زن و شوهر در سنگاپور محکوم به سوء استفاده, هندی, خدمتکار,

توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 3:47:49 pm Amandeep Kaur, 30 بود استخدام شده ت

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | سنگاپور | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 3:47:49 pm
singapore news, singapore couple convicted for abusing indian maid, indian maid abused, singapore crime, indian express Amandeep Kaur, 30 بود استخدام شده توسط محمد Tasleem و همسرش Farha Tehseen در یک قرارداد دو ساله برای حقوق و دستمزد SGD 400 (تومان 287) در هر ماه. او برای آنها کار می کرد برای نزدیک به دو ماه از 9 نوامبر تا 31 دسامبر 2016. (بازنمودی)

یک دادگاه محلی در سنگاپور محکوم به یک زن و شوهر برای جسمی سوء استفاده, هندی, خدمتکار, باعث آسیب و زخم در بدن او برای نزدیک به دو ماه با او کار کرده و آنها را قبل از در حال اجرا به دور از ترس برای زندگی خود را.

Amandeep Kaur, 30 بود استخدام شده توسط محمد Tasleem و همسرش Farha Tehseen در یک قرارداد دو ساله برای حقوق و دستمزد SGD 400 (تومان 287) در هر ماه. او برای آنها کار می کرد برای نزدیک به دو ماه از 9 نوامبر تا 31 دسامبر 2016.

در شهادت Kaur گفت که بسیاری از جنایات خود بودند انجام شده توسط Farha, 39, و او مورد آزار قرار گرفته و مورد ضرب و شتم تا با اقلام مانند وردنه دوربین جارو و یک جفت انبرک گرم. او در نهایت موفق به فرار از خانه در دسامبر 31, 2016 زمانی که زن و شوهر دور شد با بالا رفتن بر روی طاقچه پنجره آپارتمان خود را و پس از آن نجات توسط رهگذران.

Farha بود به جرم 10 فقره داوطلبانه باعث صدمه به خدمتکار در حالی که Tasleem داشت به جرم دو اتهامات مشابه برای مشت زدن قربانی بر روی صورت و کمر کانال اخبار آسیا گزارش روز سه شنبه.

قاضی منطقه Shaiffudin Saruwan یافت که قربانی معتبر شاهد وجود برخی تناقضات در شواهد و دادستان در حال تاسیس آن مورد است.

این زن و شوهر را به دادگاه برای کاهش و صدور حکم در تاریخ 21 اوت. برای هر بار شارژ به طور داوطلبانه باعث صدمه دیده می توان آنها را در زندان تا دو سال جریمه به SGD 5,000 (تومان 3,589) و یا هر دو. به عنوان قربانی یک زن خانسمان, مجازات می تواند افزایش تا یک و نیم بار.

این زن و شوهر دائمی ساکنان سنگاپور اما ملیت خود بوده است در این گزارش. مانی Manoharan یک ملی هند آورده Kaur را از پنجره. او سپس فرستاده شده به چوپان خوب, مرکز بحران سرپناه.

این زن و شوهر را رد اتهامات این ادعا که صدمات Kaur بودند توضیح داد: "او ناهموار پوست" یا علائم پایدار در حالی که او مشغول به کار در این زمینه در هند و یا تصادف. آنها همچنین ادعا کرد که Kaur انجام ضعیف در کار او شد بی سواد فاقد یکپارچگی و تا به حال یک نگرش بد. آنها ادعا کرد که می خواست به خانه خود ارسال اما Kaur ظاهرا می خواست به دروغ دلالت آنها را برای سوء استفاده به طوری که او می تواند باقی می ماند در سنگاپور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن