Covid-19 در حال حاضر تحت تاثیر 93 های مختلف بومی ملیت

Shamans حوضه آمازون در حال انجام بهترین خود را برای کنترل Covid-19. اما همه گیر و قابل توجه است با چنین شدت آن

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

Shamans حوضه آمازون در حال انجام بهترین خود را برای کنترل Covid-19. اما همه گیر و قابل توجه است با چنین شدت آن است که فراتر از ظرفیت بومی رهبران به عمل می کنند.

وجود دارد در حال حاضر حدود 7000 مورد از عفونت در حوضه آمازون و با توجه به هماهنگی بدن بومی در سازمان ها از حوضه آمازون (COICA) وجود دارد در حال حاضر شده است 639 رسمی مرگ و میر در میان 93 بومی ملیت. موارد گزارش شده در همه آمازون در کشور بولیوی کلمبیا ونزوئلا و برزیل به گویان فرانسه, گویان فرانسه, پرو اکوادور و سورینام.

"احساس درد ما احساس اضطراری ما" گفت: Gregorio دیاز Mirabal هماهنگ کننده COICA در آوریل 24th, در یک تماس را به دولت از طریق ویدئو کنفرانس.

بیش از 45 روز بعد وضعیت فقط بدتر.

فاجعه در برزیل

بیشتر به شدت تحت تاثیر قرار کشور در نظر تایید موارد در میان مردم بومی برزیل است با 2,642 موارد است. Covid-19 تن کشته 218 مردم بومی در آمازون برزیل با توجه به COICA داده ها به عنوان از آوریل 9th . این بیماری در حال حاضر تحت تاثیر قرار بیش از 80 ملیت در برزیل در میان یک بحران است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از کند.

در برزیل که در آن وجود داشته است بیش از 740,000 موارد و 38,000 مرگ و میر با توجه به آمار رسمی ترین مناطق آسیب دیده هستند و یا در نزدیکی جنگل های بارانی آمازون. دولت از سائو پائولو ثبت کرده است تقریبا 10000 مرگ و یک نفر از هر 314 است قرارداد جدید کروناویروس. در Amapá نرخ بسیار بالاتر است با 1 نفر در هر 62; در ایالت آمازوناس 1 در 81; در Roraima, 1 در 98.

"ما در حال برخورد با Covid-19 بیماری در سرزمین ما و ما بسیار غم انگیز در مورد مرگ و میر در میان Yanomami. ما shamans در حال کار بدون توقف در برابر xawara (اپیدمی). ما مبارزه خواهد کرد و ما مقاومت خواهد کرد. برای انجام این کار ما نیاز به پشتیبانی از برزیل و کل جهان" گفت: Dario Yanomami از Hutukara Yanomami انجمن.

در آمازون Covid-19 در حال حاضر دارای یک نسل کشی ابعاد متخصص مغز و اعصاب اریک جنینگز سیمس گفت: در مصاحبه با GQ. با توجه به Jennings شده است وجود دارد 550 درصد افزایش در تعداد مرگ و میر در یک ماه در منطقه است. میزان مرگ و میر در جمعیت عمومی است 5.7% در حالی که در جمعیت بومی آن است 9.7% او گفت:.

فراموش پرو

پرو دارای بالاترین تعداد بومی مرگ و میر با 349 مرگ و میر با 2,191 فتح کرد گرفته شد کل موارد با توجه به آمار رسمی. که 16 درصد مرگ و میر در میان جوامع بومی. در آمازون پرو 638 نفر فوت کرده اند که نشان می دهد که بیش از نیمی -54.7% از مرگ و میر در منطقه تحت تاثیر قرار مردم بومی با توجه به COICA داده است. ملی و بومی و میر ناشی از Covid-19 نمایندگی از 6 ٪ از تمام مرگ و میر در مجموع به بیش از 5700.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن