان COVID-19 همچنان به اساسا تغییر شکل جوامع این کار به نظر می رسد مهم تر از همیشه. در واقع برای بسیاری از ایالت ها به نظر می رسد که این ویروس شده است مورد استفاده برای گام دورتر از حقوق تعهدات با کشورهای به ظاهر در یک مسابقه به پایین. در مالزی که به رسمیت نمی شناسد پناهندگان هزاران نفر از کارگران مهاجر قرار داده شده اند در حملات ادعا در تلاش برای حفاظت از شهروندان از COVID-19. در بالکان مرز pushbacks نه تنها ادامه یافت بلکه آنها را توسعه داده اند ابعاد جدید – گزارش هولناک از کرواتی پلیس با اسپری, نقاشی, نارنجی عبور بر روی پناهجویان به عنوان آنها را به عقب رانده به بوسنی باید باعث خشم و نگرانی است. در صربستان دولت به تصویب رسید weaponised رویکرد به مهاجرین و پناهندگان, ارسال نیروهای نظامی به "امن" و "محافظت" مهاجر دریافت امکانات. نکته مهم در این سیاست به تصویب رسید پس از اعلام کاهش مستند اقدامات – افزایش نگرانی که در پی بحران مرزها مواجه می شوند توسط غیر اتباع ممکن است رشد به طور فزاینده متخاصم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن