Covid-19: امداد برای دارندگان ویزای H-1B کارت سبز و متقاضیان به ما اعلام تسهیلات

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 2:58:18 pm داشتن یک کارت سبز اجازه می د

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 2:58:18 pm
E-visa, e-visa fee, e-visa to india, foreigners in india, tourists in india, tourism ministry  داشتن یک کارت سبز اجازه می دهد تا یک فرد برای زندگی و کار به طور دائم در ایالات متحده است. (بازنمودی تصویر)

در تسکین بسیاری از دولت ایالات متحده به یک مهلت 60 روز به چنین دارندگان ویزای H-1B و کارت سبز از متقاضیان که در خدمت اعلامیه برای ثبت اسناد مختلف با در نظر گرفتن این رمان coronavirus شیوع گزارش شده PTI.

این تسهیلات در آمده از نظر شیوع کروناویروس که برای اولین بار ظاهر در چین در شهر ووهان در ماه دسامبر گذشته است. روز جمعه بیش از 63,000 آمریکایی درگذشت coronavirus و بیش از یک میلیون باید آزمایش مثبت با Covid-19.

روز جمعه ایالات متحده خدمات مهاجرت و شهروندی (USCIS) گفت: 60 روز مهلت برای پاسخ به درخواست های آن شامل درخواست برای شواهد; continuations به درخواست مدارک (N-14); اعلامیه به قصد انکار; اعلامیه از قصد به لغو; اعلامیه قصد فسخ و اعلامیه قصد خاتمه منطقه ای مراکز سرمایه گذاری و تاریخ تشکیل پرونده مورد نیاز برای فرم I-290B اطلاع از درخواست تجدید نظر و یا حرکت.

بخوانید | تهمت موقت کارت سبز ممنوعیت با هدف به 'خاموش کردن شیر آب' از جدید مهاجرت نیروی کار: گزارش

"USCIS خواهد شد در نظر گرفتن یک پاسخ به بالای درخواست ها و اعلامیه های دریافتی ظرف مدت 60 روز پس از پاسخ به علت تاریخ تنظیم درخواست و یا توجه کنید قبل از اقدام ،

با توجه به بیانیه ای که توسط PTI USCIS خواهد شد در نظر گرفتن یک فرم I-290B دریافت تا 60 روز از تاریخ این تصمیم قبل از آن طول می کشد هر گونه اقدام است.

یک کارت سبز شناخته شده رسما به عنوان یک کارت اقامت دائم یک سند صادر شده به مهاجران به ایالات متحده به عنوان شواهدی وجود دارد که حامل صادر شده است امتیاز اقامت دائم.

بخوانید | چه کسی تحت تاثیر مغلوب ساختن پیشی جستن ما مهاجرت بان?

"USCIS اتخاذ چند اقدامات برای حفاظت از نیروی کار و جامعه و به حداقل رساندن پیامدهای مهاجرت برای کسانی که به دنبال مزایای مهاجرت در طول این زمان ،

USCIS می تواند موضوع حداکثر 65,000 H-1B ویزای کار در هر سال به بسیار ماهر و کارگران خارجی. آن می تواند موضوع های اضافی 20,000 ویزای H-1B به کسانی که بسیار ماهر و کارگران خارجی که به دست آمده کارشناسی ارشد یا بالاتر درجه از موسسه آموزشی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب