Coronavirus مه 20: تحولات در سراسر منطقه ما

مینه سوتا ثبت 665 جدید آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 روز شنبه, مارس 19 و 17 و میر ناشی از COVID-19 بیماری ناش

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

مینه سوتا ثبت 665 جدید آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 روز شنبه, مارس 19 و 17 و میر ناشی از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

رس ایتاسکا, Kanabec و Olmsted شهرستانهای همه یک مرگ در روز سه شنبه. دو نفر در داکوتای و رمزی شهرستان و نه نفر در شهرستان Hennepin.

سیزده از 17 مرگ و میر ثبت شده در مینه سوتا روز سه شنبه در میان مردم زندگی می کردند که در مراقبت طولانی مدت.

یک رکورد 57 بیشتر مردم در بیمارستان بستری شد در غیر اضطراری تنظیمات از روز دوشنبه تا کنون یکی از بزرگترین روز پرش در تقاضا در دولت سیستم بیمارستان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

همچنین در روز سه شنبه دولت اعلام کرد که بسته شده است در خرید آن بر روی یک 71,000 فوت مربع سابق توزیع مواد غذایی انبار برای $5.4 میلیون نفر است. دولت خریداری کرده است این سایت در مورد آن نیاز اضطراری سازی برای افراد متوفی و قصد دارد به صرف یکی دیگر از 1.5 میلیون دلار برای انتقال به ساختمان جدید خود با استفاده از.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد: 63 مورد جدید از COVID-19 روز سه شنبه که بیشتر آن از فارگو منطقه است.

این گروه همچنین تایید مرگ یک Cass County مرد در 90s از این بیماری است.

چهل و پنج اهالی داکوتای شمالی از جمله 34 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 91,000 زندگی سراسر کشور. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به گروه.

در مجموع 1,994 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما حدود 65 درصد بهبود از بیماری از جمله 50 اعلام کرد. وجود 32 ساکنان بستری با بیماری است.

پنجاه و شش از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل نزدیک به یک چهارم از جمعیت این ایالت و شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر دارای 1,229 موارد شناخته شده اما بخش گزارش که 705 ساکنان بهبود پس قبلا تست مثبت است.

در مجموع 69,902 آزمایشات انجام شده در دولت اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار.

داکوتای جنوبی

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش دو بیشتر مرگ و میر ناشی از COVID-19 روز سه شنبه.

یکی از مرگ یک نفر در محدوده سنی 50-59 دیگر در 80 و بیش در محدوده سنی از آنها آمد میننهها و شهرستان Pennington. به تاریخ 46 نفر فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

به طور کلی وجود دارد 58 مثبت جدید تایید موارد COVID-19 در داکوتای جنوبی, آوردن مجموع به 4,085.

ویسکانسین

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی کردند که در مجموع 12,885 مثبت coronavirus موارد در دولت است. که افزایش 198 از دوشنبه. در همه 748 Wisconsinites فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن