COVID-19 مسابقه در ایالت مینه سوتا: داستان دو ویروس

اطلاعات فدرال همواره پیشنهاد اقلیت بودند در مقایسه با نسبت جمعیتی در میان کسانی که به این بیماری اما overrepre

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399

اطلاعات فدرال همواره پیشنهاد اقلیت بودند در مقایسه با نسبت جمعیتی در میان کسانی که به این بیماری اما overrepresentation است به مراتب بدتر از آنچه قبلا تصور.

اواخر ماه ژوئن مراکز کنترل بیماری داده ها نشان داده بود که سیاه پوستان ساخته شده تا 13 درصد از جمعیت کشور و 22 درصد از آن COVID-19 موارد در حالی که آمریکای لاتین آمریکایی ها ساخته شده تا 18 درصد از جمعیت و 34 درصد از تمام COVID-19 موارد است.

مردم سفید در مقایسه با نسبت جمعیتی در میان سالمندان ، پس COVID-19 در درجه اول طول می کشد زندگی از افراد مسن که تحریف واقعی COVID-19 مرگ و میر با مسابقه.

با اخیر نیویورک تایمز تحلیل داشتن کنترل برای این اعوجاج ما در حال حاضر می دانیم که سیاه پوستان و اسپانیایی ها سه بار به احتمال زیاد به قرارداد COVID-19 در ایالات متحده و دو بار به عنوان به احتمال زیاد به مرگ از آن است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت توسط دولت مقایسه به ما بگویید که این وضعیت بیشتر تلفظ در مینه سوتا است.

در 43 از 408 موارد مثلا سیاه پوستان در شمال غربی ایالت مینه سوتا را Clay County باید 178 مورد در هر 10000 نفر ساکنان سیاه, به عنوان مخالف به 41 مورد در هر 10000 نفر ساکنان سفید. که بیش از چهار بار رای دادن.

با بیش از 500 از نزدیک به 2000 مورد در Stearns County, سیاه پوستان را 492 مورد در هر 10000 نفر ساکنان یا 21 بار نرخ بیماری است. دیفرانسیل است نه در برابر آبی زمین County (55 مقابل 6 در هر 10,000), 12 برابر در Olmsted شهرستان (198 مقابل 16 هر 10 ، 000) و 16 برابر در Kandiyohi County (298 در مقابل 18 در هر 10,000 موارد).

اسپانیایی Minnesotans که 57 بار میزان بیماری در شهرستان تاد در بخش مرکزی از دولت است.

ایالت, بین نژادهای باید 2,141 موارد COVID-19 هر 100 ، 000 ساکنان اسپانیایی ها باید 3,120 مورد در هر 100,000 ساکنان همه در مقابل 270 در میان سفید پوستان است.

Communities of color have nearly 10 times the rate of COVID-19 than white communities. Source: MDH

جوامع از رنگ نزدیک به 10 برابر میزان COVID-19 از سفید جوامع است. منبع: MDH

حتی جورج فلوید که ممکن است 25 مرگ در حالی که در مینیاپولیس بازداشت پلیس موجب تظاهرات جهانی تشخیص داده شده با COVID-19 آوریل است.

"این واقعا می گردد به عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت می گوید:" مایو کلینیک دکتر مارک Wieland. "مردم از اقلیت خانوار و خانواده های مهاجر هستند احتمال بیشتری برای زندگی در چند نسل, خانه, بیشتر احتمال دارد که برای رفتن به محل کار به عنوان ضروری کارگران بیشتر احتمال دارد به در مشاغل که دارای بالاترین خطر برای COVID انتقال و بیشتر متکی به حمل و نقل عمومی."

جوامع اقلیت بدتر هنگامی که آلوده, او می افزاید: "با توجه به اختلافات موجود مربوط به شرایط بهداشتی که حاکی از نتایج بدتر در COVID-19. ما نمی دانیم تا آنجا که در مورد داده های آن را به عنوان مربوط به مهاجرت جمعیت."

در کلینیک مایو اعلام نتایج اولیه ابتکار عمل برای تغییر راه آن ارتباط برقرار اطلاعات سلامت به جوامع آسیب دیده. در اواخر ماه مارس یک تیم از محققان در پشت روچستر سالم جامعه مشارکت همکاری با منطقه ای کمک به پناهندگان غیر انتفاعی پس از آن دو هفته را صرف ضربه زدن به رهبران جامعه به پيامبرانشان.

پروژه استخدام 24 ارتباط از داخل شهر جوامع مهاجر و پناهنده تعیین شده برای تقویت پیام از طریق هر رسانه های اجتماعی پلت فرم لازم است.

این کارگران رله سوالات به این تیم ارائه شده است که بتن پاسخ در مورد تست های پیشگیری و خدمات اجتماعی مرتبط با COVID-19. پروژه شاغل 11 سومالی شش هیسپانیک دو کامبوج سه سودان جنوبی یکی Anuak و یک اتیوپی صدای صحبت کردن ارتباط برقرار است. سیستم عامل مورد استفاده شامل Facebook, تلفن, تماس, و پیام های متنی -- از جمله واتساپ و وایبر.

14 روز تلاش شنود گذاشته باشند به شش زبان و نه عامل برای رسیدن به بیش از 9,800 محلی مهاجر و پناهنده مقیم.

"آن را پرداخت کردن زمان بزرگ" گفت: احمد عثمان, استخدام مدیر خدمات در این بین فرهنگی کمک متقابل انجمن. "بدون که هیچ راه ما می تواند رسیدن مثل ما بود. وجود دارد بسیاری از اطلاعات غلط در خارج وجود دارد در مورد COVID-19 که این اتصالات می تواند به مبارزه با عقب."

عثمان می گوید: خلیج فارس هنوز هم وجود دارد در آنچه که شناخته شده است در مورد این ویروس و چگونگی آن را تجربه کرده است در جوامع اقلیت. او می گوید بیمار و کارکنان در گیاهان مواد غذایی "در حال ارسال شد صفحه اصلی و بدون در نظر گرفتن که آنها رفتن به یک خانه شلوغ که در آن هر یک از رفت و آلوده یکی دیگر از هفت یا هشت نفر از اعضای خانواده خود را."

او می گوید: پیشنهاد یک uncrowded محل قرنطینه بود و مدنی مرکز یک مقصد است که به نظر می رسید مانند یک پناهگاه بی خانمان.

"جامعه بسیار آماده تر در حال حاضر" او می گوید: "اما آنچه که از دست رفته است کارکنان مبارزات انتخاباتی. بدون RHCP وجود دارد که یک فاجعه اما ما هنوز هم نیاز به یک ترکیب موفق تلاش شده تا بیش از داوطلبان با دستورالعمل های روشن در مورد نحوه واقعا توقف گسترش یافته است."

"مردم هنوز هم شرکت در اعداد بزرگ در مجالس ترحیم و عروسی. که یکی از بزرگترین چالش های ما در حال حاضر. شما در حال مبارزه با فرهنگ است که بر اساس مردم پیوستن با هم."

"در حال حاضر این کار انجام شده توسط داوطلبان است. هنگامی که آنها را ببینید همه این موسسات در حال کار با هم آنها را درک بزرگی از COVID - 19. در حال حاضر همه آنها را دارد داوطلبان با این حال, به طوری که آنها ممکن است رد شدن از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب