Coronavirus واکسن از مدرن نشان می دهد نشانه های اولیه از ویروسی پاسخ ایمنی

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 10:44:28 pm واکسن آزمایش های در حال ا

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 10:44:28 pm
delayed immunization, vaccination for kids, vaccination for newborn, FAQs, parents, parenting, COVID lockdown, indian express, indian express news واکسن آزمایش های در حال انجام در مرحله اول آزمون طراحی شده تنها به نگاه در ایمنی و یا نه شات ایجاد آزمایشگاه نشانگر یک سیستم ایمنی بدن پاسخ. (منبع: گتی/Thinkstock)

یک واکسن آزمایشی از آمریکا شرکت بیوتکنولوژی مدرن, Inc. نشان داد نشانه هایی که می تواند ایجاد یک سیستم ایمنی بدن در پاسخ به دفع کردن جدید coronavirus ارائه آزمایشی امید در تلاش جهانی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

نتایج فقط یک نمونه از این مطالعه برای اولین بار طراحی شده به نگاه در ایمنی شات در داوطلبان انسانی و با احتیاط باید بازدید. اما آنها نشان دادند که هیچ ایمنی عمده نگرانی های کلیدی مانع اول پس از واکسن خواهد بود با توجه به در غیر این صورت میلیون ها نفر از افراد سالم است.

"این نشانه بسیار خوبی است که ما را به یک آنتی بادی است که می تواند به جلوگیری از ویروسی تکثیر," مدرن, مدیر ارشد اجرایی استفان Bancel در مصاحبه ای گفت:. داده ها "نمی تواند بهتر بوده است," او گفت:. این شرکت در حال حرکت به جلو با برنامه های بزرگتر آزمون برای انتخاب یک دوز از واکسن و مطالعه بیشتر اثر خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک مرحله 3 آزمون با بسیاری از هزاران نفر از بیماران.

یک واکسن است که به عنوان یک گام مهم در جهت بلند کردن اجسام اجتماعی-فاصله اقدامات و با خیال راحت بازگشایی اقتصاد مدارس و حوادث در سراسر جهان است. این کروناویروس جدید شناخته شده به عنوان SARS-CoV-2 آلوده بیش از 4.7 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 300 ، 000 ترغیب یک مسابقه جهانی توسط داروسازان علمی موسسات و دولت ها برای پیدا کردن یک واکسن.

مدرن سهام رسید تا آنجا که 30% در نیویورک هدف قرار دادن تمام زمان معاملات روزانه بالا از $87. گسترده تر در بازار افزایش یافت و همچنین با S&P 500 به دست آوردن 3.1% به عنوان اعتماد به نفس تن در واکسن نامزدها از مدرن دانشگاه آکسفورد و چین اضافه شده به اعتماد به نفس است که دانشمندان این ابزار برای جلوگیری از ویروس. واکسن و دارو سازان مشغول به کار در این بیماری همه گیر باید گفت: کمی در مورد چگونه و یا اگر آنها را به پول در محصولات خود را.

واکسن آزمایش های در حال انجام در مرحله اول آزمون طراحی شده تنها به نگاه در ایمنی و یا نه شات ایجاد آزمایشگاه نشانگر یک سیستم ایمنی بدن پاسخ. تنها در مراحل بعد از تست انجام می شود و در هزاران نفر از بیماران با شروع در ماه جولای خواهد واکسن در مقابل ویروس ها در دنیای واقعی در یک تست قطعی از اینکه آن جلوگیری و یا کاهش عفونت.

در فاز 1 آزمایش محققان نگاه در نمونه خون از افراد مورد آزمایش و اینکه آیا این واکسن به آنها کمک کرد تولید آنتی بادی است که به لحاظ نظری می تواند در مبارزه با عفونت. محققان دریافتند که در دو دوز پایین تر سطوح مورد استفاده در این مطالعه سطح آنتی بادی در بر داشت پس از گرفتن یک دوم تقویت کننده شات از واکسن یا مساوی و یا بیش از حد سطح آنتی بادی موجود در بیمارانی که در حال بهبود از ویروس.

Bancel گفت که ایمنی مشخصات به نظر می رسد خوب و واکنشهای معمولی واکسن است. سه نفر که یک دوز از این واکسن تا به حال بیشتر عوارض جانبی شدید با توجه به شرکت ارائه شده است. که دوز مورد استفاده قرار نخواهد گرفت در بعد محاکمه. یک نفر با بیشتر عوارض جانبی شدید کردم وسط دوز و قرمزی در اطراف محل تزریق ،

عوارض جانبی دیده می شود در این آزمایش شامل خستگی ، تب ، درد عضلانی و سردرد است. همه از علائم حل و فصل در یک روز, مدرن اجرایی گفت: در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه.

فاز 2 دادگاه با 600 نفر آغاز خواهد شد و در مدت کوتاهی با توجه به شرکت. Bancel گفت که این شرکت آن را احساس نیاز به آزادی موقت داده ها از اوایل محاکمه به دلیل سطح بالای بهره در واکسن.

محققان نمونه خون از افراد مورد آزمایش برای تعیین اینکه آیا این واکسن به آنها کمک کرد تولید آنتی بادی است که می تواند با اتصال به ویروس و آنهایی که می تواند به مبارزه با عفونت. آنها در نگاه هر دو مقدار coronavirus آنتی بادی تولید شده و در یک زیر مجموعه کوچک تر از مردم, آیا کسانی که آنتی بادی کافی برای جلوگیری از ویروس از آلوده کردن سلول در لوله آزمایش آزمایش.

در 25 نفر که هر کدام از این دو دوزهای کوچکتر مورد استفاده در این مطالعه محققان گزارش دادند که سطح آنتی بادی مساوی یا بیش از حد سطح آنتی بادی موجود در بیمارانی که در حال بهبود از ویروس.

دومین آزمون ارزیابی کیفیت آن آنتی بادی بود که تنها در دسترس برای هشت نفر از این افراد به دلیل آن طول می کشد به انجام. اما در تمام هشت نفر واکسن با موفقیت تحریک بدن برای ایجاد آنتی بادی قادر به خنثی کردن ویروس در لوله آزمایش پس از آن دیگر نمی تواند آلوده کردن سلول.

واکسن جدید تکنولوژی

اکثر واکسن یا شامل غیر فعال قطعه از یک ویروس و یا پروتئین ها از یک ویروس ساخته شده از طریق مهندسی ژنتیک. هنگامی که به بدن آنها باعث ماندگاری پاسخ ایمنی مشابه که از کسی که آلوده شده است و بهبود.

در مقابل این mRNA تکنولوژی مورد استفاده مدرن و چندین نفر دیگر متکی به سلولهای خود بدن را برای تولید پروتئین های ویروسی. پس از تزریق به بدن RNA ورقه به سلول های انسان و به آنها می گوید به ویروس مانند پروتئین ها در این مورد "سنبله" پروتئین در سطح coronavirus. اگر واکسن آثار آن پروتئین ها سپس ماشه بدن برای تولید محافظ آنتی بادی است.

در حالی که فن آوری های جدید و استفاده شده است در یک مورد تایید واکسن قبل از آن اجازه می دهد تا محققان به حرکت سریع به محاکمه. مدرن شروع به کار بر روی آن Covid-19 واکسن به عنوان به زودی به عنوان دانشمندان چینی قرار دادن توالی ژن ویروس در ماه ژانویه است. اواخر فوریه مدرن را دانشمندان در حال حاضر تحویل اولین دسته از نامزد واکسن به محققان در ایالات متحده موسسه ملی بهداشت. در اواسط ماه مارس برای اولین بار سالم داوطلب دریافت یک دوز در دولت-حمایت و ایمنی محاکمه.

سابق گلاکسو Plc اجرایی Moncef Slaoui که تنظیم شده است برای تبدیل شدن به رئیس دانشمند برای عملیات با سرعت پیچ و تاب کاخ سفید تلاش برای turbocharge واکسن توسعه شده است یک عضو هیئت مدیره در مدرن پس از 2017. با توجه به یک فرد آشنا با این موضوع او را ترک خواهد کرد و دیگر کرسی هیئت مدیره هنگامی که او شروع می شود ،

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن