COVID-19 موارد در بررسی نگه داشته (در حال حاضر) در هورمل گیاه در آستین

همچنین بار و نیروی محرکه برای شرکت در آن رویارویی با COVID-19. "نگه دارید COVID از" کمپین لگد ماه گذشته در Aus

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

همچنین بار و نیروی محرکه برای شرکت در آن رویارویی با COVID-19.

"نگه دارید COVID از" کمپین لگد ماه گذشته در Austin گیاه گفت: کارلسون که مسئول نظارت بر کارخانه های نظارتی و ایمنی فعالیت های.

Carlson

کارلسون

او گفت: در شروع این بیماری همه گیر این شرکت دو برابر کردن بر روی نمایش و آموزش کارکنان در مورد چگونگی به رسمیت شناختن علائم و نشانه های این ویروس است. اما او گفت: آنها متوجه شدم به سرعت آن را نیاز به انجام بیشتر برای حفظ این ویروس از سوزن عملیات های خود و مانند آن را در سراسر کشور در دیگر گیاهان گوشت.

بنابراین همراه با ورودی نمایش آنها شروع غربالگری کارگران زمانی که آنها عنوان کردن این درب بیش از حد برای نگه داشتن COVID از خانه های خود و جوامع است. کارلسون گفت: این دو طرفه رویکرد پیدایش برای مبارزات انتخاباتی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این واقعا مهم است که ما در ادامه به یادآوری آنها به دنبال همان شیوه که ما در محل کار" گفت: کارلسون مانند اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن.

هورمل مواد غذایی نیز به پاداش کامل و پاره وقت کارگران در تمام گیاهان خود را.

"ما نمی خواهید برای ایجاد یک وضعیت که در آن مردم احساس مجبور به آمدن به کار هنگامی که آنها به خوبی احساس" گفت: کارلسون. "چون واقعا این ماموریت بود مورد نگه داشتن COVID است."

در پایان ممکن است وجود دارد حدود 25 کارگران از هورمل گیاه که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به این اتحادیه به نمایندگی از کارگران در کارخانه. این اتحادیه همچنین نشان دهنده کارمندان در کیفیت گوشت خوک پردازنده های گیاهی که در آن حدود 60 نفر از کارگران آزمایش مثبت است. هر دو از کسانی که در مجموع بر این باور هستند که افزایش یافته و پس از آن.

هورمل سخنگوی ریک ویلیامسون گفت: از آنجا که کل است "تغییر بسیار" شرکت "به گزارش علنا زیادی" در این مقدار از کارگران که آمده ام با ویروس.

"برای یک گیاه اندازه است که آن را با بیش از 1800 کارکنان ما تا به حال کمتر از 50 گفت:" ویلیامسون از برآورد میزان موارد مثبت.

ویلیامسون اعتبار "حفظ COVID از" کمپین پرداخت برنامه "نوآورانه پروتکل های ایمنی" برای نگه داشتن که در مجموع کم است.

"COVID شروع نمی کند در گیاهان و مردم آن را در" گفت ویلیامسون. "پس از آن مطمئن شوید که ما در حال انجام همه چیز ما می توانید به ما کارکنان بسیار بالا از ذهن به نظر همه چیز را آنها انجام می دهند در خارج از این گیاه برای حفظ کردن گیاه به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."

در حال حاضر کارگران در هورمل گیاه آشنا با مناطق مختلف در داخل است که ساختار اجتماعی فاصله. هر سطح تماس و در بین این مناطق است که مقادیر به طور کامل قبل از یک تغییر جدید می رسد. کارلسون گفت: مبهوت شروع به تغییر می تواند تا چهار ساعت برای همه به داخل و کار.

"در حالی که قبل از هر کس فقط نوع نشان داد و ضربه ساعت زمان رفت و به کار," او گفت:.

One entrance to the Hormel Foods plant in Austin, Minn., where less than 50 employees have tested positive for COVID-19 out of the 1,800 working at the plant. (Noah Fish/nfish@agweek.com)

یک ورودی به هورمل غذاهای گیاهی در Austin, Minn. که در آن کمتر از 50 نفر تست مثبت برای COVID-19 از 1,800 کار در کارخانه. (نوح Fish/nfish@agweek.com)

هورمل تلاش مانند تمام شرکت های تولید برای غلبه بر شکاف در زنجیره تامین برای تجهیزات حفاظتی در شروع این بیماری همه گیر.

"ما بسیار به سرعت چرخد و به داشتن کارکنان خود را در صورت پوشش می دهد از خانه گفت:" کارلسون.

معنی اساسا آنها به تن هر چه آنها می تواند پیدا کردن که کارلسون گفت: گاهی یک balaclava و یا حتی یک تی شرت ساخته شده به گردن گتر. او گفت: رویکرد DIY نمی آخرین طولانی و آنها را به روز رسانی به استفاده مجدد پنبه ماسک پس از آن. او گفت که این شرکت منابع و لباس و تشک و انواع دیگر از تولید کننده ها از جامعه را به اندازه کافی ماسک برای تمام هورمل کارکنان کارخانه.

کارکنان در هورمل گیاه در حال حاضر تمام فصل یکبار مصرف ASTM-امتیاز فولاد ماسک.

"این واقعا در مورد اجازه دادن به زنجیره تامین جهانی پر کردن شکاف وجود داشته است که" او گفت:.

The street of the Hormel Foods plant in Austin, Minn., where less than 50 employees have tested positive for COVID-19 out of the 1,800 working at the plant. (Noah Fish/nfish@agweek.com)

خیابان هورمل غذاهای گیاهی در Austin, Minn. که در آن کمتر از 50 نفر تست مثبت برای COVID-19 از 1,800 کار در کارخانه. (نوح Fish/nfish@agweek.com)

داناون دریک, 67, استخدام شده توسط هورمل مواد غذایی برای 24 سال که او به نام زندگی خود را "طولانی ترین حرفه ای است." او با این نسخهها کار در مرحله حمل و نقل از کارخانه های محصولات مناسب درب را به مکان های راست.

"کار من این است که رفع این تجهیزات به طوری از محصولات می توانید دریافت کنید و در حال رفع مشکل" گفت: دریک روز اخیر بعد از این گیاه است.

دریک که متولد و بزرگ شده در Austin, فروش کمپوست به یک تریلر از این شهر سطل که رخ داده است به واقع در سراسر خیابان را از گیاه. پس از 20 سال فعالیت حرفه ای در نیروی دریایی او ثبت نام در کاردانی الکترونیک برنامه در Riverland جامعه که در نهایت به دست آورده او را به نقطه ای در کارخانه.

مسئولیت های خود را در این کار شامل منینگ از سیستم نوار نقاله و هفت جرثقیل است که دسترسی حدود 10 ، 000 مکان های ذخیره سازی. او با اشاره به موقعیت به عنوان یک ترکیب بین MacGyver و دکتر سام بکت و همچنین رسیدگی به اتهام باتری برای لیفتراک و نگه داشتن مایکروویو در حال اجرا برای یخ زدایی.

دریک گفت: شغل خود را تغییر نکرده چرا که از COVID-19 دیگر از اضافی احتیاطی او را به رفتن را از طریق روز. او گفت که این شرکت در حال کار فوق العاده سخت را به صفحه نمایش کارگران مناسب در ابتدا و انتهای شیفت.

"آنها بررسی درجه حرارت خود را در درب که در آن شما در حال حاضر با پوشیدن ماسک خود را در, و برای هر زمان که شما در اطراف بدن دیگر," او گفت:.

هر کسی که می آید در عرض 6 پا از او در طول یک شیفت به منعکس شده در ورود به سیستم هنگامی که او برگ آن روز گفت: دریک.

او نمی داند که هر کسی در این کارخانه که بدست COVID-19 اما می داند که تست شده ام پس از آمدن در تماس با پتانسیل. او خندید و در واقع او تنها کسی از خانواده اش کار برای هورمل که هنوز به آزمایش می شود.

"خواهر من است و من دختر و پسر در قانون است," او گفت: از COVID-19 تست در خانواده است.

پرسید که آیا او نگران همه چیز در مورد پتانسیل شیوع بیماری در گیاه دریک گفت: "نه در همه".

"آنها در حال انجام یک کار برجسته ای در آن وجود دارد به نگه داشتن همه سالم," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن