دادگاه جبران باند, برنامه, برای جلوگیری از دوباره مجرم از دست رفته دادگاه تاریخ

استدلال پشت این تصمیم است که از زندان به جمعیت بالا است و خطر ابتلا به این ویروس می شود و حتی بیشتر در معرض خط

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

استدلال پشت این تصمیم است که از زندان به جمعیت بالا است و خطر ابتلا به این ویروس می شود و حتی بیشتر در معرض خطر وقتی بیشتر مردم برگزار شد در یک فضای محدود است. این یک تغییر ساخته شده در شمال مرکزی قضایی منطقه در اوایل بیماری همه گیر.

آن را به عنوان روشن شد که برخی از این متهمان یا پرش مورد نیاز خود را از تاریخ دادگاه و یا دوباره متخلف در مدت کوتاهی پس از اولین برخورد با اجرای قانون قاضی دونالد Hager تنظیم پیوند برنامه دوباره هفته گذشته در تلاش برای رسیدگی به این مشکل است.

زیر اصلاح bond برنامه گفت: هدف این است که هنوز هم برای نگه داشتن سطح پایین مجرم از زندان اما او تشبیه سیستم جدید به "گرفتن و انتشار" برنامه.

بزرگترین تغییر این است که در زیر باند جدید برنامه افرادی که مرتکب برخی جرائم – تا حد زیادی به مواد مخدر جرائم پس از Hager گفت که از آنچه که او دیده می شود افرادی که ارتکاب این جرائم هستند به احتمال زیاد به سرعت re-توهین – در حال حاضر خواهد شد به زندان گرفته شده برای پردازش و انگشت نگاری و همچنین به درخواست برای یک مدافع قبل از اینکه منتشر شد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قبلا متهمان خواهد بود با صدور احضاریه و با ثبت نام در یک وعده به نظر می رسد در دادگاه و پس از آن پردازش می شود و انگشت نگاری اولیه خود را در دادگاه ظاهر. در حال حاضر که آنها را در سیستم بر روی آنها بعد که آنها توهین Hager گفت: از آن خواهد شد آسان تر برای به اجرا درآوردن از دست رفته دادگاه تاریخ است. او همچنین امیدوار است آن را ارائه انگیزه ای برای حضور در جلسات مورد نیاز.

توسط پردازش مواد مخدر مجرم در روز اول مجرم نیز می تواند متصل شود حق دور با مواد مخدر پچ و یا یک تست مواد مخدر برنامه به طوری که آنها می توانید شروع به دریافت کمک آنها نیاز دارند در حالی که آنها در انتظار دادگاه خود تاریخ.

"ایده این است که به نگه داشتن آنها را در وجود دارد" Hager گفت. "ایده این است که ما آنها را در یک برنامه تست."

با دولت محکوم زندانیان در زندان در حال ارسال به زندان ایالتی در بیسمارک برای اولین بار از ماه مارس محلی زندان جمعیت است که کمترین آن در سال بوده است و آن را در ادامه به رها کردن. Hager گفت: هر دو او و کارکنان زندان با اعتماد به نفس بیشتری در GFCCC توانایی جداسازی زندانیان بیمار اما او گفت: باند جدید برنامه هنوز هم طول می کشد, طول می کشد را به حساب این آسیب پذیری از زندان جمعیت.

"این یک عمل تعادل بین قاضی و مرکز تادیبی که مردم را می توان در قرار داده, وجود دارد," او گفت:.

Hager گفت: حتی قبل از coronavirus همه گیر دادگاه شده بود در حال حرکت به سمت یک آرامش بیشتری bond برنامه برای سال. او گفت: بسیاری از سطح پایین مجرم که در زندان نشسته و در انتظار دادگاه تاریخ به طور کلی تنها وجود دارد چرا که آنها نمی تواند استطاعت به پرداخت اوراق قرضه خود را. اگر چه این تصمیم را به همه گیر bond برنامه کمی سختگیرانه تر از آن بود در اصل او گفت که او نمی آن را به عنوان یک بازگشت به قبل از همه گیر برنامه.

"من فکر می کنم که در آن ما در حال حاضر ما در حال رفتن به محل کار در این در حالی که از طریق تابستان و ببینید که چگونه آن را تابه," Hager گفت. "و من فکر می کنم ما احتمالا به نظر من بسیار نزدیک به جایی که من فکر می کنم ما در نهایت به دلیل نگرانی های اصلی هستند و امنیت عمومی و امنیت شخصی با مسائل مربوط به مواد مخدر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن