Coronavirus خوشه می تواند پدیدار هفته پس از ما اقتصادی reopenings

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 9:17:14 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 9:17:14 am
US economy, US coronavirus cases, US covid cases, donald trump, US news, US covid deaths, Indian express رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (آنا Moneymaker/نیویورک تایمز)

ایالات متحده شروع به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را پس از ماه از فلج coronavirus مستندات اما آن می تواند هفته تا روشن شود که آیا کسانی که reopenings باعث افزایش COVID-19 نفر از کارشناسان گفت.

شیوع رویکردی متفاوت به طور گسترده در سراسر کشور با شیب تند افزایش موارد در برخی از مکان های, کاهش دیگران و میزان عفونت است که می تواند تغییر به طور چشمگیری از محله به محله.

"بخشی از این چالش است اگر چه ما در حال تمرکز بر بالا-خط ملی شماره در نظر ما توجه به آنچه ما شاهد 50 منحنی های مختلف و 50 داستان های مختلف بازی گفت:" توماس Tsai, دستیار استاد در دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه.

"و آنچه که ما را دیده اند در مورد COVID-19 است که داستان و اثر است که اغلب بسیار محلی است."

یک تعداد انگشت شماری از کشورها شروع به کاهش مستندات خود را حدود دو هفته پیش اعم از مراکز خرید در تگزاس به ساحل هتل ها در کارولینای جنوبی به ورزشگاه در وایومینگ.

گرجستان یکی از کشورهای که در آن برخی از کسب و کار اجازه داده شد برای باز کردن درهای خود را دوباره شروع آوریل 24 با آرایشگر, مغازه ها, سالن های ورزشگاه بولینگ کوچه و تو سرو است.

اما ممکن است پنج تا شش هفته از آن پس قبل از اثرات شناخته شده است گفت: کریستال واتسون از دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

"همانطور که دیدیم در اوایل سال شیوع COVID-19 شروع کند و نگاهی به برخی از زمان برای ساخت و تبدیل به آشکار" واتسون گفت: در یک ایمیل.

شیوع این مسیر می تواند تا حد زیادی متفاوت است در سراسر کشور با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل موارد تایید شده.

به عنوان مثال شیب افزایش روزانه موارد جدیدی در حال وقوع در شهرستان Hennepin در مینه سوتا و کانتی فیرفکس در ویرجینیا در حالی که دیگران مانند Bergen County, New Jersey, و شهرستان Wayne, میشیگان, شده است وجود دارد کاهش مداوم.

AP مورد تجزیه و تحلیل مورد شمارش گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز با استفاده از نورد هفت روز به طور متوسط به حساب روز به روز تنوع در گزارش آزمون.

در ژنو در ضمن بالای سازمان بهداشت جهانی رسمی هشدار داد که این امکان جدید کروناویروس ممکن است در اینجا به ماندن بگیرید.

"این ویروس ممکن است هرگز از بین برود" دکتر مایکل رایان گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

بدون واکسن, او گفت:, آن می تواند سال برای جمعیت جهانی به ساخت سطوح کافی از ایمنی.

"من فکر می کنم این مهم است برای قرار دادن این روی میز" او گفت:. "این ویروس ممکن است فقط یکی دیگر از ویروس بومی در جوامع ما" مانند دیگر که قبلا رمان بیماری هایی مانند HIV که هرگز ناپدید شد اما برای که درمان های موثر و توسعه یافته اند.

می توانید آن را سه تا پنج روز برای کسی که به تازگی مبتلا به کروناویروس به احساس بیمار و برخی از افراد آلوده نیست و حتی باید علائم.

پس از تست عمدتا مادی و معنوی در آمریکا برای کسانی که با علائم آن می تواند دو هفته و یا تا "هم برای یک گروه از مردم به گسترش این ویروس را به دیگری" به اندازه کافی تست داده ها به منعکس کننده افزایش موارد است.

"اگر شما انجام می دهند کافی تست آن را در دو تا سه هفته" به نقطه افزایش, Dr. Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی سلامت گفت: به عنوان او آماده به صحبت می کنند به یک کمیته فرعی کنگره در بحران است.

او خواست یک افزایش چشمگیر در تست.

"آن شکست آزمایش که باعث شده کشور ما را تعطیل," جها گفت.

"ما نیاز به رهبری فدرال در سطح تست, راهنمایی در آنها به آزمون و فدرال کمک به محض ظرفیت تعدادی از تست های که انجام می شود. ما هنوز تست ظرفیت ما نیاز به باز کردن تا با خیال راحت."

جدید کروناویروس خوشه ظاهر شده اند در سراسر جهان به عنوان سازمان ملل در تلاش برای تعادل مجدد اقتصاد خود و جلوگیری از موج دوم از عفونت.

مقامات چینی در شهر ووهان که در آن همه گیر برای اولین بار آغاز شد در اواخر سال گذشته بنا به گزارش ها در حال فشار دادن پیش رو برای تست تمام 11 میلیون نفر به این ویروس در عرض 10 روز پس از یک تعداد انگشت شماری از عفونت های جدید یافت شد.

در لبنان و مقامات ابقاء در سراسر کشور مستند به مدت چهار روز آغاز شب چهارشنبه پس از افزایش تهدیدات و شکایت های اجتماعی که فاصله قوانین نادیده گرفته می شود.

در ایالات متحده به عنوان در بسیاری از کشورها مستندات منجر به فاجعه بار سطح زیان کار است.

نرخ بیکاری در ایالات متحده افزایش یافت و به 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین میزان از زمان رکود بزرگ. وجود دارد حدود 30 میلیون آمریکایی از کار.

در واشنگتن, ایالات متحده فدرال رزرو صندلی جروم پاول شنبه هشدار داد که یک رکود طولانی مدت می تواند باعث آسیب گسترده به اقتصاد و خواست کنگره و کاخ سفید را به عمل بیشتر برای جلوگیری از طولانی مدت آسیب.

فدرال رزرو و کنگره در حال حاضر گرفته شده بسیار زیاد مراحل, اما پاول هشدار داد که تعداد زیادی از ورشکستگی در میان کسب و کارهای کوچک و گسترش بیکاری برای بسیاری از مردم باقی می ماند یک خطر جدی است.

در حالی که هزینه بیشتر کمک در مخارج دولت و یا سیاست های مالیاتی خواهد بود "ارزش آن را اگر آن را کمک می کند تا جلوگیری از طولانی مدت آسیب های اقتصادی و برگ ما با قوی تر, بهبود," او گفت:.

پاول صحبت می کرد یک روز پس از رهبران دموکرات پیشنهاد یک دلار 3 هزار بسته کمک های که مستقیم پول به دولت و دولت های محلی خانواده ها و مراقبت از سلامت کارگران.

که در بالا آمده است از حدود 3 تریلیون دلار در اوایل کمک های مالی. فدرال ریزرو خود را به کاهش نرخ بهره به نزدیک صفر و ایجاد های متعدد اورژانس برنامه های وام دهی.

اما تهمت مقامات دولت گفته اند که آنها می خواهند برای اولین بار ببینید که چگونه قبلی بسته کمک اقتصاد تاثیر می گذارد و تردید در مورد اجازه می دهد هزینه های بیشتر در حال حاضر.

تنش در ایجاد توازن میان امنیت مردم در برابر شدید اقتصادی خرید اینترنتی پخش سراسر جهان است. ایتالیا تا حدی برداشته مستند محدودیت در هفته گذشته تنها به دیدن یک پرش بزرگ در تایید coronavirus موارد در آن سخت ترین ضربه منطقه است.

پاکستان گزارش 2,000 عفونت های جدید در یک روز پس از جمعیت مردم کهنه را در بازارهای محلی به عنوان محدودیت کاسته شد.

در ایالات متحده آمریکا کشور بالا بیماری های عفونی متخصص صادر کند هشدار سهشنبه که شهرها و ایالات متحده می تواند بیشتر COVID-19 مرگ و میر و آسیب های اقتصادی اگر آنها را بلند stay-at-home سفارشات بیش از حد به سرعت.

"وجود دارد یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل" دکتر Anthony Fauci گفت: در سنا شهادت.

ایالات متحده بزرگترین شیوع کروناویروس در جهان تا کنون: 1.37 میلیون عفونت و بیش از 82,000 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 4.2 میلیون نفر و کشته شدن برخی از 292,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز شمارش. کارشناسان می گویند تعداد واقعی هستند به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن