Coronavirus همه گیر در برزیل است که بسیاری از فجایع در بازی

نوشته شده توسط Aashi Sadana | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 4:58:03 pm طرفدار برزیل جمهور Ja

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aashi Sadana | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 4:58:03 pm
طرفدار برزیل جمهور Jair Bolsonaro پوشیدن ماسک محافظ با ثبت شرکت در یک تظاهرات علیه اقدامات قرنطینه در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در سائو پائولو برزیل. (عکس: رویترز)

برزیل در حال حاضر در مقام دوم جهان قرار بدترین آمار کشور در نظر coronavirus موارد پس از ایالات متحده امریکا. نه تنها گسترش سریع COVID-19 نظارت توسط رئیس جمهور که آشکارا رد جدیت بیماری برزیل است که هنوز دوره نقاهت بعد از بحران اقتصادی و خانه های بیش از 13 میلیون نفر در "فقیر نشین" یا زاغه مناطق که در آن اجتماعی فاصله و بهداشت روال دشوار است به دنبال. علاوه بر این عدم تست در کشور پنهان اعداد حقیقی که به احتمال زیاد به 15 برابر بالاتر با توجه به کارشناسان بهداشت و درمان.

به عنوان یکی از coronavirus نقاط مهم در این رابطه این عوامل و دیگر آسیب پذیری های منحصر به فرد به برزیل باعث می شود آن را یکی از خطرناک ترین مکان برای گسترش سریع این بیماری همه گیر. گزارش /چه کسی همکاری مرکز بیماری های عفونی و امپریال کالج لندن گفت: این بیماری همه گیر است و در عین حال کنترل شده در برزیل و ادامه خواهد داد به رشد است.

بلندی بیش از بحران سیاسی

از آنجا که ویروس آغاز شد در این کشور رئیس جمهور Jair Bolsonaro شده است به شدت کمرنگ جلوه دادن آن را به طور مداوم خنثی کردن بهداشت بین المللی پروتکل های تشویق اعتراضات در کشور خود با هجوم اجتماعی فاصله و به طور کلی jeopardising هماهنگ واکنش جهانی به مبارزه با این بیماری همه گیر.

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro خوردن هات داگ در یک خیابان کافه تریا در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در برازیلیا, برزیل.

Bolsonaro اخراج وزیر بهداشت Luiz Henrique Mandetta بیش از اختلاف نظر بر شدت اقدامات قرنطینه برای جلوگیری از گسترش این ویروس در ماه آوریل است. فقط یک ماه بعد جدید وزیر بهداشت نلسون Teich استعفا از سمت خود بر همان دلایل افشای عدم هماهنگی و هرج و مرج بلندی بیش از فرایند تصمیم گیری در کشور است.

جدای از این که رئیس جمهور شده است که اغلب در تقابل با و مخالف دولت فرمانداران و شهرداران که وضع قرنطینه اقدامات در کشورهای خود را از اواسط ماه مارس شعار آنها را به عنوان اقتصادی مضر است. او آشکارا را تشویق سهل انگاری قرنطینه اقدامات و خود شرکت در خیابان تظاهرات و گردهمایی های اجتماعی حتی زمانی که تعداد آنها به سرعت در حال بالا رفتن.

این سهل انگاری قرنطینه و بلاغت است عمیقا مؤثر بر اجرای موفق اجتماعی فاصله. تعداد زیادی از مردم با تبعیت اجتماعی فاصله در سائو پائولو, پرجمعیت ترین شهرستان در برزیل کاهش یافت و از حدود 70 درصد در مارس 22 تا فقط 47 درصد در آوریل 15. کاهش تعداد زد موازی به رئیس جمهور بدهند.

تظاهرکنندگان در اعتراض به نفع Brazillian جمهور Jair Bolsonaro در مقابل Planalto کاخ میان coronavirus بیماری (COVID-19) شیوع در برازیلیا. (عکس: رویترز)

این نیز برای انجام با گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس اغلب توسط خود رئيس جمهور. پرداختن به خبرنگاران در برازیلیا در مارس 26, Bolsonaro ابراز اطمینان کرد که برزیلی ها در حال حاضر تحت تاثیر قرار توسط این ویروس به دست آورد و آنتی بادی برای حفاظت از آنها در حالی که به اذعان بیشتر در معرض خطر این ویروس به شمار سالمندان جمعیت. توییتر به حالت تعلیق در چند توییت توسط رئیس جمهور در زمینه پخش اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر و نقض پلت فرم را coronavirus مقررات.

آسیب پذیری های اجتماعی در محله فقیرنشین و جنگل

این swathes از بیش از حد شلوغ و پر جمعیت زاغه مناطق یا محله فقیرنشین برزیل که در آن اجتماعی فاصله سخت تر است به دنبال این است که ساخت این کشور در مبارزه برای غلبه بر این بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص دشوار است. اگر چه coronavirus شروع به گسترش در مناطق شهری آن به سرعت در حال نفوذ به محله های فقیر نشین در دو ماه گذشته.

این مناطق بیش از 11 میلیون Brazilans و فاقد امکانات اولیه مانند بهداشت مناسب و دسترسی به آب تمیز. با توجه به ملی برزیل سازمان آب حدود 100 میلیون نفر یا تقریبا نیمی از جمعیت این کشور را بدون زندگی می کنند مناسب سیستم های فاضلاب. بد فاضلاب در شرایط بالقوه فاجعه بار برای گسترش coronavirus.

اگر چه coronavirus شروع به گسترش در مناطق شهری آن به سرعت در حال نفوذ به محله های فقیر نشین در دو ماه گذشته. (عکس: Creative Commons)

در بسیاری از این مناطق مردم به اشتراک گذاشتن یک توالت مشترک و از این رو نمی توانیم به دنبال ماندن در خانه ، حتی روزانه خود را تامین آب تهیه شده است تا از فضای ایجاد فضای اضافی برای گسترش این بیماری است. یک بررسی انجام شده توسط داده Favela نشان می دهد که 72 درصد از favela ساکنان در برزیل خواهد اجرا از پول را فقط در یک هفته از انزوای اجتماعی. علاوه بر این دسترسی به PPEs ماسک صورت و دیگر پوشش گسترده نیست حتی sanitisers سخت به تهیه.

با توجه به سازمان ملل متحد بزرگترین چالش است که همه favelas دسترسی به اطلاعات در مورد دستورالعمل های اساسی از COVID-19 از اخبار و یا اینترنت. این باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای انداختنش بسیار بیگانه بهداشت روال ضروری در مبارزه با COVID-19 — به دنبال مردم به ماندن در اینجا.

عدم یکپارچه پاسخ دولت در سطح مرکزی مجبور است چندین جامعه فعالان سازمان های غیر دولتی و محلی رهبری به گام و اقدام است. این سازمان در حال توزیع مواد غذایی و بهداشت و کیت به آسیب پذیر زاغه مناطق همراه با انتشار اطلاعات در مورد گسترش ویروس.

فیزیوتراپیست از یک گروه است که دارای تخصص در ارائه موبایل فیزیوتراپی مراقبت از اعمال برزیل فیزیوتراپی روش به نام RTA (Re-متعادل پشتی-شکمی) در حالی که با توجه به COVID-19 بیمار است. (عکس: رویترز)

برزیل قبایل بومی هستند و در مواجهه با مسائل مشابه و به شکل دیگری به شدت آسیب پذیر اجتماعی ، پس از همه گیر نفوذ بومی جدا شده از اراضی این کشور در منطقه آمازون آن را در حال حاضر ادعا کرد بیش از 85 زندگی با توجه به شمارش توسط APIB یک سازمان از قبایل. واقعی تعداد اعتقاد بر این است بسیار بالاتر است.

مردم بومی زندگی می کنند دور از شهری امکانات بهداشتی و پیدا کردن آن را دشوار است به تلقین بهداشت و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای مورد نیاز برای مبارزه با این بیماری همه گیر بسیار شبیه به favela ساکنان. از آنجا که جمعیت قبیله ای بود دستور به ماندن در روستاهای خود کسب کالاهای ضروری را تبدیل به یک مشکل. ضرورت مانند نفت سفید در عرضه محدود. ماموران که خود را وارد کنید سرزمین همیشه پوشیدن تجهیزات حفاظتی. ادامه بحران آب و هوا و در حال حاضر coronavirus بحران به طور جدی تحت تاثیر قرار امرار معاش از برزیل قبایل.

بیمارستان های اشباع شده

برزیل نظام سلامت که از طریق آن بیش از 70 درصد از جمعیت کشور دریافت خدمات اشباع شده است که بیمارستان ها در سراسر منطقه صورت هجوم بیماران. برزیل سابق وزیر بهداشت گفت: نظام سلامت را شروع ورود به وزارت امور خارجه از سقوط از پایان ماه آوریل است.

برزیل نسبتا فقیر مناطق (در شمال) روبرو هستند کمبود حاد هواکش و بحرانی دیگر امکانات مراقبت. بيمارستانهای دولتی عامل در بیش از ظرفیت در بسیاری از مناطق. در Rio de Janeiro, دولت, بیمارستان ها عامل بیش از 85 درصد از ICU ظرفیت و سیستم است که انتظار می رود به سقوط. به طور مشابه در سائو پائولو ICU ظرفیت تقریبا کامل است.

این ویروس شروع به گسترش در زمانی که برزیل در حال حاضر هایش با دیگر بیماری ها مانند تب دانگ است که کمک قابل توجهی به بیمارستان استفاده است. (عکس: رویترز)

با توجه به داده های برزیل فدرال شورای پزشکی (Conselho Federal de Medicina) وجود دارد 0.8 تخت به ازای هر 10000 نفر در برزیل شمال شرقی منطقه است. به طور مشابه ملی برزیل متوسط در دسترس تخت ICU است 1 هر 10 ، 000. بدترین مناطق آسیب دیده شمال شرق و مرکز و غرب در حال فقیرترین ترین و قابل اعتماد در سیستم بهداشت عمومی. این مناطق نیز شاهد رشد سریع عفونت کروناویروس.

این ویروس شروع به گسترش در زمانی که برزیل در حال حاضر هایش با دیگر بیماری ها مانند تب دانگ است که کمک قابل توجهی به بیمارستان استفاده است. دوره ژانویه-مارس است که اوج گسترش دانگ در سراسر کشور و در نتیجه نرخ های بالاتر از hospitalisations.

اقتصادی پیش بینی

این بیماری همه گیر کوروناویروس مؤثر است برزیل در حال حاضر با تلاش محیط اقتصادی. اقتصادی کشور وزیر پائولو Guedes گفت: برزیل می تواند عواقب شدید اقتصادی مانند تولید تصرف و کمبود مواد غذایی در زمان یک ماه به دلیل بیماری همه گیر.

گزارش صندوق بین المللی پول چشم انداز اقتصادی جهان (14 آوریل سال 2020) گفت: پس از همه گیر در برزیل انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن با 5.3 درصد و که در آن نیاز به شروع به آماده شدن برای یک افسردگی جدی است. این می تواند به دنبال کاهش بی سابقه در تجارت و شدید نوسانات ارز. برزیل روبرو خواهد شد همه این کاستی ها در این زمینه در حال حاضر کم رشد سالانه 2.2% از سال 2000 تا 2015 به عنوان محاسبه شده توسط بانک جهانی.

در واقع کل منطقه آمریکای لاتین را ببینید به طور متوسط اقتصادی افت 4.2 درصدی این انتظار می رود که شدید تر از 2009 رکود است. برزیل دچار مهم دیگر اقتصادی ضربات با توجه به همه گیر. سقوط قیمت نفت در اواخر ماه آوریل تحت تاثیر قرار کشور به عنوان آن است که به شدت وابسته به درآمدهای نفتی. برای میلیون ها برزیلی شاغل در بخش غیررسمی این مستند اقدامات در حال حاضر شده است فاجعه بار باشد. همه این عوامل به شمار می رود به دنبال یک پرش در بیکاری و فقر و نابرابری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن