COVID-19: قربانی نمی بزرگان ما در محراب اقتصاد

یک شب در اوایل ماه مارس قبل از ما بودند همه به خانه فرستاده شده به پناهگاه من یک تماس از مادر من. او به من گفت

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

یک شب در اوایل ماه مارس قبل از ما بودند همه به خانه فرستاده شده به پناهگاه من یک تماس از مادر من. او به من گفت که پسر عموی او و پسر عموی او شوهر شده بود با عجله به اتاق اورژانس. هر دو مبتلا به ذات الریه. مدت کوتاهی پس از ورود به بیمارستان مادر من پسر عموی درگذشت. او 88. شوهرش صرف هفته مربوط به زندگی توسط دستگاه تنفس مصنوعی. بعد از آزمایش نشان داد که هر دو مثبت بودند Coronavirus.

مرگ یک بیماری عفونی است که فوق العاده تنها تجربه است. زمانی که مادربزرگ من فوت کرد چند سال پیش اعضای خانواده نشسته خود را bedsides ساعت و آرامش آنها را به عنوان بهترین ما می تواند. در مقابل هیچ کس اجازه داده شد به مادر ما پسر عموی به نگه داشتن دست خود را به آرامی مخلوط کردن او درد عضلات و یا بیان کلمات از عشق که عمیقا احساس می شود اما ممکن است هرگز به اشتراک گذاشته شده است. در ساعات آخر او صحبت می کنند به یک عضو خانواده از طریق تلفن. آخرین کلمات گفتاری بین زحمت کشیده و شکننده تنفس شد "به یاد داشته باشید....من."

Coronavirus زخم راه خود را در سراسر جهان ویرانگر خانواده شهرستانها و حتی کشورهای در مسیر آن است. در طول سفر خود از آن پرده برداری کرده است حقایق در مورد دولت از ارزش های ما روابط و جوامع است که نفس در هر دو زیبایی و خشونت.

برای تلفن های موبایل از پناه ایتالیایی آواز خواندن با هم از خانه های خود در قرون وسطی شهر سیهنا به ما یادآوری است که ما تمایل به اتصال فراتر از توانایی ما برای به اشتراک گذاشتن فضای فیزیکی. اما شده است وجود دارد بسیار کمتر از انسان و دلسوز پاسخ به بحران است که نشان می دهد تمایل برخی از صاحب نظران و سیاستمداران به قربانی کردن افراد در محراب 'آمریکا راه زندگی است.' دن پاتریک به عنوان مثال - ستوان-فرماندار تگزاس - قاب این کشنده معامله مثل این:

"هیچ کس به من رسیده است به عنوان یک شهروند ارشد بپرسید آیا شما مایل به گرفتن شانس بقای خود را در ازای نگه داشتن امریکا که همه آمریکایی ها برای شما فرزندان و نوادگان ؟ و در صورتی که ارز, من تمام است."

پاتریک باور است که برخی از زندگی مصرفی برای نجات ما 'راه زندگی' متولد نشده در طول این بیماری همه گیر. آن را دارای سابقه طولانی است. در واقع این سنگدلانه منطق که کهنه آزادی جنگنده روبی فروش است به نام "امپراتوری آگاهی" نهفته در درون بسیار مبانی امریکا او معتقد است ما همه مشتاق به حفظ.

امپراتوری آگاهی جوایز سلطه برای انتخاب چند بالاتر از همه چیز. این رشد به دنبال مردن واقعی انسان ارتباط جمعی و روایات, حافظه تاریخی و تجسم معنویت و جایگزین این ویژگی ها با یک نظم اجتماعی است که deifies سازه های سفیدی و ثروت متمرکز در بالا بسیار.

خود مخرب و dehumanizing تناقضات از این سیستم باور تعبیه شده در تولد آمریکا - آن برده-داشتن patriot پاتریک هنری که قاطعانه اعلام کرد: "Give me liberty or give me مرگ" حتی به عنوان او را رد ده ها تن از بردگی انسان آزادی خود را.

مانند بسیاری از سیاستمداران از روز خود را و خودمان هنری خیانت خود را عمیق ترین ارزش برای حفظ حاکم اقتصادی و اجتماعی شود. حتی اگر او آوازی حریف برده داری برای سال های پس از انقلاب آمریکا به نظر می رسد او نمی رایگان یک برده در طول عمر خود و یا حتی در مرگ او پس از او نمی تواند درک خود را در عبارت "به طور کلی ناراحتی از زندگی در اینجا بدون آنها."

شرکت امپراتوری آگاهی با هدف پاک کردن بشریت از بردگی آفریقایی و له شدن روح از مظلوم. آن را نیز منحرف ستمگران بیش از حد از روح پاتریک هنری و برادران خود شد و قطعا شکسته خود را انتخاب کند.

اما بردگی آفریقایی و نوادگان آنها نمی خرد شده یا پاک شده; در عوض, آنها شد liberatory نوابغ در 'پیدا کردن یک راه از هیچ راه به عنوان ضرب المثل قدیمی می رود. در سراسر طول قرن ها آنها در بر داشت یک راه برای نگه داشتن آتش داخلی از آینده آزادی ور حتی زمانی که هیچ شواهدی وجود دارد که آزادی که تا کنون آمده است.

به رویای آزادی در حالی که درد و رنج در زیر شلاق و lust از صاحبان برده نیاز به یک سطح از آگاهی در مورد ارزش خود و ارزش خود را از مردم اجرا می شود که مقابله با همه چیز که امپراتوری تفکر دارای عزیز. آن را رد این تصور که خاص زندگی مصرفی به منظور جلوگیری از "کلی ناراحتی" از ممتاز ،

در سرپیچی از ناامیدی است که سیستم از ظلم و ستم به عمد کشت به منظور حفظ فرماندهی و کنترل آن عامل از این هواپیما از آگاهی قابل درک است که آزادی بود و نه محدود به یک بدن و یا وابسته به زینت های توتالیتر قدرت.

آزاد از قید زمان و مکان و واقعیت مادی بالقوه برای این نوع از "قله کوه آگاهی" به عنوان روبی فروش تماس آن کشف شود می تواند در هر فرد روح. آن فعال است که ریشه در چیزی بزرگتر از خودمان و قدرت دستاوردهای زمانی که ما جمع آوری با هم به عنوان همکار مسافران است. این پیروزی زمانی که ما عمل جمعی و با شجاعت و انجام شده است از طریق سنین در زمزمه حکمت از بزرگان ما.

با شهادت و به اشتراک گذاری میراث و از خود گذشتگی و خود را admonishments - حتی در درس های آموخته شده از شاهد hairy unmoored زندگی - بزرگان ما مطرح خرد است که ما را حفظ کند. در بهترین حالت خود, زندگی خود را ایستاده به عنوان یک عهد به تکامل ما انسان سفر و الهام بخش نسل های آینده به رشد فراتر از حد از تخیل خود را.

بنابراین تماس به قربانی بزرگان ما به منظور حفاظت از اقتصاد و پیشبرد جاه طلبی سیاستمداران و ثروتمند است که بهره مندی از آن است که به دور از نجیب خواستار پاتریک ادعا می کند. آن را نشان می دهد که بی عاطفه بی توجهی به زندگی کسانی که دیگر دیده می شود به عنوان رقیب شایسته در خیالی مسابقه برای بقای اصلح.

این یک سن تاکتیک استفاده شده است که در طول تاریخ آمریکا برای ممانعت از امکانات آزادی, تلاش برای از بین بردن ما خویشاوندی با گذشته است. اما آن را شکست خورده و سپس آن را با شکست مواجه خواهد شد در حال حاضر اگر ما از موضع ایران در برابر مخرب امپراتوری روایت و شجاعت به تولد چیزی جدید.

جالب است که یک بیماری است که طول می کشد زندگی ما با سرقت تنفس ما نیز ما را دعوت به در نظر گرفتن آنچه باید نفس به زندگی در زمان ما است. برای برخی از ما این تجربه پناه شده است هرج و مرج و ترسناک. برای دیگران آن را به نظر می رسید مانند یک مثبت به تنهایی و یا در یک زمان بازتاب و مطرح کنید. هر کجا که این لحظه می یابد ما امکان reimagining راه های جدید بودن و برای هر یک از دیگر بسیار واقعی است.

پس از بد باد از بیماری را متوقف به ضربه خواهد ما را انتخاب کنید به تهویه جهان ما با عدالت و شفقت ؟ هنگامی که نیش غم و اندوه برای از دست عزیزان فروکش کرده است آنچه که حکمت را ما به جلو و چه داستان های جدید ما را در آغوش?

هنگامی که میوه ها از آنچه که ما را با زمان ما در این لحظه در حال گذاشته قبل از یکی دیگر از نسل ما یاد شجاع و درست است ؟ بنابراین من امیدوارم. ما باید رد امپراتوری ایستاده و دست در دست, دل, باز, به طلیعه چیزی بودن در زمان استراحت از یک روز جدید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن