Coronavirus آوریل 3: تحولات در سراسر منطقه ما

مرگ یکی از 24 مرگ و میر ناشی از این بیماری گزارش شده در روز شنبه, مه 2. مقامات بهداشت تا به حال هیچ کسب اطلاعا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

مرگ یکی از 24 مرگ و میر ناشی از این بیماری گزارش شده در روز شنبه, مه 2. مقامات بهداشت تا به حال هیچ کسب اطلاعات بیشتر در مورد غیر منتظره ای جوان و سالم در غیر این صورت مرگ و میر در این زمان.

مقامات بهداشتی می گویند 21 از 24 مرگ و میر گزارش روز شنبه رخ داده در امکانات مراقبت طولانی مدت. هفده مرگ و میر در Hennepin County, سه نفر در Anoka County, و هر دو در رامزی و خاک رس بوده است. با استثنا از Hennepin County ساکن در 40s خود را در این سنین از کسانی که جان خود را در محدوده یک شهرستان رمزی ساکن در 60s خود را به یک Clay County فردی در 100s.

مینه سوتا تعداد کل زندگی را از دست داده به این بیماری در حال حاضر 395. دولت انجام 4,178 آزمون در روز جمعه شیب اندکی از 4,553 تست های انجام شده پنج شنبه, اما quadrupling از 1100 تست های انجام شده روزانه تنها دو هفته پیش.

با تست نوردی موارد جدید در حال افزایش در مینه سوتا به عنوان به خوبی. دولت شناسایی نزدیک به 500 مورد جدید در روز شنبه. این 498 موارد یک شیب از 594 موارد شناسایی جمعه و شامل مورد اول در اعطای شهرستان است. روستاهای کوچک و شهرهای دریاچه و طبخ شهرستان سوتا, North Shore - Lusten دو بندرگاه Grand Marais و خلیج نقره ای -- در میان معدود مناطق باقی مانده از دولت گزارش کرده اند هیچ مورد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

موارد همچنان به افزایش سریع ترین در مینه سوتا روستایی شهرستانهای خانه به بسته بندی گوشت. اشراف شهرستان, خانه JBS گوشت خوک گیاه در Worthington, گزارش های اضافی 31 مورد در شنبه آوردن جدید کل جنوب غربی منطقه به 899 موارد نزدیک به دو برابر پس از چهارشنبه. مقامات بهداشتی باید انجام گسترده تست از کارگران در کارخانه. موارد در روستایی شهرستان مارتین شماره 1 گوشت خوک تولید منطقه در دولت دو برابر شده اند از 52 به 110 پس از روز شنبه را به عنوان به خوبی.

بیست و چهار اهالی داکوتای شمالی از جمله 17 Cass County ساکنان در حال حاضر باید در برابر این بیماری که تاکنون بیش از 65,000 زندگی سراسر کشور مقامات گزارش روز شنبه. در مجموع 46 موارد جدید COVID-19 گزارش شده در داکوتای شمالی.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در دولت است تا به 1,153 اما 510 مردم بهبود از بیماری از جمله 28 روز شنبه اعلام کرد.

سی از موارد جدید شنبه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. داکوتای شمالی پرجمعیت ترین شهرستان در حال حاضر 572 مورد شناخته شده — نزدیک به نیمی از دولت را در کل.

سه مورد جدید گزارش شده در گرند فرک شهرستان که دیده است دولت شدید ترین flare-up در یک توربین بادی برای تولید گیاه در دو هفته گذشته. در مجموع 145 نفر از کارگران در گرند فرک LM باد قدرت تسهیلات باید آزمایش مثبت برای این بیماری است. چنگال بزرگ شهرستان در حال حاضر 265 موارد شناخته شده بیماری دوم بیشتر در دولت است.

دیگر سیزده موارد جدید شنبه آمد از Ward, Burleigh, McLean, Stark, Stutsman و دان شهرستانهای استان است. سه مورد جدید در Stutsman شهرستان که شامل جیمز تاون به ارمغان می آورد این شهرستان را در مجموع به 10 مورد شناخته شده.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت گزارش شده 63 بیشتر موارد مثبت COVID-19 روز شنبه برای یک ایالت در مجموع 2,588.

دولت با ثبت 21 مرگ و میر به عنوان روز شنبه, مه 2.

تعداد کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19 عفونت 1,759 تا 73 از جمعه. همانطور که از شنبه, دولت دریافت 119 نتایج آزمون باعث می شود که تعداد منفی نتایج آزمون به طور کلی در دولت 14,579.

بخش عمده ای از دولت در موارد 2,242 در میننهها و لینکلن شهرستانهای صفحه اصلی به Sioux Falls.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 346 جدید موارد مثبت COVID-19 آوردن ایالت مجموع به 7,660 از شنبه.

در روز جمعه وجود دارد 460 موارد جدید — بزرگترین-بعد از افزایش موارد مثبت ویسکانسین است که دیده می شود پس از وقوع مارس آغاز شد با توجه به ویسکانسین عمومی رادیو.

با توجه به آمار و ارقام از DHS 334 مردم در ویسکانسین فوت کرده اند از COVID-19 همانطور که از شنبه بعد از ظهر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن