Coronavirus: سمت Eruvian سن

در سال 2013 به عنوان دو همراهان در دانشگاه نیویورک ما سوار بر یک "eruv تور" منهتن. ایجاد شده از طریق تقریبا نا

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

در سال 2013 به عنوان دو همراهان در دانشگاه نیویورک ما سوار بر یک "eruv تور" منهتن. ایجاد شده از طریق تقریبا نامرئی رشته های متصل به قطب که پاکت بخشی از شهرستان این خیالی محوطه خدمت به ترسیم یک فضای مذهبی که در آن مجاز به انجام یهودی سبت.

امروز ما تامل این تقریبا نامرئی مرزی در حال اجرا پایین خیابان ششم با درک جدید از دیدگاه های آن ممکن است در عین حال آن را برای ما وضع فعلی به عنوان یک بیماری همه گیر در ابعاد بی سابقه نیروهای ما را به آینده مشترک ما, فضا, مرزهای, که آن را تعریف و راه ما می تواند و باید در تعامل در درون آن.

این eruv معرفی شد روم در فلسطین در اطراف 50AD برای یک جامعه یهودی که در آن بسیاری از فعالیت های روزانه انجام شد در حیاط مشترک که تلقی شد یک فضای عمومی است. برای غلبه بر ممنوعیت حمل اشیاء در چنین فضاهای عمومی در طول روز سبت یک "eruv" ایجاد شد به منظور محصور این عوام و پیوستن به ساکنان در خیالی فضای خصوصی.

خاخام آموزش است که در علاوه بر این به سیم محوطه هر ساکن بود و به کمک مواد غذایی به یک مشترک ظرف. ایجاد محله های کوچک eruv مجاز برای تعامل اجتماعی و وابسته به مشارکت تمام صحن جامعه. در زمان اندازه eruvs به رشد شهرها در سراسر اروپا و بعد از آن ایالات متحده است. "خیالی" محوطه در همه جا تبدیل فضاهای عمومی به خصوصی آنهایی که از جمله بزرگ swathes از منهتن, شلوغ ترین شهر روی زمین است.

خصوصی و فضای عمومی

می تواند از آن باشد که ما در حال حاضر یادگیری برای درمان به خصوصی آنچه که قبلا در نظر گرفته شد فضای عمومی بسیار به عنوان rabbinic eruv انجام داده است برای گذشته پانزده صد سال ؟ مدل eruv و آن قدرت جادویی برای هوشیار یهودیان ممکن است در عین حال کمک به جوامع سکولار در بزرگ فکر می کنم از طریق پیچیدگی تبدیل به فضاهای امن "کاربر پسند" هستند. به عنوان اگر ما نیاز به یادآوری است که فضای اجتماعی است که همیشه تصور و مذاکره.

در حالی که eruv شد تصور به منظور موج ممنوعیت جدید ما تاج فضای اجتماعی است که در مورد معرفی ممنوعیت به یک عرصه عمومی ما یک بار سفر با کمی مراقبت و نگرانی. و بر خلاف eruv قوانین اعمال می شود به تمام. اما مانند eruv جدید ما فضای مشترک است که به منظور اجازه می دهد تا برای تعامل در برابر پس زمینه از ممنوعیت.

این است که به تازگی وضع فضایی که در آن همه ما باید در نظر گرفتن هر یک از دیگر به عنوان یک پتانسیل 'حامل' و در نتیجه محدود راه ما تداخل می کنند. در بسیاری از شهرستانها در سراسر جهان باید imperatively احترام اجتماعی فاصله گرفتن و رفتن به خارج بدون ماسک و یا سفر فراتر از شعاع داده شده از یک خانه به طور خاص ذکر دلایل. بنابراین مانند eruv ما reimagining ما فضای اجتماعی به منظور جلوگیری از قرنطینه.

هنوز مانند eruv این تئاتر جدید از تعامل نیاز به مشارکت همه افراد در جامعه است. این محدودیت ها کار نمی کنند اگر آنها به سادگی دیکته شده توسط کسانی که در موضع قدرت. در عوض آنها باید درونی هر یک از ما. اگر یک فرد نتواند به رعایت قوانین فضای دیگر امن و به همین دلیل دیگر به اشتراک گذاشته. چقدر جالب است که یک فضای مشترک برای تعریف بیشتر فاصله نیاز به همان سطح از مشارکت جمعی و همکاری به عنوان eruv از پیش تعریف شده در وهله اول اجازه می دهد تا برای تعامل بیشتر.

فراتر از لیبرالیسم

در عین حال که آن را واقعا جالب? توانایی برای به اشتراک گذاشتن فضای سمت راست است که ما معمولا برای اعطا. فضای عمومی با تعریف رایگان و در دسترس برای همه ما است. البته ما باید مطیع قانون شهروندان در این فضا اما نه به خاطر حفظ فضای خود را. این بیماری همه گیر به ما یادآوری می کند که لیبرالیسم کلاسیک ایده این است که مردم باید به انجام آنچه آنها می خواهند تا زمانی که آنها نمی آسیب دیگران کافی نیست. در عوض ما باید ادعا با پیام eruv که فضای عمومی حمل آن با مسئولیت و جمعی مجموعه ای از قوانین. در حالی که نگرانی برای محیط زیست به مدت طولانی مورد بحث برخورد با عفونت های ویروسی در اینجا و در حال حاضر ارائه می دهد یک رادیکال یادآوری است که با حقوق آمده مسئولیت.

هنگامی که ما در نهایت خودمان را پیدا کنید در 'روز پس از آن ممکن است که مذهبی و سکولار بازجویی در مورد ما عوام جدید را وارد کنید پربار گفتگو. برای یکی از کارگران نمی تواند بازگشت با خیال راحت به کارخانه کارکنان به دفتر storekeepers به مغازه ها اگر حتی تعداد کمی از ما چشم پوشی از مسئولیت بخشی از "جامعه" یک جامعه است که به رسمیت می شناسد که همدلی برای خود و برای دیگر ذاتا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب