Coronavirus مارس 23: تحولات در سراسر منطقه ما

صحبت کردن با خبرنگاران کاخ سفید بعد از ظهر جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اماکن عبادت باید در نظر گرفته

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

صحبت کردن با خبرنگاران کاخ سفید بعد از ظهر جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اماکن عبادت باید در نظر گرفته شود ضروری ارائه دهندگان خدمات در همه گیر و تهدید به "نادیده گرفتن" فرمانداران که به کاهش آسانسور کلیسا محدودیت. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد در راه برگشت به نظر و گفت: این امر می تواند به رهبران دولت برای تنظیم محدودیت.

"برخی از فرمانداران باید تلقی مشروب فروشگاه ها و درمانگاه سقط جنین به عنوان ضروری است اما باید از سمت چپ کلیساها و خانه های دیگر از عبادت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این درست نیست بنابراین من اصلاح این بی عدالتی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری خواهد بود صدور هدایت به ایمان جوامع چگونه برای ایمن نگه داشتن خدمات عبادت در طول این بیماری همه گیر. رهبران کلیسا با هدف بازگشایی در مینه سوتا قبلا گفته آنها از ساختار برنامه های خود را در موجود CDC راهنمایی.

نظرات در آمد که در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز جمعه به ملاقات با رهبران مذهبی در مورد چگونه برای نرم کردن محدودیت. Walz آمد زیر آتش پیش از آن در هفته زمانی که او اعلام کرد که او اجازه می دهد رستوران ها و کافه ها برای خدمت به عنوان بسیاری از 50 در محیط بیرون از منزل نگهداری می شوند اما این کلاه در داخل سالن خدمات عبادت در 10.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رهبران مینه سوتا کاتولیک کنفرانس و کلیسای لوتری-میسوری کلیسایی روز چهارشنبه اعلام کردند که با بازگشایی در هفته آینده با یا بدون موافقت با دولت.

Walz و مقامات بهداشتی دولت گفت: آنها تمایلی به اجازه بزرگتر خدمات کلیسا در اوایل هفته به دلیل به طور بالقوه افزایش خطرات ناشی از گرد هم آوردن محله های کشیش نشین که می تواند به افزایش خطرات ابتلا به علائم شدید از COVID-19. و به آنها گفت: یک مشخصه از بسیاری از عبادت مراسم — آواز — تا به حال شده است در ارتباط با افزایش شیوع این بیماری در کر.

"داده است رفو روشن است که صحبت کردن و با صدای بلند صحبت کردن و آواز خواندن بسیار مهم انتقال خطرات به خصوص در محله های نزدیک" کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت.

مالکوم و سخنگوی Walz گفت: فرماندار باقی مانده در گفتگو با رهبران مورد پروتکل های اجازه می دهد در فرد خدمات جدید تحت دستورالعمل CDC.

همچنین جمعه مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش داد که 33 بیشتر Minnesotans درگذشت از coronavirus و عوارض ناشی از آن بالاترین یک روز کل گزارش به تاریخ و 813 بیشتر شد و بیمار با این بیماری است.

بیست و پنج نفر از 33 از کسانی که مرگ و میر گزارش شده جمعه شد و ساکنان مراقبت طولانی مدت و یا امکانات زندگی کمک. Anoka, Dakota, Goodhue, Hennepin, Ramsey, Stearns, واشنگتن و رایت شهرستانهای گزارش ساکنان که فوت به علت بیماری.

دولت اعلام کرد تنها روز مثبت مورد کل نیز با کاهش به زیر 100. دولت و وزارت بهداشت تایید 90 مورد از coronavirus در روز شنبه, مارس 21 با توجه به اعداد جمعه منتشر شد. که از 133 از جمعه, مارس 20.

در مجموع دولت تایید کرده است 2,317 موارد است.

یک مرگ نیز گزارش شده در پنجشنبه اعداد آوردن داکوتای شمالی تلفات به 52.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش دو مرگ و میر بیشتر در سهشنبه, مارس 22. مرگ هر دو میننهها شهرستان در 80 یا بالاتر از محدوده سنی. این COVID-19 مرگ و میر در کشور است که در حال حاضر در 50.

تعداد کل گزارش COVID-19 موارد در داکوتای جنوبی افزایش یافته و به 4,356 افزایش 106 از پنج شنبه.

دولت گزارش در مجموع 14,396 مثبت COVID-19 نفر در روز جمعه افزایش 511 از روز شنبه گزارش. شده اند وجود دارد در مجموع 496 مرگ و میر در کشور است که تا نه از شنبه.

  • همیشه محبوب نمایشگاه ایالتی مینه سوتا لغو شده است برای سال 2020 سازمان در روز جمعه گفت. در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر با حضور در این نمایشگاه است.
  • داکوتای شمالی خواهد شد و دیگر به دنبال اتهامات جنایی یا مجازات در برابر کسب و کار است که اصلا به دنبال عملیات دستورالعمل.
  • Moondance جم کلاسیک راک برگزار شد نزدیک واکر, Minn. لغو شده است به دلیل بیماری همه گیر.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب