می تواند COVID-19 معنی یک قرارداد اجتماعی جدید برای بلاروس ؟

بیش از هفت ماه از دستگیری او پاول Paleichyk کردم هوای تازه تنها یک بار. در مارس 9, او و همبندان منتشر شد به کا

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

بیش از هفت ماه از دستگیری او پاول Paleichyk کردم هوای تازه تنها یک بار. در مارس 9, او و همبندان منتشر شد به کار. "ما تا به حال به حفاری تا علف های هرز از آسفالت با یک بیل. اما حداقل ما بودند و حدود نیم ساعت می گوید:" Paleichyk چند روز پس از آزادی.

Paleichyk یک راننده آمبولانس از لیدا یک شهر در غرب بلاروس. در پایان ماه آوریل او تبدیل شده تا به شهروندان ملاقات با Syarhei Tsikhanouski برجسته وبلاگ نویس و فعال از شهرستان Gomel. Paleichyk صحبت گیری در مورد چالش های این کشور را پزشکان در حال حاضر چهره. "چه وحشتناک است!" او بانگ زد: توصیف شیفت های طولانی کمبود آمبولانس و رانندگان و عدم استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

اما این یک "غیر مجاز رویداد است." Paleichyk بازداشت شد و بازداشت شد. راننده آمبولانس به عهده او خواهد بود به پرداخت جریمه یا تنبیه. تا زمانی که او شنیده ام حکم Paleichyk نمی توانست تصور کند که او را تا پایان در یک انزوا همراه است. با این وجود او نمی پشیمانی از اقدامات خود را – او می خواست به مردم اجازه می دانم که "آنچه که واقعا در رفتن است."

لئونید بود که نه تنها فرد بازداشت شده در اطراف روز پیروزی, زمانی که کشور, سالروز شکست آلمان نازی ، با توجه به Vesna مرکز حقوق بشر, حدود 120 نفر بازداشت شدند در بلاروس که روز احضار به ایستگاه های پلیس و یا متهم به تخلفات اداری.

کسانی که بازداشت شده بود و شرکت در تظاهرات و یا به عنوان آنها را به نام "جلسات" با بلاگر Tsikhanouski. این برگزار شده بود در چند بلاروس شهرستانها. Tsikhanouski محبوبیت به دست اورد با تشکر از "کشور برای زندگی" کانال یوتیوب که در آن او در مصاحبه با شهروندان عادی در مورد نگرانی های خود را. آنها در مورد شکایت فقیر حقوق جاده ها بد و ضعیف و ناتوان مزارع جمعی. آنها می گویند که الکساندر لوکاشنکا که حکومت بلاروس از سال 1994 است نه خود رئیس جمهور.

در مه 29, Tsikhanouski دستگیر شد و به اتهام خشونت علیه پلیس. تظاهرات در حمایت خود را شکسته اند, در سراسر کشور است.

شرایط و ضوابط اعمال می شود

نارضایتی عمومی با فقر و سوء مدیریت در حال افزایش بوده است در بلاروس. امروز آن است که مرکب از نارضایتی دولت عدم اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با COVID-19. این کشور دارای عناوین ساخته شده در سراسر اروپا برای آن بدون زرق و برق به روش های حاوی ویروس; شده است وجود دارد بدون محدودیت در حوادث دسته جمعی مانند بلاروس لیگ فوتبال و رژه روز پیروزی. لوکاشنکا است را رد کرد و نگرانی در مورد بیماری همه گیر به عنوان یک "جنون" و توصیه می شود مشغول به کار در این زمینه به عنوان بهترین درمان است.

این اظهارات بدبینانه از رئیس جمهور باید نقش مهمی در بحرانی عمومی خلق و خوی. بلاروس و ثبت آن در اول رسمی COVID-19 مرگ و میر زمانی که ویروس ادعا کرد که زندگی ویکتور Dashkevich در 31 مارس است. لوکاشنکا در توصیف این جشن بازیگر به عنوان یک "فقیر ارشد" چه کسی "نمی تواند نگه دارید." اظهار نظر در مرگ یک بیمار در Vitebsk منطقه لوکاشنکا ادعا کرد که او تا به حال صحبت با منطقه ای فرماندار با توجه به آنها انسان ظاهرا درگذشت با توجه به اضافه وزن شود. "و چه کسی می تواند زندگی می کنند زمانی که آنها وزن 135 کیلوگرم بانگ زد:" لوکاشنکا به نقل از فرماندار.

"وجود دارد یک قطع ارتباط بین انتظارات و مقامات اطمینان" آغاز می شود وادیم Mojeiko یک تحلیلگر در بلاروس موسسه مطالعات استراتژیک (BISS).

"قبل از بلاروس اجرا شد تحت ماکسیم که امنیت تضمین شده نبود جنگ و جرم و جنایت شایع. اما در شرایط یک بیماری همه گیر که معلوم است که وجود دارد یکی دیگر از ابعاد امنیتی – امنیت و سلامت برای بقا است. و coronavirus نشان می دهد که این جنبه بوده است واپیچیدن از توافق میان حاکمان و حکومت می گوید:" Mojeiko.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن