COVID-19: غیر ضروری مغازه باز از 15 ژوئن به انگلستان برطرف مستند

توسط: PTI | لندن | منتشر شده: مه 26, 2020 3:09:41 pm راهنمایی های جدید برای بخش خرده فروشی جزئیات اق

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده: مه 26, 2020 3:09:41 pm
COVID-19: Indians among worst affected ethnic groups in England راهنمایی های جدید برای بخش خرده فروشی جزئیات اقدامات مورد نیاز برای تامین اجتماعی لازم است فاصله و استانداردهای بهداشت صادر خواهد شد برای مغازه ها برای قرار دادن برنامه در محل در زمان اواسط ماه ژوئن باز کردن. (رویترز)

دولت بریتانیا در مجموعه ژوئن 15 برای بازگشایی همه غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی در یک COVID-19 سازگار با محیط به عنوان مستند برای کنترل گسترش coronavirus کاسته است در مراحل.

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که جدول زمانی را که روزانه در خیابان داونینگ کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه شب تاکید بر این که حرکت باقی می ماند مشروط بر ادامه پیشرفت در نگه داشتن نرخ آلودگی به این ویروس کشنده و خرده فروشان پیوستن به دستورالعمل های جدید برای محافظت از خریداران و کارگران است.

برخی از کاهش خرده فروشی آغاز خواهد شد همراه با مدرسه ابتدایی دهانه های برنامه ریزی شده از ژوئن 1 با بازار و نمایشگاه ماشین در میان کسانی که مجاز به تبدیل شدن به عملیاتی از هفته آینده.

"پس از 15 ژوئن ما قصد داریم که همه غیر ضروری دیگر خرده فروشی اعم از فروشگاه های بزرگ به کوچک مستقل مغازه ها به بازگشایی شده است. این تغییر خواهد بود مشروط به پیشرفت در برابر پنج آزمون تنها مجاز برای کسانی که خرده فروشی محل که COVID-امن" جانسون گفت.

راهنمایی های جدید برای بخش خرده فروشی جزئیات اقدامات مورد نیاز برای تامین اجتماعی لازم است فاصله و استانداردهای بهداشت صادر خواهد شد برای مغازه ها برای قرار دادن برنامه در محل در زمان اواسط ماه ژوئن باز کردن.

"من می خواهم مردم به اعتماد به نفس آنها می توانید با خیال راحت خرید ارائه آنها به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین برای همه" محل جانسون گفت.

اجرای عمل می شود و آنها در برابر هر گونه خرده فروشان نمی حصول اطمینان از COVID-secure اجتماعی فاصله محل خود از جمله جریمه و حتی زندان تا دو سال.

"این مراقب هستند اما آگاهانه قدم در راه بازسازی کشور ما" از نخست وزیر بریتانیا گفت که حدود 25000 تماس ردیاب برای پیگیری عفونت رای خواهد بود و در تاریخ 1 ژوئن برای کمک به باز کردن اقتصاد است.

اعلام موثر است توجه به بخش خرده فروشی به عملیات خود برای بازگشایی در یک محیط امن. غیر ضروری خرده فروشی را شامل مغازه های فروش لباس و کفش, اسباب بازی, مبلمان, کتاب الکترونیک, به علاوه خیاط, حراج, خانه, استودیو عکاسی و داخل بازار. مغازه ها مانند سوپر مارکت ها و داروخانه ها تلقی می شود که ضروری است در حال حاضر معامله شده است در طول بیماری همه گیر.

دولت گفت: کسب و کار تنها قادر خواهد بود برای باز کردن یک بار آنها را به اتمام ارزیابی ریسک در مشورت با نمایندگان اتحادیه های کارگری یا کارگران و اعتماد به نفس آنها در مدیریت ریسک.

اقدامات زیر COVID-امن هدایت شامل مغازه ها با توجه به یک پوستر در ویندوز خود را به نشان می دهد آگاهی از ارشاد و تعهد به اقدامات ایمنی ذخیره سازی اقلام بازگشت برای 72 ساعت قبل از قرار دادن آنها را در کارگاه قرار دادن پوشش محافظ در موارد زیادی را لمس عمومی مانند تخت یا مبل ها و تمیز کردن مکرر از اشیاء و سطوح است که در حال لمس به طور منظم از جمله خود وسیله چرخ دستی, ماشین آلات قهوه و شرط بندی پایانه های, به عنوان مثال.

"هدایت ما مجموعه ای را فراهم می کند حیاتی چارچوب به مغازه ها باز در راه است که امن برای همه" گفت: بریتانیا, کسب و کار, منشی, Alok Sharma. "این توضیح می دهد که چگونه خرده فروشی کارگران که در حال حاضر کار می توانید از بازگشت به کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است و احساس اعتماد به نفس در محل کار خود را. و این اطمینان مشتریان است که مغازه ها به درستی ارزیابی خطرات و قرار دادن در محل اقدامات لازم برای حفاظت از آنها" هند-منشاء وزیر گفت.

جاش Hardie کنفدراسیون صنعت بریتانیا (CBI) معاون مدیر کل گفت: "ما مغازه ها در حال انجام همه آنها می توانند برای حفظ عمومی و کارکنان خود را, امن, و ما دیده ایم که بسیاری از خرده فروشان پیشرو از جلو با راه حل های نوآورانه برای انجام درست آن. به عنوان بیشتر و بیشتر کسب و کار به نوبه خود توجه خود را به بازگشایی این راهنمایی کمک خواهد کرد که آنها برنامه ریزی برای انجام این کار با خیال راحت و ایمن."

تحت دولت نقشه راه برای باز کردن خیابان بالا آرایشگری ناخن کافه ها و سالن های زیبایی و مهمان نوازی بخش بسته باقی می ماند زیرا خطر انتقال در این محیط است که هنوز هم تلقی به بالا با توجه به مدت طولانی از تماس فرد به فرد.

انگلستان رفت و به یک سخت stay-at-home مستند در 23 مارس در ارتفاع coronavirus همه گیر شده و پس از تایید بودن گذشته اوج و افراد مجاز به بازگشت به کار در صورتی که از خانه کار می کند در هفته های اخیر. شمار تلفات ناشی از این ویروس در لبه سمت 37,000 اما نرخ hospitalisations شده رو به پایین مسیر.

با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات تعداد COVID-19 عفونت در کشور عبور کرده 260,000.

دولت مجموعه ای است پنج سطح آزمون به صورت گام به گام لغو محدودیت با هشدار سطوح عمدتا بر اساس تحقیق ارزش یا میزان که در آن عفونت در حال گسترش و تعداد coronavirus موارد است. پایین تر از سطح کمتر از اقدامات و بریتانیا در حال حرکت از سطح 4 سطح 3 با داشتن عبور از قله. تمرکز در حال حاضر در حصول اطمینان از وجود دومین قله از این ویروس به عنوان این مستند است که به تدریج برداشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن