Coronavirus مشکلات می تواند طلسم ابزار افزایش نرخ

و بسته به اینکه چگونه به شدت این عوامل بر سلامت مالی, مینه سوتا, شرکت ابزار نرخ فقط ممکن است در نهایت در حال ا

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

و بسته به اینکه چگونه به شدت این عوامل بر سلامت مالی, مینه سوتا, شرکت ابزار نرخ فقط ممکن است در نهایت در حال افزایش است.

عمده آب و برق شده اند قادر به پیش بینی آنچه که تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس را در کسب و کار خود را با توجه به مقام شهادت شنیده پنج شنبه, مه 7 توسط مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون. اما آنها بر این باورند آن تاثیر خواهد گذاشت و در یک مشترک طومار درخواست برای اجازه به پیگیری خسارات و هزینه های مرتبط با بحران بهداشت عمومی.

اریک سوانسون یک وکیل به نمایندگی از دادخواهان گفت: این کمیسیون یکشنبه که ردیابی هزینه های آن خواهد شد یکی از اولین گام به سوی بازیابی آنها.

"این یک وضعیت در حال تحول. پاسخ در حال رفتن به تکامل با آن است. اما اعتقاد ما بر این است که آن را مناسب در این شرایط" او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نمایندگان برای اکسل انرژی بیشتر مینه سوتا گاز و سایر شرکت های آب و برق روز پنجشنبه گفت که آنها را دیده اند گسترده به تقاضای مشتری برای تغییر برنامه پرداخت و ملاحظات دیگر. که می آید به عنوان کمی تعجب آنها گفت: با توجه به این که حدود 600000 نفر ادعا کرد که افزایش بیکاری در ایالت مینه سوتا از اواسط ماه آوریل است.

فروش انرژی به صنعتی و تجاری مشتریان در ضمن گزارش را در سراسر هیئت مدیره به عنوان Minnesotans کار و یادگیری از راه دور به دلیل ادامه اقامت در خانه سفارش دهید. مینه سوتا قدرت رسمی شهادت پنج شنبه که آن تجاری انرژی بار پایین بود حدود 40 درصد است.

بسیاری از ارائه دهندگان ابزار در دولت به طور داوطلبانه به حالت تعلیق خدمات shutoffs و هزینه های اواخر و در ابتدا از بیماری همه گیر. آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه این حرکت را تحت تاثیر قرار و آنها را در دراز مدت.

همچنین مشخص نیست این است که چگونه هزینه بازیابی تلاش خواهد تحت تاثیر قرار دهد رای دهندگان. آنی Levenson-Falk, مدیر اجرایی شهروندان سودمند هیئت مدیره انجمن حمایت گفت: آن را بعید است که نرخ انرژی افزایش می دهد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"در پایان روز تمام آب و برق" پول آمده از مشتریان," او گفت: در یک جمعه تلفن تماس بگیرید. "بنابراین اگر آنها نیاز به جمع آوری پول بیشتر, که در آن آنها خواهد آمد."

هنوز Levenson-Falk گفت: این امکان وجود دارد که کاهش تجاری تقاضای انرژی می تواند جبران افزایش در مصرف انرژی است. خانواده ها در تلاش برای پرداخت صورتحساب خود او افزود: ممکن است واجد شرایط برای کمک به برنامه های است که می تواند حداقل بخشی از حفظ جریان نقدی.

یک بخش از بخش نرم افزار است که می تواند به خصوص ضربه در ضمن ابزار تعاونی های حیاتی به انرژی تحویل در مناطق روستایی است. داکوتای برقی انجمن رسمی که شهادت پنج شنبه گفت که غیر انتفاعی است و در ادامه به خرید عمده فروشی برق برای مشتریان خود به طور معمول حتی اگر بسیاری هستند که با داشتن یک زمان سخت برای آن پرداخت.

مینه سوتا وزارت بازرگانی تحلیلگر مالی نانسی کمپبل گفت: با وجود این سازمان است همدردی به بخش نرم افزار آن را با احتیاط از افزایش نرخ بهره در زمانی که بسیاری از Minnesotans در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار. نرخ فعلی باید اجازه می دهد آنها را به پس گرفتن هر گونه ضرر و زیان او گفت:.

"من نمی خواهم ratepayers برای پرداخت هزینه های معوق حسابداری" کمپبل گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن