Covid-19 در فیلیپین: پلیس مستقر برای اجرای تازه مستندات

توسط: | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 1:13:38 pm فیلیپین روز دوشنبه تایید کرد 1,521 جدید کروناوی

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 1:13:38 pm
Covid-19 in Philippines: Police deployed to implement fresh lockdowns فیلیپین روز دوشنبه تایید کرد 1,521 جدید کروناویروس موارد و چهار مرگ و میر پنجم آن مستقیما بعد از گزارش بیش از یک هزار و عفونت. (عکس از آسوشیتدپرس)

فیلیپین روز دوشنبه تایید کرد 1,521 جدید کروناویروس موارد و چهار مرگ و میر پنجم آن مستقیما بعد از گزارش بیش از یک هزار و عفونت. وزارت بهداشت گفت: تعداد مرگ و میر را افزایش داده اند به 1,835 دفاع در حالی که مورد تأیید رسیده اند 69,898.

Rabindra Abeyasinghe های سازمان بهداشت جهانی (WHO) نماینده فیلیپین به نام روند "نگران کننده" و از دولت خواست برای بهبود آن تماس ردیابی روش.

رئیس جمهور رودریگو Duterte را به دولت تحمیل شده یکی از طولانی ترین و دقیقترین مستندات در مارس اما تازه شیوع ویروس مجبور شده اند برخی از مقامات محلی برای قرار دادن خود را در شهرهای تحت مستند بار دیگر در حالی که دولت اعلام کرد این امر تحمیل یک سری از اقدامات سختگیرانه.

ادواردو Ano یک کل و یکی از مقامات عنوان کشور COVID-19 پاسخ نیروی کار گفت: مقامات را اعزام پلیس به همراهی بهداشت و درمان کارگران در طول خود را درب-به-درب بازديد و انتقال هر COVID-19 مبتلايان به انزوا امکانات. "ما نمی خواهیم کسانی که خانه های مجهز نیست و برای جداسازی به قرنطینه در خانه گفت:" Ano در یک کنفرانس مطبوعاتی.

Ano همچنین تشویق مردم به گزارش همسایگان که COVID-19 مثبت اما در خفا با استناد به یک پزوی فیلیپین قانون که مقرر گزارش از coronavirus موارد به مقامات بهداشت و جریمه عدم رعایت حبس.

"هدف این است که برای کاهش خطر ابتلا به جامعه انتقال است. ما انجام این کار مطمئن شوید که موارد تایید شده هستند جدا شده و در تماس با هر کس دیگری در جامعه" بهداشت و درمان خبرگزاری ماریا روساریو Vergeire رسانه های محلی گفت و اضافه کرد که این حرکت شد و سازگار با موجود بهداشت عمومی پروتکل های. اما اعلام نشده بود بدون نقد آن.

"من واقعا فکر می کنم آن بهتر خواهد بود اگر بازدیدکننده داشته است خانه منجر شد توسط کارکنان بهداشت جامعه. مربوط به پلیس را افزایش می دهد ننگ مرتبط با COVID-19 و فقط باعث ترس و وحشت در جامعه در زمانی که تعداد بیشتری از موارد است که در حال حاضر ساخت هر کس اضطراب" آندره dela Cruz, یک سازمان غیر دولتی سلامت کارگر مستقر در Navotas حدود 14 کیلومتر (8.7 کیلومتر) شمال مانیل پایتخت گفت: DW.

'کشیدن' و 'اعتراف'

انعکاس مشابه روش مورد استفاده در Duterte جنگ با مواد مخدر جدید در اندازه گیری باعث موجی از ترس در سراسر کشور است.

برای برخی از, درب-به-درب بازديد فلاش بک از تاکتیک های استفاده شده توسط پلیس در "پروژه Tokhang" دولت سرکوب غیر قانونی مواد مخدر. Tokhang ترکیبی است از دو کلمه که به معنی "کشیدن" و "اعتراف." پلیس خواهد دست کشیدن بر روی درب مشکوک به مواد مخدر از کاربران درخواست آنها را به ترک و به نوبه خود به توانبخشی به جای.

"این [درب-به-درب پلیس همراهی] مانند Tokhang اما برای COVID. این در واقع ممکن است تضعیف بیشتر مردم از گزارش خود را از وضعیت" مخالفت سناتور Risa Hontiveros در بیانیه ای گفت.

سخنگوی ریاست جمهوری هری رقو را رد کرد انتقاد و آن را به نام حرکت توسط مخالفان را به "استفاده از استراتژی مهم از تماس با ردیابی برای بد نام کردن دولت فعلی."

تازه مستندات

در Navotas شهروندان تنها مجاز به ترک خانه برای فعالیت های ضروری. شهر رفت و به یک هفته دو مستند در جولای 16.

رسانه های محلی گزارش نشان داد برخی از افسران پلیس حمل سلاح گرم بلند و مخازن آنها به عنوان گشت محله به پیاده سازی یک شهر گسترده مستند.

برخی از ساکنان از جمله جوزی استقبال حضور پلیس در اجرای اقدامات ایمنی مانند خانه انزوا و پوشیدن ماسک.

"اگر آن را فقط ایجاد کرد کاپیتان که در حال رفتن به صدور هشدارهای او کمتر است و به احتمال زیاد باید جدی گرفته شود چرا که هر کس می داند که او در حال حاضر. برخی ممکن است با استفاده از این آشنایی به صحبت راه خود را از تبعیت گفت:" 32 ساله و خانه دار است.

جوزی محله یکی از بسیاری از تحت تاثیر Duterte جنگ با مواد مخدر. تعدادی از Navotas ساکنان کشته شدند در دست پلیس در مبارزه با مواد مخدر در عملیات به عنوان مقامات سعی کردم به سینه عملیات و یا پیگیری کردن اوباش.

جوزی اذعان گذشته است نه دیگری. "من ترجیح می دهند که افزایش حضور پلیس برای نگه داشتن مردم در بررسی از آلوده شدن توسط ویروس" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن