COVID-19 روشن تبعیض آمیز جنسی در کار سیاست

ما اجتماعی پاسخ به COVID-19 نشان داده است مقدار زیادی در مورد که ما که ارزش زن در جامعه و آنچه که ما در حال آم

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

ما اجتماعی پاسخ به COVID-19 نشان داده است مقدار زیادی در مورد که ما که ارزش زن در جامعه و آنچه که ما در حال آماده به کار را برای محافظت از زندگی دیگران. چگونه پاسخ به همه گیر را بازی کرده است به خصوص روشن بی عدالتی است که کارگران جنسی تحمل در سطح جهان به دلیل قوانین تبعیض آمیز و سیاست.

در سراسر جهان با کارگر به رهبری سازمان تعیین کرده اند تا مشکلات بودجه به جمعیت صندوق حمایت از کارگران جنسی که تحت تاثیر این بیماری همه گیر. چرا که کار جنسی است که اغلب نه به رسمیت شناخته شده به عنوان کار می کنند و بنابراین بسیار stigmatised در بسیاری از زمینه های کارگران جنسی مواجه اند قابل توجهی از موانع دسترسی به مالی شبکه های ایمنی موجود برای کارگران در مشاغل دیگر. کارگر به رهبری سازمان باید چاره ای به حال اما به مرحله و پر کردن شکاف. در نامه اخیر منتشر شده در مجله لانست کارشناسان مطرح قبر نگرانی در مورد خروج از کارگران جنسی از دولت حمایت. این نامه همچنین به خواست دولت به کار به طور مستقیم با کارگر به رهبری سازمان به پاسخ در راه است که پیشنهاد کارگران جنسی مفید ترین حمایت ممکن است در طول بیماری همه گیر.

در حالی که COVID-19 آورده به حاشیه راندن کارگران جنسی به تمرکز شدید این پاسخ که رخ داده است در حال انعکاسی از سابقه بسیار طولانی از محرومیت, که در آن قوانین اطراف کار جنسی – و چگونه کار جنسی است conceptualised شکل چگونه کارگران جنسی درمان در جامعه است.

حذف شدند در اسکاتلند و ایرلند

در اسکاتلند SCOTPEP و چتر لین هر دو کارگر به رهبری سازمانهای لابی دولت را به ارائه کمک های مالی برای حمایت از کارگران جنسی در طول مستند. آنها همچنین خواسته برای یک مهلت قانونی برای پلیس بازداشت و جریمه. بودجه شد و در نهایت در دسترس ساخته شده و در عین حال این داده شد به طور انحصاری به در بر گرفتن شبکه به اداره یک شبکه متشکل از سازمان هایی که در تعریف فحشا به عنوان یک شکل از خشونت علیه زنان است. به عنوان یک نتیجه نه چتر لین و نه SCOTPEP می توانید دسترسی به وجوه آنها لابی برای به منظور کمک به همسالان خود.

چتر لین فراهم می کند بسیاری از خدمات پشتیبانی با ارزش و در حال حاضر سازمان سختی صندوق قبلی به حمایت از دولت اعلام کرد. SCOTPEP در ضمن شده است حمایت از کارگران جنسی و دفاع از حقوق خود را برای چند دهه. حذف خود است به خصوص ناعادلانه داده شده به آنها بخشی از جامعه برای آنها بودجه در نظر گرفته شده است در حال مزمن کمبود بودجه روبرو سازمانها و مدت طولانی است که انجام بلند کردن اجسام سنگین از تلاش برای اطمینان از کارگران جنسی باید حقوق دسترسی به پشتیبانی که احترام فردی خود تجربه هستند و criminalised.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن