Coronavirus: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید چین یا ساخته شده یک اشتباه وحشتناک و یا احتمالا آن را بی کفایتی; می افزاید: تست خواهد شد روزانه

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده در: 8 مه سال 2020 9:15:46 am بیش از 2,64,000 که مردم از COVID-19 جه

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده در: 8 مه سال 2020 9:15:46 am
Donald Trump, Donald Trump coronavirus, Trump coronavirus, Donald Trump coronvirus test, Trump coronavirus test, World news, Indian Express بیش از 2,64,000 که مردم از COVID-19 جهان و 37 لاخ آزمایش مثبت برای این بیماری است. (AP Photo/الکس براندون فایل)

گسترش مرگبار coronavirus در سراسر جهان از چین بود یا یک اشتباه وحشتناک در بخشی از چینی یا احتمالا آن را بی کفایتی رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در روز پنج شنبه.

"آن (coronavirus) می تواند متوقف شده است در نقطه. آن را می تواند متوقف شده است درست در منبع. آن را آسان به انجام, اما چیزی اتفاق افتاده است. چیزی اتفاق افتاده است" او به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی شکل کاخ سفید.

"هر دو آنها ساخته شده است یک اشتباه وحشتناک — احتمالا آن را بی کفایتی. کسی احمق بود و آنها نمی انجام این کار است که آنها باید انجام شود. آن را بیش از حد بد است" رئیس جمهور گفت: در پاسخ به یک سوال.

بیش از 2,64,000 که مردم از COVID-19 جهان و 37 لاخ آزمایش مثبت برای این بیماری است. در آمریکا به تنهایی بیش از 76 ، 000 آمریکایی کشته و 12 لاخ مردم آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

ویروس کشنده گسترش یافته است و به بیش از 180 کشور مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره کرد.

در ضمن خانه رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی اعلام کرد و از تشکیل چین نیروی کار آن را با هم انتخاب کنید و از اعضای کلیدی کمیته برای کمک به تقویت کنگره تلاش برای مقابله فعلی و در حال ظهور متقابل اداری و قضایی تهدید از چین است.

نیروی کار در اصل طراحی شده بود به یک تلاش مشترک با همکاران دموکرات اما پس از تاخیر بیش از یک سال و اکثریت هرگز از راه اندازی این ابتکار جمهوری خواه رهبر گفت.

"همانطور که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد COVID-19 یک چیز روشن شده — چین coverup به طور مستقیم منجر به این بحران است. حزب کمونیست چین hid جدی از این بیماری به رهبری یک کمپین تبلیغاتی سرزنش ما با استفاده از منابع خود را به اعمال نفوذ و همچنان به امتناع از کارشناسان بین المللی برای بررسی آنچه اتفاق افتاده است" مک کارتی گفت.

"آن را زیر همان تهدید الگوی رفتار ما را دیده اند از حزب کمونیست چین برای سال — چیزی که مدت طولانی است که به اجماع دو حزبی در واشنگتن," او اضافه شده است.

در یک مربوط به توسعه و 27 نفر از اعضای سنا و مجلس را محکوم کرد سفیر چین چنگ Jingye نظرات و حمایت های استرالیا تصمیم به دنبال بررسی است.

نظرات insinuated که استرالیا ممکن است به صورت اقتصادی اقدامی تلافی جویانه پس از تماس برای تحقیقات مستقل به ریشه های کروناویروس از جمله تحریم شراب استرالیا و گوشت گاو.

"این حادثه بخشی از یک روایت در مورد الگوی از دولت چین" نمایندگان مجلس در بیانیه ای گفت.

"همانطور که ما همچنان به مقابله با این بیماری کشنده و عواقب آن ما خواهد بود در مواجهه با بسیاری از تصمیم گیری های دشوار از جمله کسانی که ممکن است بوجود می آیند از دولت چین بر ادامه عدم همکاری و شفافیت. یک تصمیم است که دشوار است برای همیشه ایستاده با استرالیا ما ميباشد. بدون توجه به فشار خارجی و یا از روی اجبار بود و ما همیشه باید استرالیا را فقط به عنوان استرالیا همواره ما" گفتند.

در ضمن بعد از مشاور نظامی آزمایش مثبت برای coronavirus رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه گفت که تحت COVID-19 آزمون در هر روز است.

یک مشاور نظامی از مغلوب ساختن پیشی جستن آنها مقامات به عنوان یک شخصی vale, آزمایش مثبت برای کوروناویروس. رئیس جمهور گفت که او تا به حال بسیار کمی در تماس با او.

"من تا به حال بسیار کمی, تماس, تماس شخصی با این آقا. من می دانم که او چه کسی است. فرد خوب است. اما من تا به حال بسیار کمی تماس بگیرید. (معاون رئیس جمهور) مایک (پنس) تا به حال بسیار کمی در تماس با او. اما مایک تست شد و من مورد آزمایش قرار گرفت. ما هر دو آزمایش" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: در دفتر بیضی شکل کاخ سفید.

پاسخ به سوالات مغلوب ساختن پیشی جستن او گفت: معاون رئیس جمهور و دیگر کارکنان کاخ سفید خواهد بود آزمایش coronavirus هر روز.

"من فقط به حال یک آزمون. در واقع من یکی دیروز و یکی امروز و آن منفی است. مایک فقط به حال یک آزمون و منفی است," او گفت:.

"اما آنها با انجام آزمایش و آن را فقط به شما نشان می دهد که این مغالطه آن است که من چه بوده است گفت: — آزمایش کامل هنر است. بدون توجه به آنچه شما انجام, آزمایش کامل هنر است. بنابراین ما تست یک بار در هفته. در حال حاضر ما در حال رفتن به آزمایش یک بار در روز. اما حتی زمانی که شما در آزمون یک بار در روز کسی می تواند چیزی اتفاق می افتد جایی که آنها گرفتن چیزی" رئیس جمهور گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن