Coronavirus مارس 28: تحولات در سراسر منطقه ما

یک مرگ ثبت شده در هر یک از اشراف Nicollet و واشنگتن بوده است. سه مورد مرگ ثبت شد در میان ساکنان Anoka County ا

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

یک مرگ ثبت شده در هر یک از اشراف Nicollet و واشنگتن بوده است. سه مورد مرگ ثبت شد در میان ساکنان Anoka County است. پنج ساکنان شهرستان رمزی درگذشت از این ویروس به عنوان شش از داکوتای شهرستان و 16 از شهرستان Hennepin.

در مورد Nobles County, سایت شیوع در JBS گوشت خوک گیاه در وورتهینگتون یک فرد در 30s خود را. چهار نفر از مرگ و میر رخ داده است در میان Minnesotans در 60s, شش بودند در 70s, 11 بودند در 80s نه در خود 90s و دو به ترتيب 100 و یا بالاتر.

شیوع همچنان به بدتر در شهرستان تاد. بخشی از دریاچه کشور در مینه سوتا مرکزی منطقه است خانه به دشت کالاهای اساسی و میزبان جمعیت فقط 24,000. آن را ثبت و 76 موارد در روز چهارشنبه. مقایسه در 63 کمتر از موارد شناسایی شدند روز چهارشنبه در Ramsey County, جمعیت 550,000.

در 10 روز گذشته در مجموع مثبت caseload در شهرستان تاد در حال حاضر شروع به پریدن کرد و نزدیک به 500 ٪ درصد از 60 نفر به 296.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت وزارت بهداشت اعلام کرد بیش از دو Cass County زنان فوت کرده اند از COVID-19.

هر دو یکی در 70s و دیگری در 90s در حال اساسی شرایط بهداشتی. پنجاه و شش اهالی داکوتای شمالی از جمله 45 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 100,000 زندگی سراسر کشور. بیش از 70 درصد از مرگ و میر در کشور آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت است که به عنوان به خصوص مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 زیرا بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی.

این گروه همچنین تایید کرد 17 موارد جدید COVID-19 روز چهارشنبه.

فقط بیش از 1000 نتایج آزمون گزارش شد چهارشنبه به مناسبت دوم روز در یک ردیف با تست و زیر حالت نرمال علائم در 2000 s. سخنگوی وزارت نیکول Peske نسبت پایین تست آمار و ارقام به روز یادبود تعطیلات.

در مجموع 2,439 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما بیش از 70 درصد بهبود از بیماری است. وجود 40 ساکنان بستری با بیماری است.

جک لینک پروتئین تنقلات تایید کرده است یک کارمند در آن Alpena نامنظم رونده گوشت گاو گیاه مرده است از COVID-19 به عنوان شیوع وجود دارد رشد می کند به 59 شناخته شده موارد مقامات دولتی تایید چهارشنبه.

کوین McAdams, شمال امریکا, رئیس جمهور Minong, Wis.-بر اساس شرکت گفت: جک Link "عمیقا غمگین" با مرگ.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش چهار COVID-19 تلفات چهارشنبه, بالا بردن دولت تلفات به 54.

معلوم نیست اگر جک پیوند مرگ و میر را شامل شد در روز شنبه را انتشار داده.

در دولت دیگر شناخته شده زیادی شیوع بیماری در گیاهان پردازش 117 از 149 آلوده کارگران در DemKota گوشت گاو در مرتع پرورش احشام گیاه در آبردین بهبود به عنوان اند اما 12 از صدها موارد مربوط به شیوع این بیماری در اسمیتفیلد غذاهای گیاهی در Sioux Falls.

وجود دارد 16,462 موارد مثبت COVID-19 در دولت به عنوان از شنبه, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 599 موارد از شنبه, بزرگترین واحد-روز افزایش موارد مثبت پس از همه گیر شروع ویسکانسین رادیو عمومی گزارش شده است.
در مجموع 539 مردم در ویسکانسین فوت کرده اند از COVID-19 همانطور که از چهارشنبه WPR گفت.

مقامات بهداشتی گزارش 210, 605 منفی آزمون برای کروناویروس جدید, افزایش 9,731 از شنبه تا چهارشنبه.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن