بیماری همه گیر کوروناویروس: چگونه بدترین آمار در کشورهای در حال آماده شدن برای مرحله بعدی مستند

نوشته شده توسط سوناکشی Awasthi | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 8:16:42 am زنان با پوشیدن م

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط سوناکشی Awasthi | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 8:16:42 am
زنان با پوشیدن ماسک صورت حفاظت برای جلوگیری از گسترش coronavirus بحث نشسته روی یک نیمکت در یک پارک عمومی در پامپلونا در شمال اسپانیا پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. (AP Photo/آلوارو Barrientos)

به عنوان برخی از کشورهای اروپایی و بخش هایی از ایالات متحده آزمایشی کاسته coronavirus مستندات پس از هفته ها مبارزه با این بیماری همه گیر کارشناسان در سراسر جهان هشدار داده اند از ظهور مجدد ویروس. یک روند رو به پایین در تعداد Covid-19 موارد باعث شده بود رهبران در سراسر جهان به تلاش احیای اقتصاد خود را از ورود به دومین مرحله از محدودیت.

ارشد, آلمانی, سلامت رسمی لارس Schaade گفت: یک دوم coronavirus موج می تواند آمار آلمان قبل از پاییز فقط به عنوان کشور باز است تا اقتصاد خود را دوباره. "مورد شماره در حال سقوط هستند اما این است که یک سیگنال روشن" الجزیره به نقل از Schaade.

آنفولانزای اسپانیایی موج دوم گفته شده اند به مراتب مرگبارتر از آن برای اولین بار در بخشی به دلیل مقامات مجاز تجمع جمعی از فیلادلفیا به سان فرانسیسکو. آنفلوانزای همه گیر بود که ادعا کرد بین 17 میلیون و 50 میلیون نفر در سال 1918.

روز چهارشنبه سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد کشورهای در حال ظهور از مستندات برای ادامه "بسیار با دقت" یا خطر افزایش سریع در موارد جدید. "خطر بازگشت به مستند باقی مانده است بسیار واقعی اگر کشور را مدیریت انتقال بسیار با دقت و مرحله به مرحله روش" مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت:, و اضافه کرد که سازمان ملل نیاز به اطمینان حاصل شود که آنها تا به حال اقدامات مناسب برای کنترل گسترش سرایت مانند سیستم ردیابی و مقررات قرنطینه.

در اینجا این است که چگونه کشورهای هواپیمای coronavirus برنامه ریزی برای مقابله با موج دوم:

آلمان به درخواست ترمز اضطراری' در فاز 2 از مستند

به عنوان آلمان به پایان رسید و فاز اول آن از مستند بازگشایی مدارس و از سرگیری ورزشی آن نیز گفت: این طرح شامل یک "ترمز اضطراری". در زیر آخرین طرح محدودیت خواهد بود دوباره تحمیل اگر یک منطقه ثبت بیش از 50 جدید کروناویروس عفونت در هر 100,000 نفر در هفت روز. "اگر چیزی اتفاق می افتد به صورت محلی ما نمی خواهد صبر کنید تا آن را از طریق کل جمهوری بلکه ما در عمل به صورت محلی" آنگلا مرکل گفت: پس از جلسه با کشور 16 فرمانداران خبرگزاری رویترز گزارش داد.

یک آرایشگاه ته و کاهش مو مشتری خود را در سالن آرایش مو در برلین آلمان روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. (AP)

کشور رفت و به مستند در ماه مارس و ثبت حداقل 7,275 مرگ و میر مربوط به ویروس و 168,162 تایید موارد طبق داده های ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بیان کرد هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در جنگ در برابر ویروس مرکل گفت که دولت تصمیم خواهد گرفت که بسته محرک اقتصادی در ماه ژوئن. تسکین ملت از سختگیرانه مستند دولت اجازه خواهد داد که مردم از دو خانواده ها به ملاقات و بیشتر مغازه ها باز خواهد شد ارائه اقدامات بهداشتی در محل هستند. همه تسهیلات را به دنبال خواهد داشت یک قانون اساسی بر حفظ فاصله 1.5 متر (5 فوت) از هر یک از دیگر و با پوشیدن ماسک پوشش دهان و بینی در حمل و نقل عمومی.

ایتالیا بارها دوستان از جلسه مغازه ها بسته تا مارس 18

پس از زندگی در این کشور طولانی ترین مستند ماندگار نزدیک به دو ماه و ایتالیا با احتیاط کاسته چند محدودیت در حالی که بسیاری از دیگران در محل. عقبگرد اجازه داده است 4.5 میلیون ایتالیایی برای بازگشت به قبل از مستند وضعیت بازگشایی کافه ها برای takeaways.

پلیس محلی یک گشت پارک که بسته شد, در طول این مستند با توجه به شیوع کروناویروس به عنوان مادران و نوزادان ساخته شده ظاهر خود را پس از بازگشایی در میلان ایتالیا چهار شنبه, مه 6 سال 2020 است. (AP)

نخست وزیر جوزپه کونته گفته بود: "اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از درد رو به عقب گام در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به همکاری و احساس مسئولیت احترام به قوانین است." در اوایل این هفته کونته گفت: ایتالیا شده است گزارش بیش از یک هزار و موارد روزمره با وجود روند رو به پایین در عفونت های جدید است و هنوز هم در "پر تلاطم از این بیماری همه گیر".

نگه داشتن توجه داشته باشید از تازه تسهیلات معرفی شده در کشور ایتالیا محروم دوستان از جلسه تا کارگردانی که اکثر مغازه ها بسته باقی می ماند تا مارس 18. مدارس و سینما و تئاتر بسته باقی خواهد ماند به طور نامحدود.

تا آنجا که ایتالیایی ها خوش آمدید ملایم مستند بسیاری از ترس اگر تصمیم دولت بود کمی بیش از حد به زودی. این کشور تا کنون ثبت شده 29,684 مرگ و میر به دلیل رمان ویروس و 214,547 افراد با آن آلوده.

آمریکایی ها بیش از 60 برای احتیاط باقی می ماند

ایالات متحده هنوز هم در کانون همه گیر برخی از کشورها از جمله می سی سی پی و بوتسوانا باید کاسته محدودیت و در حال برنامه ریزی برای ورود به فاز دو مستند. در شهر نیویورک است که موفق به کاهش Covid مرتبط به طور چشمگیری مرگ و میر, شهردار, بیل د Blasio هشدار داد که برخی از ایالت ها ممکن است بازگشایی بیش از حد به سرعت به آژانس خبری اسوشیتد پرس اعلام کرد. "پیام من به بقیه کشور است که بدانید از چه مقدار تلاش چقدر نظم و انضباط در آن زمان به در نهایت به این اعداد و همان مسیر را دنبال کنید تا زمانی که شما مطمئن شوید که آن است که مورد ضرب و شتم پشت او گفت:" در سی ان ان "و یا دیگری اگر این چیزی که بومرنگ شما در حال قرار دادن هر نوع راه اندازی مجدد و یا بازیابی یک جهنم از بسیاری دیگر."

فشار برای بازگشایی فعالیت های اقتصادی در میان افزایش تعداد موارد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر یک مثال که آمریکایی ها بیش از سن 60 و به خصوص کسانی که با بیماریهای همراه مانند دیابت یا مشکلات قلبی باید با احتیاط در مورد بازگشت به کار و یا فضاهای عمومی. او در توئیتر خود نوشت که نیروی کار خود ادامه خواهد داد جلسه به طور نامحدود با "تمرکز بر ایمنی و باز کشور ما دوباره".

مردم راه رفتن توسط آمبولانس پارک شده در خارج NewYork–پروتستان بروکلین Methodist Hospital چهار شنبه, مه 6 سال 2020 در نیویورک در طول coronavirus بیماری همه گیر. (AP)

انگلستان PM بوریس Jonhson به اعلام unlockdown' به زودی

افزایش گذشته ایتالیا را coronavirus مرگ و میر در انگلستان پدید آمده است به عنوان سخت ترین-آمار کشور در اروپا با بیش از 30 ، 000 مرگ و میر و 202,359 موارد است. به عنوان بریتانیا باقی مانده است مرکز اروپا, نخست وزیر بوریس جانسون گفت: این کشور در گذشته اوج این بیماری همه گیر و برنامه ریزی برای یک "unlockdown" در هفته آینده. Johsnon را از آدرس ملت در روز یکشنبه.

ترافیک در بازار به عنوان مردم منتظر فلش قرمز رنگ رسما شناخته شده به عنوان نیروی هوایی سلطنتی Aerobatic Team به پرواز بیش از کاخ باکینگهام در لندن چهار شنبه, آوریل 8 سال 2020 در سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا. (AP)

دولت بریتانیا آغاز شده است, استخدام 18000 نفر به ردیابی تماس های از کسانی که آلوده و یک هدف جدید تنظیم شده است که در آن 2 لاخ مردم را آزمایش می شود تا پایان ماه گاردین گزارش شده است.

دانشمندان از دانشگاه ادینبورگ در ضمن پیشنهاد کرد که بریتانیا می تواند از خروج این مستند توسط "بخش بندی و محافظ" که در آن حفاظت از افزایش تا برای کسانی که بالای 70 و مردم آسیب پذیر عنوان نگهبان. آنها توصیه می کنند که یک مستند می تواند تمدید شود برای افراد مسن به 13 هفته. آن گفت: این نتیجه برای یک دیگر مستند برای افراد بالای 70 بود یک کاهش در مرگ و میر تا 35% یا 50% و اگر در ترکیب با سایر اقدامات مانند انزوا از آن نشان دادن علائم و خانواده خود را.

اسپانیا گسترش مستند توسط دو هفته ماسک ساخته شده اجباری

هنگامی که کانون این ویروس در اروپا و اسپانیا تمدید وضعیت اضطراری توسط دو هفته با وجود از دست دادن برخی از مهم حمایت از رقبای سیاسی. جدید مستند در حال حاضر گذشته تا مارس 24. این کشور در اوایل این هفته مجاز آن مردم را به ترک خانه های خود برای ورزش در فضای باز به عنوان دولت کاسته مستند.

مردم آماده سازی برای ورزش در ساحل بازگشایی برای فعالیت های ورزشی پس از مستند اقدامات اعمال شده توسط دولت در بارسلونا اسپانیا چهار شنبه, آوریل 8 سال 2020 است. (AP)

در حالی که این کشور هایش برای جلوگیری از گسترش ویروس آن ساخته شده است که با پوشیدن ماسک اجباری در حمل و نقل عمومی از این هفته. استفاده از آنها بوده است تا به حال تنها "بسیار توصیه می شود". به منظور محدود کردن خطر تجدید حیات در افراد بالاتر از سن 70 شده اند مجاز به بیرون رفتن برای دو ساعت در صبح شروع 10 صبح و یک ساعت از 7 بعد از ظهر. در ضمن قبل و بعد از این حافظه نوجوانان بالای 14 سال و بزرگسالان می تواند ترک برای رفتن برای پیاده روی کمتر از 1 متر اما تنها دو نفر در یک زمان از همان خانواده است. مردم همچنین می توانید دیدار با دیگران در خارج از خانه های خود. سفر بین مناطق نمی خواهد اجازه داده شود تا پایان ماه ژوئن در اولین.

این ویروس تاکنون حداقل 25,857 زندگی در اسپانیا با 220,325 موارد مثبت.

ورودی از سازمان

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن