Coronavirus مارس 29: تحولات در سراسر منطقه ما

مینه سوتا کمیسیون بهداشت Jan مالکوم در روز شنبه, مارس 28 تشویق معترضان که جمع آوری در مکان عمومی "لطفا فقط آگا

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

مینه سوتا کمیسیون بهداشت Jan مالکوم در روز شنبه, مارس 28 تشویق معترضان که جمع آوری در مکان عمومی "لطفا فقط آگاه از خطر و ریسک را می توان کاهش می یابد" اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک.

"ما به طور کامل به رسمیت شناختن" مالکوم افزود: "چه دشوار است که می تواند در یک وضعیت شبیه به این."

دولت را بالا سلامت رسمی بعد از تأیید موارد COVID-19 در دولت هستند به احتمال زیاد به افزایش از تظاهرات این هفته پس از جورج فلوید مرگ در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس.

"من هیچ کمی از آن" مالکوم گفت. "اما انتظار داریم که تجمعات اندازه که انتظار می رود تحت این شرایط است که ما در حال تجربه را بسیار قابل پیش بینی سرعت بخشیدن به گسترش است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تعداد Minnesotans که درگذشت از COVID-19 پرید 35 دولت گزارش روز پنج شنبه به بالاترین یک روز پرش نشده است. بیست و هفت نفر از مرگ و میر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت.

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد: 42 مورد جدید از COVID-19 که اکثر آنها از دولت را کانون و بزرگترین مترو منطقه فارگو و Cass County است.

پنجاه و هفت اهالی داکوتای شمالی از جمله 46 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 101,000 زندگی سراسر کشور.

سی و شش از موارد جدید پنج شنبه آمد از Cass County است. شهرستان در حال حاضر دارای 1,632 موارد شناخته شده اما بخش گزارش بیش از 65 درصد از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. نزدیک به چهار در و پنج در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

دیگر شش مورد جدید در روز شنبه در آمد از Burleigh, Grand Forks, Richland, Traill بخش و شهرستانهای استان است.

به عنوان پنج شنبه, داکوتای جنوبی اضافه کرده است چهار COVID-19 موارد مثبت و در مجموع 1,037.

چهار نفر دیگر در بیمارستان بستری شده است از چهارشنبه آوردن مجموع از زمان بستری شدن در بیمارستان به 105.

تعداد مرگ و میر باقی مانده در 54 در دولت است.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده پنج شنبه در مجموع 16,974 موارد مثبت COVID-19 در ویسکانسین. که افزایش 512 موارد از چهارشنبه.

به گفته مقامات بهداشت 550 مردم در ویسکانسین فوت کرده اند از COVID-19 به عنوان پنج شنبه, ویسکانسین, رادیو عمومی گزارش شده است. DHS گفته مقامات 220,719 منفی آزمون برای coronavirus افزایش 10,114 از شنبه تا پنج شنبه.

  • دلوت-برتر افتخار جشنواره یک رویداد سالانه برگزار می شود در دلوت Bayfront جشنواره پارک در طول تعطیلات آخر هفته روز کارگر, لغو شده است, به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آن کمیته اعلام کرد در انتشار اخبار پنج شنبه.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن