Coronavirus مارس 19: تحولات در سراسر منطقه ما

"این مهم است برای تقویت آنچه که تغییر نکرده به عنوان مکان های خاصی از کسب و کار و تنظیمات اجتماعی در حال تبدیل

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

"این مهم است برای تقویت آنچه که تغییر نکرده به عنوان مکان های خاصی از کسب و کار و تنظیمات اجتماعی در حال تبدیل شدن بیشتر در دسترس به ما گفت:" کمیسیون بهداشت Jan مالکوم. "در سطح کسب و کار وجود دارد بسیاری که کسب و کار در حال انجام به بازگشایی در یک راه امن. و در سطح شخصی مهم است که زمانی که ما به خوبی احساس ما واقعا نیاز به ماندن در خانه و منزوی."

به عنوان بخش های بزرگی از دولت و بازگشت به کار مقامات بهداشتی نیست پنهان کردن خود را به نگرانی که دولت می تواند افزایش موارد جدید. کریس Ehresmann وزارت بهداشت مدیر برای بیماری های عفونی گفت: با توجه به دوره کمون تا دو هفته و سپس یک هفته دیگر برای تست "این احتمالا حداقل 21 روز" به می دانم که اگر بازگشت جمعیت در حال گسترش است این بیماری بیشتر فعال است.

برای اولین بار در دو هفته مرگ و میر ناشی از COVID-19 کاهش یافته و به تک رقمی در روز دوشنبه. نه مردم اند از این ویروس از جمله یک فرد هر یک از رمزی و واشنگتن شهرستانهای دو از Anoka County, و پنج از شهرستان Hennepin. به تاریخ 731 Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

داکوتای شمالی, وزارت بهداشت اعلام کرد 31 مورد جدید از COVID-19 که بیشتر آن از فارگو منطقه است. این گروه همچنین تایید مرگ یک شهرستان رمزی زن در 90s از این بیماری است. زن نشان دهنده اولین مرگ ناشی از این بیماری در شهرستان رمزی که در قسمت شمال شرقی دولت و شامل Devils Lake.

مانند هر دیگر قربانی این بیماری در داکوتای شمالی بود شرایط بهداشتی اساسی با توجه به گروه.

چهل و چهار اهالی داکوتای شمالی از جمله 33 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 89,000 زندگی سراسر کشور. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به گروه.

تعداد کل مثبت آزمایش این ویروس در کشور است که در 1,931 اما 1,219 مردم بهبود از بیماری از جمله 41 روز دوشنبه اعلام کرد. وجود 32 ساکنان بستری با بیماری دو از یکشنبه.

بیست و شش مورد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر دارای 1,173 موارد شناخته شده اما بخش گزارش که 662 ساکنان بهبود پس قبلا تست مثبت است.

داکوتای جنوبی شناخته شده موارد COVID-19 صدر 4,000 اما تعدادی از بستری شدن در بیمارستان ثابت باقی می ماند اما کم به عنوان دولت راه اندازی چهار هفته از توده تست برای ویروس.

وجود دارد 4,027 موارد شناخته شده COVID-19 در داکوتای جنوبی اما حدود 2,800 از کسانی که مبتلا به این بیماری بهبود یافته اند و تنها 77 با این ویروس در بیمارستان های دولتی وزارت بهداشت گزارش روز دوشنبه.

دولت در ادامه به برنامه ریزی برای نیاز 5,000 تخت بیمارستان در ویروس' اوج رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem است گفت: اگر چه دولت پیش بینی برآورد کرده اند دولت باید تنها نیمی یا کمتر از این تعداد است.

در اینجا آخرین COVID-19 آمار در ویسکانسین به عنوان چهار شنبه, مارس 18 با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی:

  • 12,687 آزمایشگاه-تایید COVID-19 مورد افزایش 144 از جمعه و بیش از 2200 بیشتر موارد از یک هفته پیش.

  • 144,502 منفی نتایج آزمون

  • 459 مرگ و میر

  • 21 امتیاز مثبت نتایج آزمون در شهرستان پیرس

  • 48 مثبت نتایج آزمون در St. Croix County

Sioux Falls, S. D., میزبان یک سواری ردبول رقابت تیم در جولای 10-12 با محدود تماشاگران حرفه ای گاو سواران, Inc. اعلام کرد اواخر روز یکشنبه ، این رویداد PBR انرژی هیولا چالش تیم برگزار خواهد شد در دنی سانفورد برتر مرکز خواهد بود که دوباره با خیال راحت میزبان جمعیت.

همچنین روز دوشنبه یک گروه از مینه سوتا کلیساها و صاحبان کسب و کار کوچک است که تا به حال شکایت کرد دولت در دادگاه فدرال در طول اقامت در خانه سفارش گفت: این امر file برای سفارش ضابط موقت برای جلوگیری از اجرای حدود خدمات مذهبی.

ده ها تن از مردم برای حمایت از صاحب کسب و کار کریس Schiffler در بار و رستوران در آلبانی, Minn. روز دوشنبه پس از او اعلام کرد که او برنامه ریزی شده برای باز کردن در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اجرایی جهت است که نگه داشته Minnesotan رستوران بسته تا ژوئن 1.

در حالی که Schiffler باز نمی شود سایه وطن میخانه در آلبانی برای ناهار خوردن در رستوران بود و هنوز هم منظقه سفارشات جمعه با چند نفر ایستاده در خارج به حمایت از او و کسب و کار خود را.

تعداد موارد در ساکنان و کارکنان داکوتای شمالی خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات افزایش سه در چهار شنبه به 370. خانه های سالمندان به خصوص مستعد ابتلا به شیوع بیماری مرگبار از COVID-19 زیرا بسیاری از افراد 65 ساله یا مسن تر و دارای شرایط اساسی.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب