Covid-19: اروپا عفونت رای در بررسی smooths راه برای بیشتر کاهش

توسط: تابناک | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 4:23:42 pm یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صورت با این نسخهه

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 4:23:42 pm
coronavirus germany france spain italy یک آرایشگاه پوشیدن محافظ ماسک صورت با این نسخهها کار در یک مغازه سلمانی در رم ایتالیا در روز شنبه, مارس 19 سال 2020 است. ایتالیا ثبت شده کمترین تعداد coronavirus موارد از اوایل مارس به عنوان دولت کاسته سراسر کشور مستند دوشنبه اجازه می دهد مغازه ها و کافه ها و رستوران ها برای بازگشایی به عنوان طولانی به عنوان آنها احترام بهداشت و قوانین ایمنی. (بلومبرگ)

اروپا coronavirus عفونت باقی می ماند تحت کنترل پس از هفته ها شل تر محدودیت در زندگی روزمره هموار کردن راه برای گام های بیشتر برای بلند کردن اقتصاد از رکود عمیق است.

مقامات در آلمان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا هستند از نزدیک نظارت بر انتقال داده ها را به دیدن اگر شل تر کنترل backfiring. که به نظر می رسد نمی تواند در این مورد حتی اگر آلمان R ارزش متوسط تعداد افراد آلوده توسط یک نفر — دارای علامت بالای کلید آستانه 1.0.

در حالی که موارد جدید مهم ارزیابی آنها فقط یکی از شاخص های. بررسی های انجام شده به طور تصادفی و ردیابی فعالیت در دفاتر پزشکان ممکن است بهتر راهنمای زیرا آنها می تواند شناسایی خطر قبل از عفونت را تایید کرد.

در اینجا این است که این وضعیت در قاره اروپا و اقتصادهای بزرگ به عنوان مستندات از درجات مختلفی از شدت برداشته می شوند:

آلمان

آنگلا مرکل صدر اعظم دولت در هفته گذشته هموار راه را برای یک سفر جهانی هشدار به برداشته شود برای کشورهای اروپایی از ژوئن 15, آخرین حرکت به سوی بازگشت به حالت عادی در بزرگترین اقتصاد اروپا.

در گام اول مارس 20, آلمانی مغازه داران اجازه داده شد برای شروع از سرگیری کسب و کار پس از این کشور به نظر می رسد به این ویروس را تحت کنترل نسبتا به سرعت. مدارس نیمه فعال از آوریل 4 و گسترده تر کاهش اعلام شد و دو روز بعد از جمله بازگشایی رستوران ها و هتل ها.

اجتماعی-دورى قوانین در نیروی باقی می ماند در حالی که برخی از مناطق که در آن عفونت نرخ مداوم روند پایین تر در حال استراحت محدودیت با سرعت بیشتری.

فرانسه

فرانسه داده شد اریب با یک افت بزرگ در عفونت های جدید 2 ژوئن پس از آنکه مقامات تغییر روش خود را. در حالی که این روند به کاهش عفونت ها دست نخورده باقی می ماند تنظیم تأکید خطر از تکیه انحصاری بر موارد جدید.

فرانسه آغاز شده و به تدریج به سهولت آن مستند از مارس 11, با مغازه ها و کسب و کار مجاز به بازگشایی تحت سخت بهداشت شرایط و برخی از دانش آموزان از بازگشت به مدرسه با توجه به شرایط محلی.

پارک ها و سواحل را بازگشایی اجتماعی-دورى قوانین در نیروی. مسافرت داخلی محدودیت برداشته شد هفته گذشته و رستوران ها و کافه ها نیز مجاز به این عمل اگر چه با محدودیت در به اصطلاح "نارنجی مناطق" نسبتا بالا با عفونت نرخ مانند پاریس تنها با تراس باز است.

این محدودیت به شمار می رود برداشته ژوئن 22. ورسای کاخ ها و باغ های کشور سوم-توریستی بیشترین بازدید در سایت پس از دیزنی لند پاریس و موزه لوور دوباره به آخر هفته گذشته.

ایتالیا

عفونت های جدید شده است به طور پیوسته کاهش در هفته های اخیر با افت شدید در تعداد بیماران بستری. ویروس موارد در بخش مراقبت های ویژه واحد کاهش یافت و به 283 دوشنبه در مقایسه با حدود 4000 نفر در اوج شیوع بیماری در اوایل ماه آوریل.

پس از تقریبا دو ماه و ایتالیا آغاز شد و در حال ظهور از مستند در مارس 4, هنگامی که حدود 4 میلیون نفر رفت و برگشت به محل کار شهروندان اجازه داده شد به ترک خانه های خود برای اجرا و یا پیاده روی می تواند خرید takeout espressos و پیتزا. اکثر مغازه ها و کافه ها و رستوران ها اجازه داده شد به بازگشایی از مارس 18 با فاصله گرفتن قوانین است.

نهایی محدودیت برداشته شد در اوایل این ماه با جنبش داخل کشور و بدون نیاز برای مسافران به قرنطینه در هنگام ورود به ایتالیا. تئاتر و سینما می تواند بازگشایی از 15 ژوئن.

اسپانیا

اسپانیا شروع به کاهش شدید آن مستند قوانین on May 10 و کل کشور است که در حال حاضر به دوم یا سوم مرحله از چهار مرحله طرح است.

به عنوان شیوع این بیماری فروکش دولت مرکزی گفت: مه 31 این امر دست قدرت برای مدیریت سیم پیچ پایین مستند به اقدامات این کشور در 17 منطقه ای دولت.

دو تا از بزرگترین شهرهای مادرید و بارسلونا وارد مرحله سوم در ژوئن 8. تماس های اجتماعی است که هنوز هم محدود به گروه های کوچکتر و رستوران ها و کافه ها تنها مجاز به باز کردن در تا 50 درصد از ظرفیت خود را.

هتل ها می توانند رزومه, کسب و کار با کاهش استفاده از فضاهای جمعی و مراکز نیز می تواند عمل با ظرفیت محدود. در دیگر نقاط کشور سواحل بازگشایی همراه با کافه ها و کلوپ های شبانه چه رقص نیست و در عین حال مجاز است.

دولت گفته است که به عنوان از 1 ژوئیه آن را به دیگر تحمیل یک دو هفته ای قرنطینه برای مسافران از خارج از کشور. در این اطلاعیه آمده به عنوان بخشی از یک فشار برای احیای گردشگری است که در حدود 12 درصد از اقتصاد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن