قوانین دادگاه داکوتای دسترسی به خط لوله می تواند همچنان عامل در تجدید نظر

واشنگتن — اقامت صادر شده است اجازه می دهد داکوتای دسترسی خط لوله به ادامه عامل. ایالات متحده در دادگاه تجدید

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

واشنگتن — اقامت صادر شده است اجازه می دهد داکوتای دسترسی خط لوله به ادامه عامل.

ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای دی سی مدار صادر اداری ماندن در شنبه, جولای 14, جلوگیری از آمریکا در منطقه قاضی جیمز Boasberg را خاموش منظور با توجه به گزارش ایسنا ، جان Hoeven در یک بیانیه منتشر شده در اواخر شنبه شب.

این خط لوله می تواند در نتیجه همچنان عامل در حالی که دادگاه تجدید نظر استدلال در مورد این خط لوله که به حمل نفت از Bakken در زمینه های نفت در شمال غربی داکوتای شمالی در یک southeasterly جهت در چهار متحده به یک مخزن روغن مزرعه در ایالت ایلینوی است.

Boasberg ماه گذشته حکم داد که پس از اتمام کامل بررسی های زیست محیطی باید انجام شود قبل از این خط لوله می تواند کار کند. آن نادر بود پیروزی برای ایستاده راک سو قبیله و همچنین به عنوان یک ضربه به داکوتای شمالی در حال حاضر صالح صنعت نفت.

اما این فصل در DAPL داستان هنوز تمام نشده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خط لوله اپراتور داکوتای دسترسی LLC اعتراض خاموش کردن سفارش یک پاسخ است که افزایش آن به دادگاه تجدید نظر فدرال.

Boasberg منصوب توسط جورج دبلیو بوش و ترویج شده توسط باراک اوباما اعلام کرد که ارتش سپاه مهندسین نقض مهمی اساسنامه ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند و در ارزیابی خود از DAPL.

در نتیجه Boasberg تصمیم گرفت در یک تکان دهنده در نظر است که DAPL بس باید عملیات تا اتمام یک بیانیه اثرات زیست محیطی است که می تواند بیش از یک سال است.

Hoeven گفت: در بیانیه خود که خط لوله "مهم است که زیرساخت های انرژی است که با خیال راحت عامل برای مدت سه سال. این اقامت موقت است که یک گام خوب است که به رسمیت می شناسد که تاثیر قابل توجهی است که خاموش کردن این خط لوله را بر ما اقتصاد دولتی است."

به عنوان گام بعدی Hoeven گفت که او امیدوار است دادگاه تجدید نظر خواهد اعطای اقامت طولانی مدت و اجازه می دهد تا خط لوله به ادامه عامل.

این خط لوله را در عبور از رودخانه میسوری در نزدیکی قبیله رزرو شد سایت از تظاهرات که گاهی اوقات تبدیل به خشونت در جنوب بیسمارک. قبیله بوده و نگران امنیت آن تامین آب با خط لوله در حال اجرا در قسمت پایین رودخانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن