Coronavirus مارس 7: تحولات در سراسر منطقه ما

دستیار وزارت بهداشت کمیسر مارگارت کلی در چهار شنبه گفت دولت قانونگذاران بخش امید را در 4,200 تماس با ردیاب به

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

دستیار وزارت بهداشت کمیسر مارگارت کلی در چهار شنبه گفت دولت قانونگذاران بخش امید را در 4,200 تماس با ردیاب به نقشه COVID-19 گسترش در مینه سوتا تا ده برابر از قبل تخمین می زند.

اندازه گیری نیز جلوگیری از کارفرمایان از مسدود کردن مراقبت های بهداشتی کارکنان از کار به عنوان تماس با ردیاب به طور موقت اگر آنها شده است furloughed قرار داده و یا در مرخصی بدون حقوق.

دولت در حال حاضر 310 کارکنان برای ردیابی موارد در سراسر کشور. در مقایسه ووهان, چین یک شهر از 11 میلیون استخدام 9,000 تماس با ردیابی پرسنل. به در نظر گرفتن این نسبت در 5.6 میلیون نفر از ساکنان ایالت مینه سوتا نیاز 4,500 تماس با ردیابی کارکنان.

مرگ و میر از COVID-19 در مینه سوتا رشد 30 روز چهارشنبه 24 از ضرر و زیان در مراقبت طولانی مدت. جدید, مرگ و میر, بالاترین, یک روز شکل و در عین حال افزایش تعداد کل زندگی از دست رفته در دولت به 485.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ویروس ادعا کرد یک زندگی هر یک در Stearns, Ramsey, اشراف Mahnomen داکوتای و ناشناخته شهرستان محل اقامت به همراه دو زندگی در Anoka County و 22 زندگی در شهرستان Hennepin.

دولت گزارش 5,309 آزمون در روز شنبه اما این تعداد اعتقاد بر این است برای منعکس کردن یک تاخیر در گزارش 1,800 آزمون از روز سه شنبه.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم چهارشنبه اعلام کرد یک کار جدید نیروی است که تمرکز خود را بر مبارزه با COVID-19 در فارگو-مورهد منطقه شهری.

Cass County, دولت را در سخت ترین ضربه منطقه حساب برای بیش از 55 درصد از فعال COVID-19 موارد اما تنها در حدود 22 درصد از کل آزمایشات انجام شده در دولت است.

بورگوم گفت: وظیفه نیروی رهبری انجمن فلمینگ مدیر فارگو, Cass, بهداشت عمومی, استخدام همان تاکتیک دولت تاکید شده است از جمله ردیابی تماس نزدیک از موارد شناخته شده و منزوی ساکنان آلوده.

فرماندار اشاره کرد که آزمایش در این منطقه هنوز هم تمرکز بر مراقبت های بهداشتی کارگران و ساکنان شناخته شده به عنوان نزدیک اطلاعات تماس افراد آلوده و جمعیت های آسیب پذیر مانند ساکنان خانه های سالمندان و زندانیان در correctional facilities. او گفت: Fargoans و ساکنان مورهد که برای دریافت مراقبت های پزشکی در سراسر مرز می توانید آزمایش برای COVID-19 اگر آنها تجربه علائم.

دولت وزارت بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد شش بیشتر ساکنان درگذشت از COVID-19 یک روز بالا پس از وقوع آغاز شد و در اواسط ماه مارس.

سی و یکی از اهالی داکوتای شمالی در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 70,000 زندگی سراسر کشور.

پنج نفر از مرگ آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. بیست و سه تن از ساکنان ایالت پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر در برابر این بیماری است.

این گروه همچنین اعلام کرد که 57 مورد جدید از COVID-19 روز چهارشنبه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,266 اما 559 مردم بهبود از بیماری از جمله 23 چهارشنبه اعلام کرد. وجود 32 ساکنان بستری با بیماری است.

داکوتای جنوبی

داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. Noem گفت: همانطور که در حال حاضر او فکر نمی کنم دولت نیاز به تماس برای یک جلسه ویژه در ماه ژوئن به آدرس وزارت امور خارجه مسائل مربوط به این بیماری همه گیر.

"ما از صحبت کردن در مورد پتانسیل برای یک جلسه ویژه و من به آنها گفتم من بسیار روشن راهنمایی در صورتی که ما نیاز به یک و وقتی که خواهد بود. من فکر می کنم در اصل فکر و گفتگو شده است در اطراف داشتن یک جلسه ویژه در ماه ژوئن و من مطمئن هستم که لازم است در این نقطه در زمان" Noem گفت.

داکوتای جنوبی تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 افزایش پنج در مجموع از 29 مرگ و میر به طور کلی.

وجود دارد 773 فعال موارد در دولت که کاهش 29 مورد از دوشنبه. در مجموع 2,779 تایید موارد مثبت گزارش شده در داکوتای جنوبی تا 58 از دوشنبه. زمان بستری شدن در بیمارستان در 72 پایین سه از شنبه. شده اند وجود دارد 230 بستری شدن در بیمارستان در کشور تا کنون.

ویسکانسین

ویسکانسین نوجوانان مشتاق به دریافت خود را وابسته به التزام گواهینامه رانندگی خواهد بود قادر به انجام این کار بدون تکمیل تست جاده آغاز و تا روز دوشنبه.

وزارت امور خارجه از وسایل نقلیه موتوری است waiving تست جاده برای رانندگان زیر سن 18 سال که به پایان 30 ساعت از آموزش های مورد نیاز و کسب اجازه از پدر و مادر یا نگهبان.

دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 335 بیشتر موارد COVID-19 در ویسکانسین در روز چهارشنبه. شده اند وجود دارد 8,901 موارد مثبت گزارش شده تا کنون با 1,694 بستری شدن در بیمارستان و 362 مرگ و میر.

در اطراف منطقه

  • با سرعت از موارد جدید کاهش پیدا کرده است و در پردازش گوشت نقاط Kandiyohi مارتین و اشراف شهرستانهای اما این تعداد همچنان به صعود در Stearns County که شده یکی دیگر از 160 موارد شنبه. مرکزی مینه سوتا شهرستان به تازگی به ویژه در نیویورک تایمز تجزیه و تحلیل به عنوان سریعترین رشد کانون در کشور در حال حاضر دارای 975 موارد است.
  • دبیر مینه سوتا سنا کال Ludeman یک ایمیل به نمایندگان مجلس و سنای کارکنان گفت: مجلس سنا کارمند تایید شده است امتیاز مثبت برای COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و سناتورها و کارکنان که می خواهم تعامل با آن فرد اطلاع داده شد و به خواسته خود شده است. یک سخنگوی جمهوری خواه مجلس سنا جلسه مشترک محتویات آن ایمیل با خبرنگاران.
  • داکوتای شمالی AFL-CIO و داکوتای شمالی "شبکه زنان" دعوت دولت به اتخاذ یک مرخصی خانواده سیاست کمک خواهد کرد که کارگران و خانواده های آنان از طریق دشوار است مسائل مربوط به سلامت. حداقل هشت کشورهای دیگر همراه با بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی در حال حاضر قوانین حمایت از خانواده در طول دوران بیماری و مرخصی زایمان یا بیماری های همه گیر; داکوتای شمالی است none.
  • داکوتای شمالی در نظر دارد برای برگزاری یک virtual مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان دبیرستان, دولت, سرپرست کیرستن Baesler گفت. از آن خواهد شد در 2 p. m. CDT در مارس 30 و پخش خواهد شد در کانال ABC و فروم ارتباطات Co. وب سایت در داکوتای شمالی به صورت رایگان. این رویداد خواهد شد از ویژگی های یک پیام از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم موسیقی تعدادی از Tigirlilly و یک در سراسر کشور شناخته شده سخنران Baesler گفت.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن