Covid-19 تست آنتی بادی می گذرد عمده دادگاه در بریتانیا با 98.6% دقت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 3:06:24 pm (AP Photo/سیلویا Izquierdo) انگلیسی وزیرا

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 3:06:24 pm
(AP Photo/سیلویا Izquierdo)

انگلیسی وزیران در حال ساخت برنامه ای برای توزیع میلیون ها رایگان coronavirus آنتی بادی آزمون پس از یک نسخه با حمایت دولت انگلستان خود را سپری عمده محاکمه روزنامه دیلی تلگراف روز جمعه گزارش داد.

این fingerprick آزمون است که می تواند بگوید در عرض 20 دقیقه اگر یک فرد تا به حال شده است در معرض coronavirus یافت شد 98.6 ٪ دقیق در نهان بشر محاکمه در ماه ژوئن برگزار شد, به گزارش روزنامه.

آن اضافه شده آزمون طراحی و توسعه توسط انگلستان سریع تست کنسرسیوم (انگلستان-RTC) همکاری بین دانشگاه آکسفورد و پیشرو در انگلستان تشخیص شرکت.

بریتانیا تنها آنتی بادی آزمایش های تایید شده تا کنون درگیر خون و نمونه و ارسال به آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل است که می تواند به روز تلگراف گفت.

پیش بینی تصویب قانونی در هفته های آینده دهها هزار نفر از نمونه های اولیه قبلا تولید شده در کارخانه های سراسر بریتانیا در این گزارش اضافه شده است.

وزرای امیدوارند که AbC-19 جانبی جریان آزمایش در دسترس خواهد بود برای استفاده در توده غربالگری برنامه قبل از پایان سال روزنامه گزارش شده است.

"این بود که 98.6 درصد دقیق و بسیار خوب اخبار" کریس دست رهبر انگلستان-RTC نقل از به نقل از تلگراف.

"ما در حال حاضر پوسته پوسته شدن تا با شرکای ما برای تولید صدها نفر از هزاران نفر از دوز هر ماه" دست و افزود: دولت در بخش بهداشت و درمان در گفتگو با انگلستان-RTC بیش از خرید میلیون ها نفر از آزمایشات قبل از سال به پایان می رسد.

آزمون به احتمال زیاد رایگان خواهد بود و سفارش آنلاین به جای اینکه در سوپر مارکت ها به فروش می رسد با توجه به برنامه های ذکر شده توسط این روزنامه است.

"در حالی که این آزمون به ما کمک خواهد کرد درک بهتر coronavirus در حال گسترش در سراسر کشور ما هنوز نمی دانیم که آیا آنتی بادی نشان می دهد ایمنی از عفونت مجدد یا انتقال" یک بخش از مراقبت های بهداشتی و اجتماعی سخنگوی شد به نقل از گفتن این روزنامه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن