Covid-19 و خروش از زاد نژادپرستی جنبش در فرانسه

قوی وجود دارد شواهد حدیثی که racialised جمعیت بودند بیشتر تحت تاثیر Covid-19 در فرانسه و در انگلستان است. در ا

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399

قوی وجود دارد شواهد حدیثی که racialised جمعیت بودند بیشتر تحت تاثیر Covid-19 در فرانسه و در انگلستان است. در انگلستان قومی آمار استفاده شد تا این ادعا در حالی که در فرانسه آن را تنها یک فرض به هیچ عنوان چنین آمار در دسترس هستند.

مردم در مواجهه با بزرگترین محرومیت اقتصادی را تجربه بالاتر از خطر قرار گرفتن در معرض Covid-19. موجود فقیر سلامت قرار داده و آنها را در خطر شدید نتایج زمانی که آنها در تماس با این ویروس. در حال فقیرتر زندگی در سر می برند و مسکن و بهداشت ضعیف و دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی تا حد زیادی افزایش شانس پیمانکاری coronavirus. یک بررسی در بریتانیا با اشاره به ارتباط قوی بین این عوامل و میزان بالای عفونت در میان بام جمعیت. چه تر است, غیر سفید بودند در مقایسه با نسبت جمعیتی در میان کارگران کلید (پرستاران, پیک, سوپر مارکت, تحویلدار); ترین و در معرض کارگران آسیب دیده در طول بیماری همه گیر.

این رسانه های فرانسه گزارش در مورد وضعیت در انگلستان اما نشان داد که هیچ علاقه ای به آنچه که قرار بود در فرانسه. نادر مقالات در مطبوعات فرانسه اشاره کرد که Seine-Saint-Denis, فقیرترین, فرانسوی, بخش, بود, این منطقه بود که بزرگترین racialised جمعیت بسیاری از آنها در حال کلید کارگران است.

بعلاوه غیر از جمعیت سفید نیز در پایان دریافت از دولت بیشتر شدیدی مستند اقدامات است. غیر سفید مردم در Seine-Saint-Denis بودند سه برابر بازداشت و جریمه به مردم است. خشونت پلیس علیه اقلیت های قومی فقیر در حومه همچنین سرفصل ساخته شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن